Usmála sem se mu na rtech.Ale když sem se odtáhla zjistila sem že je to Liam. ,,Ehh......promiň. Myslela sem že si Nash."vešel dovnitř a sedl si na gauč.Zavřela sem za ním a taky si sedla na gauč. ,,Tak....co potřebuješ??"nadzvedla sem obočí. ,,Noo.....přišel sem ti říct...mm..pravdu."byla sem zaskočená.Jakou pravdu?? ,,Noo....upřímně....pořád tě miluju a....jak si s ním tak jsi šťastná, a se mnou....to takové nebylo. Nechovala si se tak."dívala sem se na něj jako na zjevení.Jaktože mě pořád miluje?? ,,A co Stephanie?" ,,Zjistil sem že se z ní stala lesbička a podváděla mě s její nej kámoškou Amber."smutně se zasmál. ,,Takže....ale jakto že ke mě ještě něco cítíš? Vždyť si miloval Steph!"už sem trochu vyjekla. ,,Miloval sem tě pořád....Byl sem se Steph abych na tebe zapomenul....ale fotky tvého otce s jeho rodinou..s tebou....jak ste si koupily nový dům a tak dále....nikdy sem nezapomněl."nemohla sem tomu uvěřit.Pořád trvá jeho láska......nebo mě chce dostat do postele.Vlastně náš vztah byl založen na sexu....tak se nemá čemu divit že sem milována jiným způsobem než pod peřinou. ,,Aha....to sem netušila."vyšla ze mě taková kravina až sem sama tomu nemohla uvěřit. ,,Ale dokázal bych tě milovat....jinak než prěd tím."tomu se dá těžko věřit.Přitáhla sem si ho a objala.Uvědomila sem si že mi v životě chyběl.Já vím, měla bych myslet jenom na Nashe, ale vrátil se mi člověk který mi chyběl.Ale až teď sem si uvědomila jak moc. ,,No nic. Svoje sem řekl, tak já jdu."zvedl se a já se jenom na něj blbě dívala. ,,To mě ani neobejmeš na rozloučenou?"vstala sem.Čapla sem ho za límec a pevně objala. ,,No to si ze mě děláš prdel! Liam Hemsworth?"odtáhla sem se a podívala se na dotyčného.Byl to Brian.Byly to nejlepší kamarádi, ale od doby co sme se rozešly tak se nevýdaly. ,,Ahoj Briane. Už sem na odchodu..... Někdy si zavoláme?" ,,Že se ptáš."daly si ťukes a Liam odešel.
Odešla sem do pokoje a vzpomněla si že je u Nashe jeho bratranec.....Aiden??Otevřela sem skříň a začala se v ní hrabat.Vybrala sem si černé legíny s růžovím vzorem galaxie, k tomu fialové tričko a na něj hnědou mikinu.Upravila sem si vlasy a sešla dolů.Vzala sem si šedivé Vans a vyrazila.Zaťukala sem a otevřel mi Hayse. ,,Ahoj Adele." ,,Ahoj! Je Nash doma?"pootevřel více dveře abych mohla vstoupit. ,,Je nahoře s Giou. A já sem v pokoji s Aidenem."řekl a šel do pokoje.Já šla k Nashovi do pokoje.Zaťukala sem a Nash mi otevřel.Vtáhl mě do objetí a políbil mě na rty. ,,Adele tohle je Gia. Moje sestřenka."šel k posteli a vzal do ruky malou holčičku.Myslela sem že to bude nějaká patnáctka a ono hele....dvouletý rozkošný prcek.^^
Celý den sme si hrály s Giou.Později se připojil i Hayse a já konečně poznala Aidena. ,,Jo a tady máš menší dáreček."usmála sem se a políbila ho.Z malé pusy to propuklo ve třetí světovou.Zatlačila sem mu na hruď s krabičkou v ruce. ,,Na. Vezmi si to."podala sem mu krabičku.Otevřel ji a podíval se na mě s pusou až u země.:D Vzal do ruky letenku na Bahamy a podíval se na mě.Přitáhl si mě k sobě a dlouze políbil. ,,Nechápu.....Čím sem si tohle zasloužil??"koukal na tu letenku jak na poklad. ,,Nejen že mám tebe...ale ještě Bahamy?!"objal mě a já se málem zkácela na postel. ,,A to není vše...Já mám druhou letenku a táta třetí. Řekl že letí na Bahamy kvůli práci a tak jestli nechci s ním. Měl ještě jedno volné místo, tak sem ho dala tobě. Taťkovi to nevadí."usmála sem se na něj. ,,A kdy se odlétá?"Hayse se na nás posmutněle díval. ,,V pátek ráno v 10."odpověděla sem.Znova mě objal a já se nad tím usmála. ,,A pro tebe Haysei mám taky něco."podala sem mu do ruky taštičku.Otevřel ji a vyndal z ní koženou černou bundu od Camp David. ,,Ou. Máj. Gáš!!..... Ta je dokonalá!!"začal ječet a skákat různě po pokoji. ,,A pro tebe Sky mám tohle."podala sem ji velkou tašku s růžovím plyšovím jednorožcem.Měla z toho obrovskou radost a dělala to co Hayse. ,,Aidene?? Tohle je pro tebe. Nevěděla sem co máš rád tak sem ti koupila tohle."podala sem mu balíček.Otevřel ho a usmál se na mě. ,,Děkuju...moc! Je to akorád značka auta co si budu kupovat."objal mě.Byl to přívěšek na klíče se značkou BMW. ,,Sem ráda že se ti líbí."usměju se na něj.Čapla sem Giu a začala si s ní hrát.
*večer*
Dnešek uběhl rychle.Za tu dobu sem zjistila že Aidnovi je 16 a že má rád auta....Prostě tipický kluk.Dohodly sme se že přespím u Nashe.Došla sem si pro věci a vydala se zpátky k Nashovi.Všichni seděli na pohovce a dívaly se na televizi. ,,Pojďte pustit nějakej film.....třeba Ouija!"navrhla sem. ,,A seš si jistá??"zeptal se Hayse se strachem. ,,Si piš Bro."mrkla sem na něj.Nash to spustil a já se k němu přitulila.Všude sme zhasli pro lepší efekt.
Po filmu sme šli umýt misky od popcornu.Uklidila sem je na své místo a přemístila se na gauč.Namáčkla sem se na Nashe.Začala sem ho lochtat.Různě se vrtěl a ječel. ,,Dobře....Dobře....vzdávám se!! Za co mě propustíš?"díval se na mě svůdným pohledem. ,,Hmm.....co třeba...."vstala sem a odešla do kuchyně.Nash se 'poskládal' ze země a šel za mnou. ,,Proč si odešla?"sedne si na linku za ním. ,,Abych mohla udělat tohle."natáhla sem se k němu že mu dám pusu, ale místo toho sem ho polila studenou vodou. ,,Hééééj!!"začal ječet.Utíkala sem po celým baráku abych mu utekla.Bohužel Adele to tady celé pořádně nezná.Zaletěla sem do nějaké místnosti.Opřela sem se o dveře a najednou ucítila na sobě mokré ruce. ,,Ááááá!! Vodník Franta Vopršálek!!"začala sem ječet.V místnosti se rozsvítilo a moje oči zapadly do těch jeho.A další část na světě :D a děkuju za neuvěřitelných 230 reads!! :D
Co myslíte?? Jakou má Liam roli?? Bude překážet?? Noo...to ještě nevím :D.....možná
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
Hayran KurguAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...