18.-Problems

595 28 0
                                    

,,Ahoj...Annabell."sykla sem zkrz zaťaté zuby. ,,Ahoj Adele. Dlouho sme se neviděly."falešně se usmála. ,,Vy dvě se znáte?"Cam nechápavě nadzvedl obočí. ,,Jo. Známe se dost dlouhou dobu."už sem to nevydržela a odešla sem do obýváku.Hupsla sem na gauč a překřížila ruce na prsou.Nash skončil vedle mě.Jednu ruku si dal okolo mého krku a druhou na mé stehno.Palcem začal dělat krouživé pohyby.Začala sem se uvolňovat.Hlavu sem si opřela o jeho rameno a nechala se unášet tím krásným pocitem.

Cam skončil v křesle s Annabell na klíně.Ach...Jak já jí nesnáším.Né že bych jim ten vtah nepřála, ale Annabell není dívka pro Camerona.Je to mrcha která každého jen využívala a hádám že se nezměnila. ,,Nashi? Nemáš chuť na Jacka Danielse?"promluvil do ticha Cam. ,,Jo. Why not?"zašklebyl se.Vstaly a nechaly mě s Annabell v jedné místnosti.

,,Koukám že sis vybrala skvěle. Nash je velice dobrá volba pro někoho jako sem já."nahodila falešný úsměv. ,,Co tím chceš říct? A co Cameron?" ,,Ten se z toho dostane, to za prvé."ukázala prstem do kuchyně. ,,A za druhé, Nashe chci já a taky ho dostanu. Tak mi nestůj v cestě ty plesnivá mrcho!"tiše zakřičela přez zaťaté zuby. ,,A to jako proč. Myslíš si že se Nashe vzdám jenom proto že ty sis usmyslila bůh ví co?? Zase by si lidi jenom využívala."rozhazovala sem rukama všude okolo sebe.Byla sem naštvaná, neklidná a hlavně smutná kvůli Cameronovi.Chudák ani neví co je Annabell zač. ,,Jenom něco cekneš, a Brian asi nebude rád když se dozví pravdu. Že?"

,,Náte."kluci přišly a podaly nám skleničky.Cam nalil každému panáka. ,,Tři, dva, jedna."všichni sme to do sebe koply.Tekutina mě docela známá se mi lila krkem přímo do žalůdku.
*****************************************
Po zhruba dvou hodinách sme se konečně vydaly domů.

Nasedly sme, připásaly a Nash nastartoval. ,,Chudák Cam."povzdechla sem si. ,,Proč chudák? Ann je skvělá holka. Dobře se s ní povídá."podívala sem se na měj.Na tváři měl úsměv.Ten nevinný úsměv mě přesvědčil o tom, že jí plán vychází. ,,Ale ty jí neznáš Nashi. Řekla mi něco co by si radši ani vědět nechtěl."odvrátila sem pohled a opřela se o okénko. ,,A co ti řekla?"jeho zla s zvážněl. ,,Na tom nezáleží. Nechci to teď probýrat."odsekla sem.

Cesta byla tichá.Nash mě odvezl domů.Dala sem si rychlou sprchu a přemýšlela nad Annabell.

Tak....To je vše....
Omlouvám se že sem celý týden nepřidávala části, ale byla sem na horách (kde nebyla Wi-Fi)a v pátek večer sem přijela domů.A navíc si mamka poslední den rozštípla holení kost, takže zůstala v Německu. :/
Snad to pochopíte.
Vote a koment potěší :)

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat