Tato část je 13+.
Přisál se mi na rty.Byly tak chutné a měkké jak vypadaly.Sjel mi rukou k zipu od mikiny a rozepl ji.Sundala sem si ji aniž by sme se přestaly líbat.Přidal na vášni, dravosti a chtivosti.Rukou sem mu zajela do hnědých vlasů a lískala je.Přitáhla sem si ho blíž a tím prohloubila polibek.Kousl mě do spodního rtu a já zavzdychala.Bral to jako příležitost a protlačil svůj jazyk do mých úst.Začala sem mu rozepínat mikinu.Odhodila sem ji někam pryč.Otahly sme se a začaly se svlékat navzájem.Při káždém dotyku mi dal letmou pusu na to místo.Byla sem před ním jenom ve spodním prádle.Nebylo to fér tak sem začala taky.Dělala sem mu to co on dělal mě.Slatně vzdychal.Bylo hezké vědět že někoho přivádíte do šílenctví.
Zůstal předemnou jenom v černých Calvin Klein boxerkách.Musela sem se kousnout do rtu při pohledu na něj.Seděla sem na okraji pohovky.Přišel ke mě blíž a políbil mě.Čapl mě pod kolenama a nesl někam....nevím kam.Asi do ložnice.Hodil mě (a to doslova) na něco měkkého.Takže postel.Podíval se na mě s perverzním úšklebkem na tváři.Skočil na postel.Objal mě a začal mi rozepínat podprsenku.Rukama sem ji odhodila někam na zem.Jeho ruce sklouzly na můj zadek.Pevně ho zmáčkl a roztrhal mi kalhotky. ,,Ty byly moje oblíbené."zafňukala sem. ,,Však ti koupím nové."usmál se a přisál se mi na rty. ,,Si. Ná. Dher. Ná."řekl mezi polibky.Chodidly sem mu začala sundavat i boxerky.Jeho pínis (:'D já to tak psát prostě musím :'D) už stál v pozoru.Lehla sem si na záda.Nohy sem měla obmotané okolo jeho pasu.Naklonil se nade mě a začal mi dělat cucflek na krku.To nebude dobrý až to uvidí Nash.Do psí řiti!! Nash!!Nestihla sem ani zareagovat a cítila sem jak do mě tvrdě vniknul.Bylo.To.Upee.Mega!!!Ten pocit když je ve mě!! Úžasný! Z krku se přemístil zase na mé rty.Nehty sem mu zarývala do zad.Začal přidávat na tempu.Ale v pohodě sem to zvládala.Místnost byla přeplněná mlaskáním našich rtů a našimi vzdychy. ,,D-D-Dane!"vyjekla sem když dost tvrdě přirazil. ,,Říkej moje jméno."vzdychl. ,,Vzdychej mé jméno!" ,,Oh bože. Daniely!!"zaječela sem protože jeho tempo se přeměnilo ve smrtelné. ,,Pojď. Udělej se pode mnou! Udělej se kvůli mě!"řval.Vzal mi nohu a dal si ji na rameno.Měl tak lepší přístup.Cítila sem se.....jinak.Prostě nesvá.Nevím proč.Asi protože je to jinačí než s Liamem. ,,Kurva! Si dokonalá!"sykl.Vzal mě pod zády a sedl si.Seděla sem na něm obkročmo.Začala sem dělat jemně krouživé pohyby.Po nějaké chvíli sem se začala konečně svedat a usedat.Vzdychy byly hlasitější.Kapičky potu nám stékály po celém těle.Nechápu.Tak dlouho to děláme a ani jeden nedosáhl orgasmu.Schodil mě na záda a přetočil mě na břicho.Ze zadu do mě tvrdě vniknul.Dost nahlas sem vyjekla.Na koníčka sem dlouho nedělala.(to je ta poloha) Přidržovala sem se okraje postele.Nehty sem zaryla do prostěradla.Mačkala sem ho jako kdyby mi to mělo nějak pomoct. ,,Daniely!!" ,,Adele!!"vyjekly sme oba dva naráz.Komečně sme dosáhly vrcholu.Dan spadl vedle mě na postel a odpadla z "kočky" na břicho.Začal mi zvonit mobil.Doprdele! Koukal sem se na svítící displej a svítilo tam 'Nash'. ,,Tady si ze mě někdo dělá prdel."řekla sem si a zvedla to. ,,Ano Nashi?"zachraptěla sem. ,,Kde si? V klubu si nebyla. Doma si nebyla!"vyjekl hned do telefonu. ,,Já sem s Liamem u něj."snažila sem se znít přesvědčivěji.,,Tak to těžko. Liam se tady vedle mě ocucává s nějakou brunetou."oznámil mi. ,,Lásko byla si dokonalá."řekl Dan a přikril mi záda.Ruku položil na má ramena a začal mi jedno pusinkovat. ,,Cože?! Dokonalá?!"vyjekl Nash. ,,Eh...Budu muset končit."nečekala sem na jeho reakci a položila sem to.Mobil sem odložila na stoleček a zalehla k Danovy. ,,Ty si byl taky dokonalej. A ještě teď se divím že sme to vydržely tak dlouho."řekla sem.Přitáhl si mě za pás k sobě.Na svém nahém zadku sem cítila jeho pínis.Po nějaké té chvíli sem zabila v Danovo náručí.
.....................................................................
Ráno sem se vzbudila.Dan už vedle mě neležel.Místo něho tam byly věci na převlečení.Oblékla sem si je a vyšla dveřmi na chotbu.Teda alespoň sem myslela že na chotbu.Ale ocitla sem se v koupelně.Plus pro mě.Alespoň se mě nelekne.Půjčila sem si jeho hřeben na mé dlouhé, na půl blond vlasy.Rozčesala sem je a umyla obličej.Dobrý je, že když se odmaluju tak vypadám pořád stejně.Což se divím.Vyšla sem z koupelny a zamířila rovnou do druhých dveří.Konečně chotba.Šla sem dopředu, a došla do kuchyně.Dan nikde nebyl, tak sem se šla porozhlédnout po okolí jestli ho nenajdu.Otevírala sem dveře do různých místností.Koupelna, šatna,pokoj pro hosty a konečně jeho pracovna.Našla sem ho za iMacem.Křeslem se otočil čelem ke mě.Ruce si dal v bok a na obličeji měl úškelbek.(viz. multimedia.) ,,Tak jak se vyspinkala moje láska?"zeptal se a poklepal na své stehno.Tak to je pro dnešek vše!!! Doufám změny se líbila :3 :D Vote a koment potěší :) a děkuju vám, překročily sme hranici 1K reads!! :D strašně moc vám děkuju ^^
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
Fiksi PenggemarAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...