Sedla sem si mu do klína a uvelebila se. ,,Krásně. A víš proč?"nadzvedla sem obočí a otočila hlavu ne něj. ,,Nevím proč."usmál se svůdným pohledem. ,,Protože sem spala s mužem, který je užasný, krásný, inteligentní a šikovný. Hlavně v postely."dořekla sem a dala mu pusu na pusu. ,,Tak to ses měla skvěle."mrknul na mě. ,,Nedáš si něco ke snídani?"nadzvedl obočí. ,,Eh...ne. Nebudu jíst."odvětila sem. ,,Kolik je hodin?"koukla sem se na monitor.Bylo něco kolem desáté. ,,Pane bože!"vyjekla sem.Vyleťela sem z jeho sevření a leťela si zabalit. ,,Děkuju že si mi dal čisté věci na převlečení."dala sem mu pusu na tvář. ,,A děkuju za úžasný večer a noc."políbila sem ho. ,,A dáš mi tvoje číslo?"lusknul prsty a v druhé ruce vytahoval iPhone. ,,Mmm...jo. Ráda si to zopakuju."kousla sem se do rtu.Vyměnily sme si čísla a já mohla odejít.Obouvala sem se a Dan už otevíral dveře.Postavila sem se.Políbila ho na rozloučenou a šla k vítahu.Zmáčkla sem tlačítko a čekala až přijede.Výtah cinknul a já nastoupila.Zmáčkla sem přízemí a čekala.Vystoupila sem a zavolala taxi.Nasedla sem a nadiktovala adresu mého domu.
Vystoupila sem z taxi.Zaplatila sumu a odešla ke dveřím.Odemkla sem, žula se a chtěla odejít do pokoje.Ale to by mě nemohl zastavit matčin hlas. ,,Kam si myslíš že jdeš?"otočila sem se na patě a šla do obýváku.Na sedačce seděl táta, máma, Brian a....Nash?! Co tady k sakru dělá Nash? ,,Kde si byla celou noc?"zeptal se mě táta. ,,Byla sem venku s Liamem."řekla sem a ukázala sem rukou šipku za mě. (snad chápete ne? :D) ,,Tak to těžko. Liam byl celou noc s Nashem."ušklíbla se matka. ,,Tak nám řekni pravdu."vložil se do toho Bri.Noo, a už je to v prdely když je v tom Brian.Povzdechla sem si. ,,Byla sem se Suze."odsekla sem si.Uslišela sem zabouchnutí dveří.Podívala sem se.Byl to Liam. ,,Ah. Ahoj Adele. Tak jakej byl Dan?"objal mě a usmál se.Po té se odtáhl a sedl si na volnou sedačku vedle mě. ,,Tak se Suze."řekla mamka. ,,Ten Dan je Suze?"nadzvedla obočí. ,,Není."odfrkla sem. ,,Tak kde si kurva byla?!"vyjekl táta a Nash zároveň. ,,Byla sem u Dana."odsekla sem. ,,A kdo je Dan?!"vyjekl Nash. ,,Hah....Co ti na to mám říct."pohodila sem rukama.Viděla sem že mu do očí tekly slzy. ,,Nashi promiň."chtěla sem ho obejmout ale on mě jenom prudce odstrčil a vyběhl z domu. ,,Nashi!"vyběhla sem za ním. ,,Ještě sme neskončily mladá dámo! Dořešíme to potom!"slyšela sem jak máma křičela. ,,Nashi."klesl mi hlas.Seděl na trávě opřený o kmen stromu. ,,Nashi. Promiň mrzí mě to."řekla sem a klekla sem si k němu.Brečel.Bylo mi ho líto. ,,Co mám udělat aby si mi odpustil?"zastŕnala sem. ,,Ty se ještě ptáš?!"vyštekl.Oči měl červené a opuchlé. ,,Tak řekni co. Udělám vše."vytekla mi neposedná slza z oka.Zavřela sem oči a potichu brečela.Cítila sem dotek na mé tváři.Otevřela sem oči.Nash mi tu neposednou slzu otřel.Opřela sem si čelo o to jeho. ,,Nebreč kvůli mě."vzdychl. ,,Ale já musím. Miluju tě."fňukla sem.Nash se mi dravě přisál na rty a já si sedla na jeho nohy.Tak nová část :3 doufám že líbí.Vím že je krátká ale já v poslední době nemám moc času.....to víte, 8.ročník :D já měla tři 3. Co se dostaly vy?? :)
Vote a koment potěší ;)
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanfictionAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...