Ráno sem vstala okolo půl deváté.Nash už vedle mě nebyl.Vstala sem z postele a ustlala.Přešla sem do kuchyně a udělala si snídani.Bouchly dveře.Slyšela sem jak někdo odhodil klíčky na komodu a s nákupem v ruce jde sem.Kdo jiný by to mohl být jiný než Nash. ,,Dobré ránko lásko."dal mi pusu na líce. ,,Dobré." ,,Co máš dneska v plánu dělat?"zeptal se a vykládal nákup. ,,Ještě nevím. Myslela sem že by sme mohly jít třeba na pláž nebo tak nějak."dořekla sem a dala si další sousto lívanečků do úst. ,,Tak až to dojíš tak půjdeme na pláž."usmál se.Tašku vyhodil do koše a jídlo uklidil do regálů a ledničky.Mezitím přisěl do kuchyně Harry.
Prázdnou misku sem umyla a uklidila.Šla sem do ložnice.Vyndala sem plážový košík a hodila do něj ručníky, krémy, bríle atd. Oblékla sem si proužkované plavky v námořnickém stylu.Na hlavu sem si dala klobouk a na klobouk brýle.Přehodila sem přez sebe průhledný šátek a na nohy sem si vzala žabky.Nash vyšel z koupelny v plavkách. ,,Sluší ti to miláčku."řekl a za pas si mě k sobě přitáhl.Pánví sem narazila na tu jeho a cítila jak je vzrušený.
Šla sem do kuchyně a košík položila na ostrůvek.Vzala sem nějaké to ovoce a dala ho do košíku.Z ledničky sem vyndala studenou vodu.Když sem se otočila Nash se hrabal v košíku. ,,Hledáš něco?"mile sem se na něj usmála a vodu dávala dovnitř. ,,Ne. Už nic."dal mi letmí bozk na pery (:3 som slovák :D). Telefony sme si daly mezi ručníky. ,,Počkej!"zakřičel Nash a přiběhl s dekou v ruce. ,,Odešly by sme bez deky."usmál se.Obuly sme si žabky a vyšly před hotel.Ruka v ruce sme šly až na pláž.
Pláž byla docela prázdná na to že dneska bylo opravdu nádehrně.Deku sme rozprostřely pod dvěma palmama.Košík sem položila před ně a sundala sem ze sebe klobouk s šátkem.Vlasy sem si sepletla do copu a rozeběhla se směrem na molo ze kterého sem skočila šipku do vody.Vynořila sem se a vlasy si uhladila tak aby mi nepadaly do očí.Cítila sem dotek na mé noze.Někdo mě potopil pod vodu.Máchala sem rukama všude okolo sebe.Do něčeho sem praštila rukou.Konečně sem se mohla vynořit a nadechnout se.Sotva sem popadla dech tak na mě byly něčí ruce.Lekla sem se tak hrozně moc až sem se bouchla o molo do hlavy.Chytila sem se za to bolavý místo. ,,Si v pohodě?" vyjekl Nash.Vytáhl mě za ruce z vody ven. ,,Teď už jo."řekla sem a postavila se na vlastní nohy. ,,Co se to stalo?" ,,Sama nevím kdo nebo co to mohlo být."podívala sem se do průzračné vody.Nikdo nebo něco tam nikde nebyl. ,,Pojď. Jdeme si sednout."řekl a usmál se.
Sedly sme si a já se opřela o palmu.Vyndala sem si z tašky repráčky Beats a zapojila do nich můj iPhone.Vyhledala sem si George Ezra-Listen To The Man. ,,Nedáš si něco??"mile se zeptal Nash. ,,Jenom vodu."usmála sem se.Podal mi vychlazenou Evian.Miluju tu vodu.
,,Nech toho Nashi!"ječela sem.Nash po mě stříkal vodou.Zakopla sem o kámen a na někoho spadla. ,,Ježiši promiňte mi to...."už sem chtěla pokračovat, ale zastavil mě. ,,Ahoj Adele."rozesmál se. ,,Dane....C..Co tady děláš?"někdo si odkašlal.Otočila sem hlavu po směru a uviděla žárlicího Nashe. ,,Ehm. Dane, to je Nash. Můj přítel. Nashi, to je Dan."pedstavila sem je navzájem.Dan k němu natáhl ruku.
Doufám že se část líbila :) Omlouvám se že sem dlouho nepřidala žádnou část....nebyly nápady a bylo toho na mě moc a ani ta nálada na to nebyla.:/
Vote a Koment potěší :)
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanfictionAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...