24.- Mystery Boy

578 27 6
                                    

Pohled sem nechala na klukovi. ,,Pane bože!"dala sem si ruku před pusu a koukala na něj s vykulenýma očima. ,,Rád tě vidím."odsekne a odejde.Po dlouhé době vidím svého spolužáka.Nijak se nezměnil.Až na vypracované tělo keré bylo vidět přes košily.

Celou dobu ve Starbucks sem byla jako paralizována.Dopila sem latte a mávla sem na něj.Přišel k mému stolu a své zelenohnědé oči zaryl do mých.Něco začal psát na papírek který následně mrskul na stůl a odešel.Vzala sem ho do ruky a začala postupně číst. ,,Byl sem tu pro tebe, ale když sem tě potřeboval, nebyla si poblíž.V 9:40pm před fontánou na náměstí."

Dočetla sem.Mám strach.Co když se mi něco stane? Co když mi ublíží? Musím na něj přestat myslet.Na druhé straně papírku bylo: ,,To kafe je na mě." zaskočilo mě to.Ne že ne.

Vstala sem a vyšla ze Starbucks.Namířila sem si to k autu.Nastartovala sem a rozjela se.Zrychlovala sem a do hotelu dorazila 130 kilometrovou rychlostí.Vylazla sem a zamkla.Vstoupila sem do haly a kráčela k výtahu.Zmáčkla sem tlačítko.Nečekala sem dlouho a nastoupila.

Výtah cinknul na daném poschodí.Vystoupila sem.Odemikala sem dveře, ale to by nebyl někdo tak škodolibej a přitskl mě na dveře. ,,Tak poslouchej ty děvko! Ještě mu nějak ublížíš a budeš trpět. A bude mi u prdele jestli to Nash uvidí."dala mi facku a odešla.Annabell si hraje na drsnou.Tak vystrčíme drápy.

Vlezla sem do bytu.Rozvítila sem a začala se zouvat.Tašku sem hodila na komodu a klíče také.Šla sem do kuchyně.Chtěla sem rozsvítit, ale někdo to udělal dřív. ,,Kde si byla?"tašky s nákupem sem po něm doslova mrskla. ,,Uvědom si že nejsem tvoje hračka Nashi! Sem člověk a mám city!"odmlčela sem se.Slzy mi tekly do očí. ,,Kdyby si znal tu tvojí, jak ty rád říkáš, Ann! Tak by si věděl že ona není ta hodná!"rozhazovala sem rukama všude okolo sebe. ,,Ty žárlíš lásko."řekl naprosto klidně. ,,A co se týče Ann. Tak tu do toho nezatahuj. Tohle je čistě naše věc. A ty si moje. Žádný já, ani ty. Ale my."koukala sem na něj jako na obrázek.Vše to řekl tak klidným hlasem. ,,A když se tě kurva zeptám kam jdeš, takmi kurva odpovíš!"to už vstal ze židle a začal na mě řvát.Z očí se mi vyvalily slzy a já nevěděla jak je zastavit.Bála sem seho. ,,Neměla sem s tebou začít chodit."zašeptala sem.Ale on to očividně slyšel. ,,Co si to řekla?"dal si ruku k uchu. ,,Nic."odvrátila sem pohled. ,,Na něco sem se tě snad ptal?!"zase po mě vřískal.Napřahoval ruku že mi dá facku.Přihmouřila sem oči a pokrčila se. ,,Nech jí být!"ruka zastavila těsně u mé hlavy. ,,Co ti je do toho." ,,Řekl sem nech ji být!"ten někdo mě odstrčil a já narazila do zdi.Viděla sem Camerona jak se pere se svím nejlepším kamarádem.

Vzala sem to jako příležitost.Vběhla sem do chotby a popadla klíče od auta.Na mobil sem srala.Otevřela sem dveře a přiběhla k výtahu.Mačkala sem tlačítko jako splašená. ,,Kam si myslíš že jdeš?!"slyšela sem za sebou Nashe.Otočila sem se.Nash popadl mé ruce a ihned mi je dal nad hlavu.Za ním sem viděla domláceného Camerona opřeného o futra.Rty naznačoval promiň.Radši odkulhal pryč.Je mi ho líto.

,,Když se tě na něco ptám, nebo ti něco říkám. Tak mi kurva odpovíš!"poslední větu řval přímo do mého ucha.Hodil si mě přez rameno a odnesl do bytu.Ještě naschvál třísknul dveřmi.Zavřela sem oči a vše to co se dělo okolo mě sem ignorovala.Jakmile mě položil tak sem upadla do spánku.

Něčí ruce začaly putovat po mém tělě. ,,Ne. Prosím."začala sem kroutit hlavou do stran. ,,Pšššš."přiložil mi prst na ústa.Otevřela sem oči a málem se lekla.Dívala sem se do zelenohnědých očí.Do těch zelenohnědých očí, do kterých sem se dívala ve Starbucks. ,,Wille.....Jak víš že sem tady?"chtěla sem si sednout ale jeho ruka a prst na mých ústech mi v tom bránila. ,,Prostě to vím."jemně se usmál a začal se naklánět....

To je pro dnešek vše. Nezabte mě.
Vote a koment potěší :)

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat