Ráno sem se probudila a šla se umít a provést ranní hygienu.Došla sem ke skříni a Hrabala se v ní.Nakonec sem se rozhodla pro (obrázek).A jelikož už je podzim tak sem si vzala hnědou koženou bundu.Vzala sem si tašku na záda, svůj mobil do kapsi u bundy a vyšla sem.Dala sem si sluchátka do uší a po 20 min. sem byla před školou.
*Na obědě*
S Britt sme se bavili už normálně a natočili sme asi dva Vineny.Když sme chtěli odejít z jídelny tak ke stolu přišly kluci.Bez Nashe. ,,Kde máte Nashe?"zeptá se Britt. ,,Prý mu není dobře. Mohla by si za ním jít Adele?"Cam se na mě usmál a já přikývla n souhlas. ,,Alespoň mu donesu úkoly."
Nevěděla sem jestli mám zaklepat nebo jít prostě domů.Našla sem odvahu a zaklepala.Otevřela mi Camila a pozvala mě dovnitř.Sla sem za Nashem.Zaklepala sem. ,,Mami sakra co zase chceš?!!....."otevřel prudce dveře.Dech se mu zastavil když mě spatřil.Nemohla sem si nevšimnout jeho rudých a uslzených očí.Hlasitě polkl a otevřel dveře ještě víc.Vešla sem do jeho pokoje.Po celé postely mokré kapesníky, na podlaze roztrhaný polštáře se střepama od rozbité lampy.Slyšela sem jak zavřel dveře.Otočila sem se na něj.Schodila batoh ze zad a běžela ho obejmout.Stál jako tvrdé y, nic nedělal ani nic neříkal.Jenom stál na místě s rukama podél těla.Zvedla sem hlavu a snažila sem se dívat se mu do očí, ale vydělá sem jenom na jeho suché a popraskané rty.Naklonila sem se k němu a svími rty zavadila o ty jeho.Hlavu sem zabořila do jeho krku a 'přilepila' se na něj co nejtěsněji.Ucítila sem jeho ruce na mích bedrech a silný stisk.Hlavu si položil do mích vlasů a začal brečet.Vadilo mi že brečí.Ne kvůli mím vlasům ale kvůli tomu jak se trápí.Vadí mi že se trápí. ,,Nashi?"zachraptěla sem. ,,Mmm..."zabručel. ,,Nebreč....prosím!!!"rozbrečela sem se taky. ,,Zlato..proč brečíš? Nemáš jediný důvod."podíval se na mě zaslzenýmy modrýmy oceány. ,,Mám důvod...."odmlčela sem se. ,,..Ty brečíš taky."zamrmlala sem mu do krku.Vzal mojí bradu mezi prsty a zvedl mi hlavu abych se dívala do jeho očí.Pustil mi bradu a začal hladit po tváři.Já ho zabiju! Proč mi to dělá tak těžký?! Už mě polib!! Sice mě to uklidňovalo ale chtěla sem cítit jeho rty na těch mích.Už sem to nevydržela a políbila ho.Nejdřív byl zaskočený, ale pak začal spolupracovat.Jeho ruce putovali po mích zádech až zabloudily k mému pozadí.Zmáčkl mi zadek nad čímž sem na něj vyskočila.Skousl mi spodní ret a já zavzdychala.Bral to jako příležitost a začal mě líbat.Prsty mi zabloudily do jeho dlouhých černých vlasů. ,,Chci tě."usměju se mu na rtech.Ale co sem si nedávno říkala?? že nechci ztratit kamaráda.....a co dělám teď? Ztrácím ho.Ale já musela.Nemohla sem odolat protože zakázané ovoce chutná nejlíp.
Někdo zaťukal na dveře.Snažil se je otevřít, ale jelikož jsou zamčené tak marně. ,,Nashi!! Otevři!!!"slyšely sme vzlyky co patří Camile.Nash se neochotně odtáhl a šel odemknout dveře. ,,Co tě to napadlo?!" ,,Mami neječ tady tak!"pevně ho objala.Brečela strachy. ,,Chtěla sem se jenom ujistit že se nestalo to nejhorší."usmála se. ,,Jak vidíš tak nestalo."tak suše to řekl až sem se z toho zachvěla. ,,Dobře......Ale vzpamatuj se už."odešla a nezapomněla třísknout dveřmi.Nash tam chvilku stál jako socha, ale pak se na mě podíval a usmál se. ,,Kde sme přestaly?" ,,U něčeho co se nesmí stát. A proto mi to promiň. Musím jít."chtěla sem odejít ale jeho ruce mi drtili boky a nechtěli pustit. ,,Nikam nejdeš."řekl tvrdě.Bála sem se ho.Radši sem sebou nechala manipulovat.Nechtěla sem mu ublížit, ale bála sem se o sebe.Pevně mě objal a hlavu zabořil do vlasů. ,,Potřebuju tě!.....Potřebuju tě cítit v mé blízkosti!...Potřebuju tě cítit v mém sevření!........Miluju tě...."to poslední zašeptal a rozbrečel se.Začala sem ho utěšovat,ale nešlo to.
Vyčerpáním na mě usnul.Snažila sem se vstát , ale jeho ruka mě zatáhla zpět. ,,Zůstaň tu se mnou."zabručel. ,,Ale co řeknu mámě?" ,,Že si byla u mě." ,,Dobře....jdu si dát sprchu."napsala sem mámě a šla do sprchy.Vzala sem si spodní prádlo a vymáchala ho aby bylo ráno čisté.Do pokoje sem přešla v ručníku. ,,Emm...je mi to blbý , ale nemáš tričko? Abych tu nechodila nahá."Nash přešel ke skříni a vytáhl z ní bílé tílko a někam odešel.Přišel s růžovíma tangama v ruce a podal mi je i s tílkem.Podívala sem se na něj pohledem 'WTF?!" a oblékla sem si to.Vyšla sem z koupelny a Nash už ležel v posteli bez trička.Zalezla sem pod peřinu a dala mu pusu na líce. ,,Vážně?...Jenom na tvář?"neměl to říkat.Sedla sem si na něj obkročmo a začala mu rozdávat polibky po celém obličeji.A na rty sem ho políbila, ale néé on mi musí vrazit jazyk až do krku.Odtáhla sem se a snažila se usnout.Přitáhl si mě k sobě.Ruku měl na mém pase a v klidu oddychoval.Trošku kratší 😅
PS:sorry za pravopis
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanficAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...