Feljött Hayley és mosolyogva bólogatott Freyának.
- Én is itt vagyok! Mivan? - kérdeztem egyszerre aggódva félve és izgatottan
- Maradj csendben és hallgasd! - emelte fel Freya a mutató uját - Mit hallasz?
- Szíveket. A tiéd Hayley-ét az enyém és... és...és még egyet! - mondtam mosolyogva - ez azt jelenti hogy?
- Kisbabát vársz. A tegnap estéből ítélve - mosolygott Freya - tudjuk ki az apa
- Az nem lehetetlen
- Nem az! Kol mielőtt vámpír lett boszi volt és ugye varázslattal lettek vámpírok ezértaradt benne bosziság. Anyi hogy varázsoljon nem de maradt anyi hogy lehessen gyermeke.
- De akkor Davinátol miért nem lett? - kérdezte Hayley
- Davina aratás lány volt és egy aratás lánytol megvonják azt a lehetőséget is hogy gyermeke legyen igy abból a vérvonalbol már nem lesz több aratás lány - magyarázta Freya. De az őszintét megvalva nem figyeltem rá a hasam simogattam és hallgattam a baba vagyis a babám szív hangját. Itt jött el az a pont az életembe amikor megtaláltam azt akit a legjobban szeretek igaz hogy még mégse született de már ölnék érte.
- Rendben! Hogy mondod el Kol-nak? - kérdezte Hayley
- Nem tudom de el kell mondani neki - lementünk - Kol beszélhetnénk?
- Igen!
- Ugye nem! - kapott Rebecka boldogan a szája elé. Ekkora már Kol is hallotta rámnézet én lehajtottam a fejem.
- Kitől van a gyerek? - kérdezte furcsán nyugodtan
- Öcsikém a tegnap estéből ítélve kitalálhatod - forgatta mosolyogva a szemét Klaus
- Az az... - dadogott Kol
- Nem az! Ugye te születésedkor boszi voltál és amikor vámpír lettél maradt benned valamennyi bosziság. Én meg félig boszi vagyok. Szóval lehetséges - mondtam
- Bocsánat! De... De - dadogta tovább
- Tudom - bolintottam mert tudtam mire gondol. Estére Kol és Beka elmentek külön utakra tőlünk.
- Honan tudtad? - kérdezte Klaus
- Sejtettem
- Gratulálok
- Köszi! És amúgy milyen Hope-al lenni?
- Nagyon jó! Olyan boldog vagyok mellete. Végre a lányom mellet lehetek. Láttam hogy valamiért sírtál a buszon.
- Ja igen neked nem is mondtam. Stefan..... Stefan meghalt!
- Részvétem - ölelt magához Klaus. Erre kijött Hope roszul volt.
- Apa nem érzem jól magam! - mondta. Magas láza volt és elájult. Erre csörgött a telom.
- Mi a baj Viccent? Oké. Aha! Azonnal!
- Mi a baj? - érdeklődőt Klaus
- Vincent tudja mi baja van Hope-nak oda kell vinnünk New Orleans - ba
YOU ARE READING
Viszatérő múlt (Kol Mikaelson Fanfiction) - Befejezett✔️
VampireAz én nevem Nóra Salvatore. Egy átok miatt születésemkor kiderült hogy boszorkány vagyok. Evvel nem nagyon foglalkoztam egészen 17 éves koromig amikor vámpírá változtam és az erőm megmaradt. Hosszú életem alatt sok minden történt velem. Olvass bel...