Začaly sme se k sobě přibližovat a Nash spadl ze židle.Nechápu jak, ale ta noha od židle se mu zlomila.Začala sem se smát jako smyslu zbavená. ,,Co to? To jak se ti povedlo?"snažila sem se mluvit zkrz smích. ,,To nevím."taky se smál.Vstala sem ze židle a vzala do ruky spagetti. ,,Co to děláš??"řekl Nash s nadzvednutým obočím.Do druhé ruky sem vzala ubrus a rozprostřela ho na trávu.Spagetti sem položila na ubrus který sloužil jako deka.Sedla sem si a dívala na noční Beverly Hills.
Nash si přisedl a přitáhl si mě blíž k sobě.Dojídaly sme spagetti.Prázdný talíř sem položila za nás na stůl.Vrátila se původní polohy. ,,Slyšel si to."slyšela sem jako kdyby někdo přicházel.Pak mě oslepil blesk fotoaparátu. ,,Děláš si prdel?!"vyštěkla sem. ,,Nech to být."usmál se Nash.Otočila sem znovu hlavu na místo odkud vyšel blesk. ,,Nené. Briante! Kámo!"vstal.Oba vyšly proti sobě a daly si ťukes. ,,Bude to v novinách. Neva?"podíval se na mě žen chlap. ,,Nevadí."vstala sem a šla za Nashem.Opřela sem se o něj a koukala na toho týpka. ,,A zítra vám pošlu fotky."řekl a začal něco štelovat ve foťáku. ,,Hele a co tady vůbec děláš?"zeptal se Nash. ,,Carter mi řekl ať tě sleduju. Že z toho budou hezký fotky. A to taky jsou."zašklebil se. ,,Mimochodem sem Bryant Eslava."podal mi ruku.Já ji přijmula. ,,Sem Adele O'Conner."usmála sem se. ,,To už vím."úsměv mi opětoval. ,,Tak já jdu a nechám vás tu samotné. Někdy se ozvy."zamával nám a odešel.Šly sme si zase sednout. ,,Je tu krásně že."vydechla sem. ,,Jo. To je."řekl a dal mi pusu na ouško.Své čelo pak položil na můj spánek a nasál mojí voňavku. ,,Používáš Si. Že jo."zvedl hlavu a zadíval se na mě. ,,Jo. Jo používám. To to tak poznáš?"usmála sem se. ,,Náhodou."vypustil zářivej úsměv. ,,Kolik je hodin?"vytáhl mobil z kapsy a podíval se. ,,11 pm." ,,Kurva. Musím domů."rychle sem vstala a běžela k autu s lodičkama v ruce.Nash nasedl hned po mě.Auto se rozjelo.
Zastavily sme před mím domem. ,,Děkuju za nádherný den."usmála sem se. ,,Taky děkuju. Děkuju za to že jsi."nahnul se ke mě.Lehce mě políbil na rty.Procpala sem mu jazyk do úst.Z neviné pusy (:'D pusy jako pussy :'D) se stalo vášnivé líbání.To neskončí jenom u polibků. ,,Nejdeme k vám?"řekla sem zkrz polibky. ,,Jo. Proč ne. Hayse je se svojí holkou. Rodiče jely odvést Sky domů. Máme dům jenom pro sebe."znova sme se připoutaly a vyjely sme ke Grierům.
Vyletěli sme z auta.Dovnitř sme zapadly raz dva.Natlačil mě na dveře a začal dravě líbat. ,,Není to blbý? Takhle na dveřích?"dala sem mu prst na ústa. ,,Není. Chci tě teď, a tady."zase se mi přisál na rty.Jeho ruka putovala po celým mím těle a druhou se opřel o dveře.Já měla ruce na jeho týlu.
Rukou zabloudil pod mé šaty.Našel i kalhotky. (Óóóóó bravo.Šikula. :D) Prstamy zajel dovnitř a začal mi dráždit můj vchod.Vzdychala sem mu do úst. ,,Seš tak mokrá."vytáhl ruku a oblízl si prsty.Znova se mi přisál na rty až sem se praštila o dveře.Vzal mě pod zadkem a zvedl do výšky.Nohy sem si obmotala okolo jeho pasu.Začala sem mu rozepínat kalhoty.Když v tom.......
Ne kecám :D Příběh pokračuje.
Když v tom sem cítila tlak na mém krku.Nash mi dělal cucflek.Neřešila sem to a pokračovala ve své činnosti.Stáhla sem mu je i s boxerkama.Jednou nohou sem si stoupla na zem a hrnula si kalhotky dolů.Podívala sem se na jeho píchu.To že se má do mě vejít?! Něco tak velkého sem neviděla u žádného kluka se kterým sem spala. ,,Co tak koukáš?"zasmál se. ,,Já jen.....není to nějak moc dlouhý?"polkla sem. ,,Tak to zkusíme."políbil mě.Svojí špičku začal otírat o můj rozkrok.Byla sem neskutečně vzrušená.Slastně sem mu vzdychala do ucha. ,,Tak už ho tam strč."řekla sem zkrz zaťaté zuby.
Tvrdě přirazil a tím do mě vnikl až po kořen.Sice už panna nejsem ale bolelo to.Měla sem pár slz v očích.Musela sem si zvyknout na jeho délku.Začal pomalu přirážet.Jako kdybych znovu zažila své poprvé.Ta slastná bolest ustupovala.Začala sem ho líbat na krku. ,,Co takhle postel?"mluvila mezi polibky. ,,To nezní špatně."znova sem na něj vyskočila a sundala boty.Aniž by ho ze mě vyndal sme šly k němu do pokoje.Držela sem se ho jako klíště.Stále sme se líbaly.Ucítila sem konečně měkkou matraci.Svlékly sme ze sebe zbytek oblečení a pokračovaly.
Byla sem tak vzrušená. ,,Love me like you do."šeptl mi do ucha.Začal mě znova dráždit.Z mích úst se přemístil na krk.Rozdával krátké polibky podél klíční kosti až k mím ňadrům.Jazykem mi olizoval bradavku.Začal ji sát a jemně kousat.Při každém jemném kousnutí sem sykla.Opustil moje prso a jazykem si dělal mokrou cestičku přez pupík k rozkroku.Vsál můj klitoris do svých úst.Jazykem kmital dovnitř a ven.Po chvilce přidal i dva prsty.Přestal mě sát a přilepil se mi na rty.Na jazyku sem cítila svojí vlastní chuť.
Přiložil svůj pínis k mému vchodu a pomalu přirazil.Ze začátku přážel pomalu, ale čím dýl sme to dělaly tím víc byl drsnější.Kapky potu mu stékály po čele.Přisál se mi na rty a s jeho jazykem v puse sem vykřikla od rozkoše.Nash spolu se mnou.Lehl si vedle mě.Přikryl nás dekou. ,,Dobrou noc lásko. Love ya."zašeptal a dal mi pusu do vlasů. ,,Me too."za pas si mě přitáhl k sobě.A takhle sme usnuly.
Tak a to je pro tento díl vše.Prosím nezabijte mě. :D
Vote a koment potěší. :)
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanficAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...