11. Fejezet

778 29 0
                                    

5 év! Kinek mennyi öt év? Valakinek kevés valakinek az öröké valóság. Én a másodikba tartozom. Ez az 5 év lelki megpróbáltatás volt. Életem legroszabb időszaka. Nem egyszer fordult meg a fejembe hogy lehúzom a napvilággyűrűm és kiállok a napra. De ilyenkor eszembe jutott Hope, Josie, Lizzie hogy segítség kell majd nekik. Na mindegy mindent sorba. Elsőnek legyőztük Julient és a vadásznőt. Caroline és Stefan próbáltak visza találni egymáshoz de Caroline már új életet kezdet az ikrekkel és Alarich-kal. Damon hogy megmentse Bonniet kinyitotta a könyvtárat amiből kitört Sybil a szirén magával rángadta Enzot és Damont hogy öljenek. Sybil húga Seline dadusnak álcázta magát hogy elrabolja Jossie-t és Lizzie-t hogy átt adja Cad-nek. Cad maga az ördög szó szerint a pokol királya. De Sybil megakadályozta testvére tetét úgy hogy jobb ajánlatot adott Cad-nek Damont és Stefant. Cad megölte a szíréneket. Cad egy évre elrángadta testvéreimet avval hogy a gonosz  embereket öljék meg. Stefan kikapcsolt szóval ripper lett. Cad kiadta a következő áldozatot aki nem más volt mint Elena aki koporsóban feküdt aludt és Enzo és Bonnie vigyáztak rá együttvoltal. Stefan  megölte Enzot. Bonnie Elena vérével ugye amiben benne volt az ellenszer emberré változtatta Stefan-t. Megkérte Caroline kezét. Én, Bonnie és Damon segítettünk Stefan-nek legyőzni Cad ott. Visszatért Kai Parker régen kavartam vele hosszú sztori. Megakarta ölni az ikreket ezért Bonnie acendezbe zárta. Kai elmondta hogy a pokol új vezetője Katherine Pierece aki bosszút akar álni hogy megállitsuk megrendeztük Caroline és Stefan kamu esküvőjét de a ribanc rájött és nem jött el. De a pokol harangjával legyözheti Bonnie. Jo ötlet volt de ahoz az egyik testvéremnek felkell áldozni magát. Damon kiválasztotta magát de Stefan visza ment beadta Damonnek az ellenszert ő is ember lett így Stefan eltudta lőkni így ő áldozta fel magát Katherine-el. Meghalt azt hittem bele halok mintha az egyik felem is vele halt volna éreztem hogy ez megváltoztatja az életem. Nem lett volna evvel a gyászal baj ha Damon vámpír lett volna. Ahányszor megnyugotam annyiszor jutott eszembe hogy Damon is meghalhat. Igen ez tette tönkre az életem. A maradék időmben Jossie-Val Lizzie-vel vagy Hope-val voltam, segítettem Hayley-nek. Elena felkellt így Damon valamennyire boldog volt. A maradék időmben átértékeltem az életem és gondolkodtam Stefan-ön a Kol-os sztorin mindenen. De ennek már egy éve. Most itt állok 5 év után újra Kol koporsója felett várva hogy felkelljen.

(A STEFAN-NAL DAMON-NAL KAPCSOLATOS DOLGOK AZOK MEGTÖRTÉNTEK A VÁMPÍRNAPLÓK 8 ÉVADÁBA)

Viszatérő múlt (Kol Mikaelson Fanfiction) - Befejezett✔️Where stories live. Discover now