- Stefan menj fel a szobádba! - mondtam a réműlt kis fiamnak
- Anyuci bajt csináltam? - kérdezte szipogva
- Nem ez nálad normális! - mosolyogtam rá. Felment én meg felhívtam Freyát - Elkezdett varázsolni - mondtam köszönés nélkül
- Mi? Mitörtént?
- Beszéltem Kol-al hogy szülinapja alkalmából hívja fel de elmondta a nevét és hogy "Boldog szülinapot" enyi lerakta. Stefan-nak meg lett volna csomó kérdése és és elkezdett sírni és minden meg remegett mint ha földrengés lett volna a falról minden lehulott - hadartam idegesen
- Nyugi! Szerintem az lenne a legjobb hogy ha elmondanáll neki mindent és beíratnád a Salvatore suliba. Ott segítenek neki uralni. Ott leszel te Hope Josie Lizzie Caroline Alarich. És minden kép beszélned kell Kol-al hogy vagy tölt vele időt vagy tényleg soha többé nem beszél vele.
- Oké. Hívlak hogy ment! - felmentem a Stefan-hoz. - Érdekel mi történt? - kérdeztem
- Igen - nézett rám. A szemébe láttam fájdalmat, csalódótságott, haragot, hiányt, félelmet,
- Szóval a mi családunk nem normális mint a többi. Mi vámpírok boszorkányok vagyunk. Én egy vámpír boszi vagyok. Apukád is vámpír ahogy Elijah bácsi Bex néni Marcell bácsi Caroline néni is. És Damon és Stefan bácsi is azok voltak. Freya, Bonnie néni boszorkányok Josie és Lizzie is azok. Vannak Hybridek akik vérfarkasok és vámpírok egyszerre. Hybrid például Klaus bácsi és Hayley néni. És van Tibrid aki boszorkány, farkas, vámpír egyszerre ő Hope. És vannak sima farkasok Tyler bácsikád is az volt. És vagyun mi a vámpír boszik.
- Én vámpír vagyok? - kérdezte megijedve
- Még nem! - el meséltem neki mindent a természet feletiékről pl hogy a Mikaelson-ok a legelső vámpírok stb - Na mit szólsz ehhez?
- De Klassz - mondta boldogan
- Ja és tudod van a suli amit Alarich bácsi és Caroline néni Nyitott - bólintott - Ott boszorkány farkas és vámpír gyerek vannak. Oda fogsz mostantól járni. Nagyon király suli. Ott lesz Hope Jossie és Lizzie és én is. Oké?
- Igen
YOU ARE READING
Viszatérő múlt (Kol Mikaelson Fanfiction) - Befejezett✔️
VampireAz én nevem Nóra Salvatore. Egy átok miatt születésemkor kiderült hogy boszorkány vagyok. Evvel nem nagyon foglalkoztam egészen 17 éves koromig amikor vámpírá változtam és az erőm megmaradt. Hosszú életem alatt sok minden történt velem. Olvass bel...