O 5 měsíců později....
(pusťte si Christina Perri-Jar full of hearts)Všechno bylo dokonalé.Až moc dokonalé.Ptáte se co se stalo za těch 5 měsíců? Tak jednoduše.....Justin mě požádal před měsícem o ruku, ale ten poslední měsíc se chová divně.Je jiný.Asi přišel na mé malé tajemství. :/
No nic.Každopádně dneska máme zásnubní večírek.Donutila nás do toho Pattie.(Justinovo mamka)
Dneska se bude slavit.Doufám že se tolik nezřídím.To bych se nemusela ráno probouzet vedle mého snoubence.Stála sem před zrcadlem a oblékala si žluté šaty.(media) Moc se mi líbily.Ještě sem si zkontrolovala make-up a mohla sem jít do obýváku.Všechna pozornost se přesunula na mě.Nejsem ráda středem společnosti.Justin přicupital ke schodům a nabídl mi rámě.(nwm jak se to píše...kdyžtak mě v komentech opravte :))
Šly sme doprostřed místnosti, kde se nacházel nádherný třípatrový dort.Byl celý z marcipánu.To muselo dát práce.Vyrušil mě pohyb.Justin si vzal do ruky slkeničku a zaťukal do ní vydličkou kterou poté odložil. ,,Prosím o pozornost!"řekl. ,,Dnes, pořádáme večírek. Noo. Spíše oslavujeme s Adele naše zásnuby. Ale co sem chtěl říct tak je to, že tě moc miluju Adele. A nechci bez tebe být. Si ten jediný člověk se kterým chci strávit svůj život. V dobrém i ve zlém."řekl.Vzal si moje ruce do těch jeho a políbil je.Já se usmála. ,,Také tě miluju Justine Biebere. A těším se až budu jenom tvá. I když to už sem teď."řekla sem a zasmála se.Políbila sem ho, ale to by nebyl Justin aby z toho neudělal 3.světovou.Už nám docházel kyslík a my se od sebe odtrhly.
Všichni začaly tleskat jako splašení.Postupňe chodily lidi a bahopřáli nám.Najednou přišla osoba kterou bych tady nečekala.Úsměv mi z tváře zmizel.Přišel blíže a hlavu měl sklopenou. ,,Přeji vám to."řekl bez jakéhokoliv zájmu. ,,Děkujeme."řekl Justin a ruce si obmotal oklo mého břicha kde si ruce spojil. ,,Nashi?"okřikla sem ho.Věnval mi bolestivý pohled a ztratil se v davu. ,,Nechej ho být. On se s tím srovná. Má Annabell."
,,Adele! Justine!"slyšela semvypísknout mámu.Podívala sem se tím směrem.Tlačila se zkrz lidi s mým nevlastním tátou.JUstin mě pustil a já se šla přivítat s rodiči.Oba sem objala. ,,Kde je Brian?"nadzvedla sem obočí. ,,On přijede. Neboj."pohladila mě po rameni.Lehce sem se usmála.Chvíli sem si ještě povídala s rodiči ale pak mě volal Justin.
Přišla sem k němu a ruce si dala za jeho krk.Ve tváři měl smutný výraz. ,,Co se děje?"smutně sem se zeptala. ,,Nic."řekl smutně.Ale v zápětí se usmál a políbil mě.
Po asi hodině sme se dostaly na přípitek.Všichni si už hleděly svého a já byla otočená na Justina.Justin měl nepřítomný výraz. ,,Zlato co se děje? Si nějaký tichý a smutný."dělala sem si starosti o svého snoubence.Ruku sem mu dala na rameno a začala ho po něm hladit.Justin si jenom povzdechl a ruku ze svého ramena sundal.Hleděl mi smutně do očí a pak odvrátil pohled.
Najednou přilítla máma s tátou.Oba dva byly udíchaní. ,,Mami co se děje?"vyhrkla sem.Rodiče sotva popadaly dech. ,,Brian.....on..."máma to nedořekla a propukla v hysterický pláč. ,,Co je s Brianem?"vaštěkla sem.Měla sem strach.Polila mě vlna potu a strachu.Pocitu bezbranosti a bezmoci. ,,On...."začal táta.Povzdechl si a v očích sem mu viděla slzy. ,,On měl autonehodu při které zemřel."řekl.V tu chvíli se mi zastavilo strdce. ,,To není možný!"rozřikla sem a začala rozhazovat okolo sebe rukama.Do očí se mi hnaly slzy.Máma se hodila tátovi okolo krku a oba dva brečely.
Otočila sem se na Justina.Měl na tváři ďábelský pohled. ,,Ty si to věděl?"vzlykla sem. ,,Samozdřejmě. Myslíš si že bych ho nechal stát mi v cestě? Chtěl nám to překazit Adele....Naši chvíly. Bude to tak lepší. Sama víš že mě od prvního pohledu nenáviděl. Prý nejsem pro tebe vhodný."uchechtl se. ,,To ty si způsobil tu autonehodu?"dala sem si ruku před pusu a nevěřila tomu.
,,Já ne. Mám na to lidi."zašklebil se a překřížil ruce na prsou. ,,Děláš si legraci že?"vzlykla sem. ,,Říkám ti že nám to chtěl překazit. Neměl mě rád a Casandra ho slyšela o tom mluvit a nějakým jeho kámošem."řekl a popošel blíž ke mě.Chytl má ramena a díval se mi do očí. ,,Chápeš? Chtěl nám zničit společnou budoucnost."těžce polkl.Stála sem jako tvrdé Y a nevěděla co říct. ,,Ty mi nevěříš že?" porád sem na něj koukala s uslzenýma očima. ,,Casandro! Pusť ten záznam!"houkl Justin na nějakou holku.
Na bílé zdi se objevil obraz.Byl tam můj bratr a Roman.Najednou se to pustilo. ,,Musíme jim to překazit. Nechci aby si brala Biebera. Není pro ni. Když byla s Nashem tak to bylo o mnohem lepší."toto padlo z Brianových úst.Pohledem sem hledala Nashe.Našla sem ho. ,,Tak jim pojedeme na ty zásnuby a zničíme jim to."zaxichtil se Roman. ,,Ale uděláte to vy. Já musím být nevinný."řekl Brian.A to byl konec.
,,Už mi věříš?"podíval se na mě Justin.necěděla sem co říct. ,,Dalo se to normálně vyřešit. Nemusel si ho hned zabíjet!"vytrhla sem se mu. ,,Zapomeň na mě! Zapomeň na mě a na tvé dítě!"vyštěkla sem.Rozbrečela sem se ještě víc než předtím. ,,Dítě?"nechápavě zvedl obočí. ,,Ty sis toho ani nevšiml. Měla sem opožděný měsíčky tak sem šla za doktorem a ten mi řekl že sem těhotná. A navíc sem břibrala."těžce sem polkla.V krku mám sucho jako na Sahaře a v očích stále slzy. ,,My...já...."koktal a ukazoval na nás dva. ,,Já budu táta!"radostně vykřikl. ,,To možná budeš. Ale nehodlám ho s tebou vychovávat."štěkla sem zkrz mé vzlyky.Justin jakoby zamrzl. ,,Cože?"řekl tvrdým hlasem.Přistoupil ke mě blíž a já se rozklepala.Celý zrudl. ,,A kde je to navždy?!"Vzteky si povzdechl a zmizel na schodech.
Něčí ruce se objevily na mých ramenech. ,,To bude v pořádku."zašeptal ten sametový hlas. ,,Jak to můžeš vědět?"podívala sem se mu do očí ve kterých sem se ztrácela. ,,Půjdeme ke tvím rodičům a ty se prospíš."řekl a odvedl mě k autu do kterého sem nastoupila.Po chvíly přišly i rodiče a Nash.Nastartoval a odjely sme domů.
Přijely sme a já si šla lehnout do stále mého pokoje.Nedokážu uvěřit že je Brian mrtvý.V hlavě mi začaly běhat všechny vzpomínky.(Pusťte si písničku v médiích)
',,Briane! Nechej mě!"vyjekla sem na něj.Lochtal mě.Nebylo mi to nějak příjemné ,,A co za to?"nadzvedl obočí. ,,Nechám ti čokoládu."dělal že přemýšlí. ,,Dobře."řekl a usmál se na mě. 'Chybí mi jeho úsměv.Ukápla mi neposedná slza.
',,Mě se neschováš!"řekl když procházel okolo skříně ve které sem byla schovaná.Dala sem si ruku před pusu a snažila se nesmát. ,,A mám tě!"vyštěkl a rozevřel skříň.Začala sem pištět.Vyběhla sem ze skříně ale on mě v čas zachytil.'
',,Mami. Brian mi nechce dát kousek dortu."řekla sem uraženě mámě. ,,Briane! Dej jí taky ochutnat."řekla a tak se taky stalo.'
',,Briane?"udělala sem psí oči. ,,Ano?"otočil se na mě se zmrzlinou v ruce. ,,Odvezeš mě do školy?"udělala sem puppy eyes a zamrkala. ,,No jó fůrt!" '
',,Co se stalo Adele?"přišel mi do pokoje Brian. ,,Proč pláčeš?"poposmrkla sem si. ,,To nestojí za řeč."objal mě. ,,Víš že sem tu vždy pro tebe."usmál se na mě.'
Chybí mi. A moc. Nenávidím tě Justine Biebere! A to sem si tě chtěla vzít! Říkala sem si.Nechápu to.To mu Brian tak vadil či co? Myslela sem že spolu dobře vycházejí.
Podívala sem se na svojí ruku.Měla sem tam stále snubní prsten.V místnosti se ozvalo tiché zaklepání.Dveře se otevřely a v nich stála mužská silueta.Myslela sem že je zo Nash. Okamžitě sem vstala a běžela ho obejmout.Ruce sem mu dala za krk a vzlykala mu do trička.Zvedla sem hlavu a podívala se mu do očí.Lekla sem se.Odstoupila sem a dívala se na něj zděšeně.Přiběhl ke mě a na ústa mi dal nějaký kapesník.V zápětí sem ztratila vědomí...
Tak.....nechávám takhle otevřený konec. BTW. děkuju za překonání hranice 4K reads :) moc to pro mě znamená.
Vote a koment potěší :)Loučím se :) Paa
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanfictionAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...