,,Adele! Pojď se s námi seznámit se sousedy!!"křičela na mě mamka.Sešla sem schody a čekala až seběhne i Brian. ,,Bri pohni!"zakřičela sem na bráchu.,,Už jdu prosímtě!"věnoval mi úsměv a já mu ho opětovala.Vyšly sme z domu a šly kousek...Noo jestli se tomu tak dá říkat.Z poza stromu se ukázal úžasný barák.Došly sme ke dveřím a máma zazvonila.Otevřela nám žena asi v máminým věku.,,Dobrý den!"mile se usmála.,,Dobrý.Právě sme se přistěhovaly a přišly sme se seznámit s novými sousedy."řekla mamka.,,Tak to pojďte dál."pozvala nás dovnitř a když sem okolo ni procházela tak se na mě podívala tak divně. ,,Nash,Hayse,Skylynn!!Pojďte sem máme návštěvu!"slyšela sem dupot a najednou se zjevila malá a roztomilá holčička které mohlo být tak 5. Za ní kluk s modrýma očima a černými vlasy.Mohlo mu být asi tak 14. A za ním krásný kluk který byl a zároveň mu nebyl podobný. ,,Ahojky! Já sem Skylynn!"řekla ta malá holčička. ,,Sem Hayse."podal nám všem ruku ten prostřední. ,,Tak v tom případě ty si Nash."řekla sem a usmála se. ,,Jo už to tak vypadá."řekl a vtáhl mě a mamku do obětí.S tátou a Brianem si podal ruku.Když mě objal byla sem mírně zaskočená jako mamka, ale obětí sem mu opětovala.,,Tak a já sem Camila."řekla jejich mamka.(to jméno je vymyšlené),,A tohle je Chad.Můj Manžel."(to jméno je také vymyšlené)taky sme si s Chadem podaly ruce.,,Tak se běžte bavit.A žádný blbosti Nashy."řekla Camila a Nash ji odpověděl ,,Prosimtě mami.Co by se mělo stát??" A usmál se na ni.Brian tam zůstal s dospělími.Protože i on sám je dospělý.Sice bydlí u nás protože dělá vysokou, ale teď je doma protože tam mají rekonstrukci.
Hayse si zalezl k sobě do pokoje a já sem šla pravděpodobně k Nashovy do pokoje. ,,To je pokoj Hayse.Je tam zašitej skoro pořád."dořekl to a usmál se. ,,Tohle je pokoj Skylynn."ukázal na bílé dveře. ,,A tohle je můj pokoj."otevřel mi dveře a nechal projít.Stála sem uprostřed místnosti a rozhlížela se okolo.Cítila sem Nashův pohled na mě když tu nejednou Skylynn začala pišteť ať si s ní jdeme hrát.-O hodinu později-
,,Sky!Proč to děláš??"zasmály sme se s Nashem protože Sky začala tahat Hayse k nám do společnosti.V kapse mi začal zvonit mobil. ,,Ano??"zvedla sem hovor. ,,Ahoj lásko!" ,,Lukeu!"řekla sem s falešným nadšením. ,,Tak co krásko??Jak se tam máte??"zeptal se mě......ptáte se kdo je Luke?? Luke je můj bývalý...ale on si myslí že sme pořád spolu..,,Hele nechci nic říkat ale voláš docela v nevhodnou chvíli.Sme na návštěvě."řekla sem a podívala sem se na Nashe který mě celou dobu pozoroval.Usmála sem se na něj. ,,Aha tak to zavolám později.Pá lásenko!" ,,Ahoj a už mě tak nikdy nenazívej."řekla sem a típla hovor.Sedla sem si na zpět vedle Nashe. ,,Kdo to byl?"zeptal se zvědavě. ,,Můj ex." ,,A co chtěl?",,Sama nevim."řekla sem mu pravdu.Nemám důvod mu lhát.
Večer rychle utekl a já poznala Nashe,Skylynn a nakonec sme přemluvily i Hayse ať jde k nám. ,,Tak zítra ve škole Adele."usmál se Nash. ,,Jo.Uvidíme se."usmála sem se a objala ho.On mi dal pusu na líce a já se nestačila divit. ,,Tak Páčko."řekla sem a mrkla na něj.Rodiče s Brianem byly doma o hodinu dříve.Přišla sem domů a šla rovnou do sprchy.Vzala sem si čisté spodní prádlo na ráno a položila ho do křesla.Spím totiž nahá.Spí se tak líp.Nařídila sem si budíka na 6:40 a.m. jelikož ráda vstávám brzy abych šla do školy s pocitem že sem se ráno válela v postely.Ráno mě vzbudil budík a já si šla dát ranní sprchu.Vylezla sem z koupelny a oblékla si spodní prádlo které bylo na křesle.Otevřela sem skříň a hledala co si vzít na první školní den.Rozhodla sem se pro černé tričko s nápisem Vans.K tomu černé legíny,světle zelené Converse a světle zelené sáčko.Šla sem do koupelny.Na oči sem nanesla řasenku a linky.Leskem na rty sem přejela po horním a spodním rtu.Vše sem doladila zlato zeleným řetízkem.Na ruku sem si dala zlatý řetízek se zelenou palmičkou.,,Krása."řekla sem si pro sebe.Sešla sem dolů a vzala si jablko.Podívala sem se na svůj iPhone 6 Plus....mám ráda velké věci.(to zní úchylně :DD) Bylo asi půl osmé tak sem projížděla mobilem.Najela sem na kontakty a zarazila sem se při tom jméňe...Bylo tam Nashty<3....Nash si asi hrál s mím mobilem. :D Vytočila sem číslo a čekala až to zvedne. ,,Ano??" ,,Tak ty takhle jo?? Vážně....Nashty??"řekla sem se smíchem. ,,To si ty Adele?!" ,,Ne to je Santa Claus."zasmála sem se. ,,Jéé Santo byl sem moc hodný.Prosím dej mi na vánoce motorku."zněl u toho jako malý kluk. ,,Hah...OK ale jenom když mě vyzvedneš a pojedeme do školy."řekla sem mu.Nenamítal.
Byla sem ráda za to že mě Nash odvezl do školy.Podekovala sem a šla za ředitelkou.,,Tak slečna O'Conner. Psaďte se."ukázala na židli před jejím stolem.Sedla sem si a dala nohu přez nohu.,,Takže...tady máte papír s rozvrhem a tady jsou učebnice."položila učebnice na stůl a já si vzala rozvrh. ,,Na druhé straně je číslo skříňky a kód k ní."otočila sem papír a bylo tam 'skříňka 169,kód..........'(Něco si domylslete) ,,Třída je 4 z leva. Je to 1b."šla sem chodbou a před třídou na mě čekala učitelka.Akorád zazvonilo a šly sme do třídy.Všechny pohledy spočinuly na mě. ,,Toto je slečna Adele O'Conner. Je tu nová a po škole ji provede..."doufala sem v to že řekne Nash.... ,,.....Provede ji Cameron."ten Cameron se postavil a nebyl ani ošklivej.Seděl před Nashem. ,,A slečna O'Conner si sedne vedle Brittany."ukázala na brunetu s drdolem.Sedla sem si k ní a představila se. ,,Ahoj sem Adele O'Conner."podala sem ji ruku. ,,Já Brittany Furlan."potřasla rukou. ,,Těší mě."usmáli sme se na sebe a začali se věnovat hodině biologie.
Na obědě:
S Brittany sem se bavila celý den.Je to bezva holka. ,,....A pak řekl..Hey slečno držte už kurva hubu!....a já se začala smát jako blázen."vyprávěla mi Brittany se smíchem jak byla v NY.Zjistila sem že natáčí vtipná,7-mi vteřinová videa na Vine a že jí nazývájí 'královna vinu'.Prý tam taky natáčí i Nash. ,,Čemu se smějete holky?"řekl Nash s nějakýma dvouma klukama. ,,Britt vypráví jak byla v NY."řekla sem a snažila se nesmát. ,,Jo a Adele? Tohle je Cameron a Matt."ukázal na ty kluky a všichni si sedly k nám. ,,Ahojky."řekl Cameron s úsměvem na tváři a sedl si vedle mě.Spozorovala sem Nashův nenávistný pohled na něm. ,,Mám tě provést po škole...tak co třeba po obědě?? Stejně máme hodinu volna a pak 2x tělocvik."usmál se.Chudák Nash, už to nemohl vydržet tak odešel.Odnesla sem tác a řekla Cameronovi ať na mě počká u hlavního vchodu. ,,Nashi?! Kde si?!"můj vystrašenej hlas zněl do telefonu. ,,Všude......bež radši za Cameronem ať nečeká."típl mi to.Já to tak nenávidím!Když to típne ten na druhý straně telefonu.Svůj iPhone 6 Plus sem si dala do kabelky....do kapsy se nevejde, a šla sem za Cameronem. ,,Tak jdeme krásko."řekl.Chitil mi ruku a táhl neznámo kam.
,,A tady je tělocvična."otevřel mi dveře a mě se naskytl pohled na moderně zařízenou tělocvičnu.Vešla sem do prostřed místnosti a rozhlížela se kolem. ,,Je. To. Krása."takovouhle tělocvičnu sem ještě neviděla.Nechápu jakto ale je to tak. ,,Hele....Came musím už domů."řekla sem. ,,Tak já tě tam hodím. Ráno si přijela s Nashem."nabídl se mi.Měl totiž pravdu tak sem souhlasila.Celou cestu bylo ticho. ,,Tak zítra."řekly sme oba naráz.Usmáli sme se a já šla už domů.Odemkla sem dveře.Vyzula boty a šla do pokoje.Dala sem si rychlou sprchu a šla je skříni.Oblékla sem si černé tričko s bílím nápisem 'Only his treasure.' a šedé jeany od Mustang.Sěsla sem dolů kde mamka vařila večeři. ,,Jdu za Nashem!"houkla sem na mamku a obula si svoje černé Vans.
PS:vím ta čaśt se zdá být o ničem...a navíc to píšu na mobilu....takže doufám že se líbila :D A omlouvám se za pravopis 😅
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanfictionAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...