10.-Prostě O'Conner

904 38 0
                                    

Šla sem po chodníku.To auto mě stále sledovalo.Ještě že bydlím jenom kousek od Nashe.Vešla sem dveřmi do domu.Vyzula se a zamířila do pokoje.Dala sem si rychlou sprchu a za lehla do postele.Začala se koukat na filmy.Takhle sem ztrávila celý den.
*Ráno*
,,Right now!! Masquerade!!
Master the marry go round!
Right now!! Masquerade!!
Master the marry go round!
Right now...
It's something to create
It's never ever too late
It's never ever too late
Right now...
Okay to make mistake
Yeah baby this is your day
It's time to Masquerade!!"
Skákala sem po posteli jako zajíc a zpívala Masquerade od Nicky Minaj.Osobně si myslím že mám dobrý hlas. ,,Adele stiž to trošku!"přišel táta.Už sem říkala že je nevlastní? Mamka si ho poznala rok po tátově smrti.Byly mi tři a Brianovy deset.Rok na to se vzali.A máme staré příjmění po otci.Máma je Emily Jobs. ,,Jo! A kdy že chceš navrhnout ten MacBook??"vypla sem Google a zaklapla MacBook. ,,No nejlépe zítra budu chtít vidět návrhy."zakývala sem na souhlas. ,,Steve!! Kde jste?!"zaječela mamka. ,,Už jdeme!"zaječel zpátky. ,,Vezmi si na sebe ty šaty co jsem ti koupil k Vánocům."zavřel dveře.Otevřela sem skříň. ,,Tak to bude težký."řekla sem si pro sebe.Asi po deseti minutách sem je našla.Oblékla si je, udělala vysoký culík, namalovala se a sešla dolů. ,,Tak co se slaví?"tleskla sem rukama.Opřela sem se o linku a čekala co z nich vypadne. ,,Příjde nový sponzor tak chci aby ste se chovaly slušně."ukázal na nás prstem. ,,Na."podala mi mamka papírek. ,,Co je to?"držela sem to v ruce jako krisu za ocas. ,,To je co musíš nakoupit."řekla máma a věnovala se přípravě krocana. ,,A proč nejede Brian?" ,,Jelikož nám bude pomáhat doma za to, co způsobil."ok.Sice nemám šajna o čem je řeč, ale rozhodla sem se to neřešit.Vzala sem si svého miláčka (iPhone) a šla do garáže. ,,Tak kdo jde dneska na řadu?"otevřela sem garáž s mími auty o kterých rodiče nevý. ,,Ferarri? Nebo Porsche? Nebo snad..."zarazila sem se.V rohu bylo auto na kterým dělal Brian s tátou.S pravím tátou.Milovaly rychlou jízdu, natož auta.Sestrojili ho úplně sami.Každý díl byl z jiného auta.Motor byl z Toyoty Supra.Tím jediným sem si byla jistá.Táta v něm "závodil".Ale samozřejmě nelegálně.(pozn.au.:představte si pod tím Rychle a Zběsile.) ,,Tak dneska jdeš ty zlato."vzala sem klíčky a vyjela z garáže.Auto mělo nádherný zvuk motoru.Někdy sem se taky tomu věnovala, ale mamka chtěla holčičku tak sem se jí musela stát.Vnitřek auta voněl tátou.Zapnula sem rádio a poslouchala hudbu.Podívala sem se do zpětného zrcátka a viděla to auto ze včerejšího večera.Dupla sem na plyn a jela co nejdál a nejopatrněji.V zatáčkách sem házela smiky.Některá auta kvůli nám i bourala.Slyšela sem svůj mobil.Rychle sem ho vytáhla a zvedla. ,,Kde si?!"udýchaný Brian řval. ,,Pomoc! Brii! Honí mě nějaké auto!"zaječela sem.Bála sem se.Udělala sem prudký smik.Gumy zapískaly. ,,Děláš si prdel?! Já ho zabiju....Hned sem za tebou."položil to.Snažila sem se vyhýbat se jedoucím autům.Zase sem udělala smik.Z pod sedačky vypadla zbraň.Vážně?! Zbraň?!Vzala sem ji do ruky.Byla nabitá.Otevřela sem okno a začala střílet.Střely mířily do čelního skla.Bylo tam asi deset střel. ,,Kurva!"vyjekla sem.Zbraň sem hodila na sedadlo spolujezdce.Věnovala sem se dál řízení.Skontrolovala sem ztcátko.Z ničeho nic se tam oběvil Brian se svím modrým tuningovaným autem.Narážely do sebe bokama aut.Nevim jak, ale Brianovi se podařilo auto převrátit na střechu.Předjel mě a já ho sledovala.Jeli sme rychle.Jak jinak.Dojely sme před obchoďák a zaparkovalo vedle sebe. ,,Si v pořádku?!"běžel ke mě když sem vystoupila.Pevně mě objal. ,,Jo. Jo jsem."usmála sem se.Odtáhl se. ,,Kdo byl ten v tom autě?"nadzvedla sem obočí a ruce měla stále na jeho zádech.On své ruce přemístil z mích boků na má ramena. ,,Jedni staří známí. Jsou nebezpeční. Musíme si dávat bacha."vzal moji bradu mezi palec a ukazováček.Zvedl mi hlavu tak, abych na něj viděla. ,,Rozumíš? Nechci o tebe přijít, jako o tátu."pustil mou bradu.Pevně sem ho objala.Po tváři mi teklo pár slz. ,,Tak jo. Musím jít nakoupit ty věci."zamávala sem seznamem. ,,Ne. My musíme."zdůraznil to my.
Zaplatily sme a šly k autům.Každý nasedl do svého a jelo se domů.Doma nás čekalo sekýrování že kde sme tak dlouho a kdy byl Brian.Asi po deseti-minutovém kázání se ozval zvonek. ,,To bude on. Tak. Jak vypadám?"nadzvedl obočí a upravil si kravatu. ,,Skvěle."řekla mamka a dala mu letmou pusu na pusu.Táta šel otevřít dveře. ,,Buďte vítáni."řekl a otevřel dveře víc dokořán.Vstoupil postarší muž a za ním mladá žena okolo pětadvaceti let.Odložily si saka a popošly dál. ,,Tak tohle je má rodina."ukázal na nás rukou táta.Žena se při pohledu na mě a Briana zadrhla.Nechápala sem. ,,Toto je Adele, Brian, a moje žena Emily."postupně nás představil a podaly sme si ruce. ,,Já sem Deuce Calvin a tohle je kolegyně Tara Anne Marvin."představil je ten chlap. ,,Tak jdeme se navečeřet."tleskl táta rukama.Posedaly sme si a máma přinesla jídlo.
Po večeři plné keců o novém partnerství a tak, sme si daly sklenici šampaňského. ,,A já navrhuji tátovi nějaké produkty."usmála sem se a upila si. ,,No nic. Budu muset jít na kuťe. Zítra je škola takže, ráda sem vás poznala. A dobrou noc."usmála sem se a šla do pokoje.Svlékla sem se a osprchovala.Vyfoukala vlasy a nahá zalehla do postele.

Tak to je pro dnešek vše :D Snad ste si to užily. A hrozně moc děkuju za reads. :)

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat