Ráno sem se probudila a začala hledat určitou osobu na druhé půlce postele.Byla prázdná.Prudce sem otevrěla oči a sedla si.Rozhlížela sem se kolem sebe.Byla sem v ložnici Justina Biebera.Vstala sem.Zastavila sem se před zrcadlem.Byla sem pouze ve spodním prádle.To kdy mě stihl svléknout? Radši sem to neřešila a vyšla na chotbu.
Oproti dveřím ve kterých sem stála sem nacházely schody vedoucí někam nahoru.Na pravé straně byly vchodové dveře a na levé straně byl vidět obývací pokoj s francouzskými okny a skleněnými dveřmi na balkon.Pohovky byly bílé a pod nimi rozsáhlý, krémový, chlupatý koberec.Před pohovkami byl bílí konfereční stolek a na zdi veliká plazmová televize.Stěny byly bílé.Na jedné ze stěn v obýváku vysela skupina obrazů.Naproti obýváku byla velice moderní kuchyň.Byla do šeda.Linka byla ze světlého dřeva a kraje linek lemovala šedá barva.Kuchyňský ostrůvek nemohl chybět.Zdi byly z kamene.Na jedné zdi byly dva obrazy.Bylo na nich napsané: Believe a na druhém Dream.Podlaha byla z černých kachliček.Od balkónových dveří pokračovaly francouzská okna po celou stěnu kuchyně.
,,Líbí?"Prudce sem sebou trhla.Otočila sem se a za mnou stál vysmátý Justin s perníkovým srdcem a květinou v rukách.(Foto) ,,Promiň. Chtěl sem rudé růže, ale ty neměly tak sem ti koupil tyhle."usmál se a podal mi je. ,,A ještě tohle."řekl a podal mi to srdce.Lehce sem se usmála a podívala se na něj s děkovným pohledem.Růže a srdce sem položila na linku a doslova na Justina skočila.Ruce sem měla okolo jeho krku a nohy obtočené okolo jeho pasu.Chytl mě pod stehny a začal s námi točit dokolečka.Smály sme se jako malý děti.
Pevně sem si jo za krk přitáhla a objala.Hlavu sem nechala na jeho rameni a vdechovala tu příjemnou vůni. ,,Děkuju ti moc."šeptla sem. ,,Ty moc dobře víš, že nemáš za co děkovat."i když sem mu neviděla do tváře, tak sem cítila že se usmál.Začal mě hladit po zádech a mě to více než uklidňovalo.Vyrušil nás zvonek u dveří. ,,Jdu tam."řekl Justin a já z něj slezla.Opřela sem se o zeď a čekala.
,,Co tady chceš?!"vyjekl Justin.Věděla sem že je zle. ,,Vím že je tady. Tak mi uvolni cestu."řekl prosebně. ,,Proč bych to měl dělat. Aby sis jí odtáhl spátky k sobě a myslel sis že ti odpustila a pak ji znova podvedl?"Justin měl pravdu.Ikdyž sem s tím začala první já.To já ho podvedla a všechno to začalo tím, že sem mu představila Daniela. ,,Pustíš mě?"řekl Nash v naprostém klidu, což se o Justinovi říct nedalo.Jak sem zjistila tak je horkokrevný a už při malém vyprovokování dokáže vybouchnout.Momentálně od toho neměl daleko.
Odstrčila sem se od zdi a šla ke dveřím.Položila sem Justinovi ruku na jeho rameno. ,,Já to zvládnu. Jenom si promluvíme."řekla sem.Otočil ke mě hlavu a s těžkým povzdechnutím odstoupil od dveří a zamířil do kuchyně.Podívala sem se na něj.Byl jiný.Byl.......zničený.Ale holt si za to může sám když včera přišel s Olivií Holt a Carmen Electra okolo krku. ,,Co potřebuješ?"zeptala sem se nezaujatě. ,,Chci, aby si mě to nechala vysvětlit."řekl a v očích se mu začaly oběvovat slzy které potlačil. ,,A co si mám nechat vysvětlit. Pokud vím tak opilí lide vždy mluví pravdu. Tady není co vysvětlovat když si mě nazval děvkou či jak."řekla sem a překřížila ruce na prsou. ,,Mrzí mě jestli sem někdy něco takového vypustil z úst. Pochop. Miluju tě a když si mi přestavila jeho..."slovo 'jeho' řekl s naprostým odporem v hlase. ,,Tak sem myslel že..."to už neustál a rozbrečel se. ,,..myslel sem že si mu napsala ať přijede. Že chceš aby se to stalo znova. Tak sem prostě vybuchl. Hrozně moc se ti omlouvám. Prosím odpusť mi to."chytil mě za ramena a díval se mi hluboce do očí. ,,Já sem ti odpustila už dávno. Ale nehodlám se k tobě vrátit."řekla sem.Jeho ruce mě pustily.Pohltil mě pocit nejistoty a nebezpečí. ,,Takže je nadobro konec?"viděla sem mu v očích že ho to neskutečně ničilo.Ale já už jinak nemohu. ,,A jestli je to kvůli němu tak ti řeknu jenom jedno. Až mu dáš, tak tě nebude ani znát."a s těmito slovy odešel.
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanfictionAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...