17.-Nemesis

755 32 2
                                    

Odtáhla sem se od něj a opřela se o jeho čelo. ,,Ale.....co ten Dan?"zeptal se mě.Bála sem se mu cokoliv odpovědět. ,,Noo....přespala sem u něj."sedla sem si vedle něj na trávu. ,,A proč říkal že jsi byla dokonalá?"zarazil se mi dech. ,,Měl tam přítelkyni. Oni si to rozdaly ve sprše a já je musela běžet sprdnout."musela sem mu lhát.Nechci mu znova ublížit. ,,Přísaháš?"podíval se na mě uslzenýma očima.Překřížila sem prsty za zády. ,,Přísahám."řekla sem. ,,Dobře. Věřím ti."dořekl a já sem pustila ruku za zády podél mého těla.Vstala sem ze země a natáhla ruku k němu.Přijmul ji.Přitáhla sem si ho za ruku a kráčely sme ruku v ruce k nám domů.

Vyletěli sme ke mě do pokoje.Nash zavíral dveře a já mezitím skočila na postel.Cítila sem jak se vedle mě prohla pod jeho váhou. ,,Tak co budeme dělat??"nadzvedl tázavě nadzvedl obočí. ,,Pustíme si film."natáhla sem se pro MacBook a najela na složku s filmy.Rozklikla sem 'Sweedney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street'.Hraje tam Johny Depp.Dobrý herec znamená dobrý film.Je to horor.Miluju horory.Ale je divný že se nikdy nebojím.
************************
Dokoukaly sme film.Zaklapla sem Mac a koukla se na hodiny.Bylo něco okolo jedné odpoledne. ,,Nemáš hlad zlato?"vstala sem a roztáhla žaluzie.Nash byl schoulený v klubíčku a kolíbal se.Přišla sem k němu.Pohladila sem mu kolena a tím se ho snažila uklidnit. ,,Noták. Zlato byl to jenom film."usmála sem se na něj. ,,Už nikdy. Nikdy nepůjdu ke kadeřníkovi,"vykoktal.Vtáhla sem ho do obětí. ,,Neboj. Oni nezabíjí."usmála sem se. ,,Ale co když jo?"klepal se mu hlas. ,,A kdyby jo, tak jsou za mřížemi."usmála sem se.Odtáhla sem se od něj a otevřela dveře. ,,Nenechávej mě tu!"rozeběhl se ke mě.

Sešly sme schody a zamířily do kuchyně.Otevřela sem lednici a vytáhla mléko.Ze skříňky sem vytáhla dvě misky a cereálie.Nasypala sem vše o misek a polila mlíkem.Misky sem položila na skleněný stůl.Vzala sem lžičky a jednu podala Nashovy.V tom mu zabrněl mobil. ,,Ah....Cam píše. Chce aby sme přišly."ohlásil mi s lehkým úsměvěm na tváři. ,,A v kolik?"polkla sem sousto a nabírala další. ,,Ve tři,"vypnul mobil a zandal ho do kapsy.

Dojedly sme.Vzala sem misky a dala je do mičky.Vyběhla sem schody a zamířila si to do pokoje.Vytáhla sem ze skříně černé chachi momma, bílé tílko s nápisem 'Zayuumm. You gota the bae?? Or nah? You tryna date?? Or nah'.A k tomu všemu černou koženou bundu.Vlasy sem si uvázala do culíku a seběhla dolů.

Nash už na mě čekal na gauči.Vyskočil z něj když sem seběhla. ,,Vypadáš skvěle."dal mi pusu na líčko. ,,Ále. To nestojí za řeč."prohodila sem. ,,Ale jo stojí. A nejenom ta řeč."uchechtl se a já dostala záchvat smíchu.Nevím proč.Asi se mi to líbí když někoho vzrušuju. :3
******************************

Po docela krátké cestě sme byly u Camerona.Vystoupily sme a šly ke dveřím.Nash zazvonil.Slyšela sem dupot nohou a zavrzání dvěří.Ve dveřích se objevila tmavovlasá hlava Camerona. ,,Čawes bro."řekl Cam a otevřel dveře více dokořán. ,,Čawes Came."řekly sme s Nashem na ráz.

Vešly sme dovnitřa z obýváku vyšla nějaká holka.............Má dloouho letá nemesis...Annabell Scrue

Taáááák a je tu další část. Doufám že se líbí :D
Vote a Koment potěší :3

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat