28.-,,Good night Honey...."

610 30 5
                                    

Z pokoje sem slyšela řev.Pak následné třísnutí dveří a ualla, Bieber je tu. ,,Tak co?"podívala sem se na něj s nadějí v hlase a opřela sem o kuchyňský ostrůvek. ,,Noo. Moc se mu mluvit nechtělo, tak sme se trochu chytly."řekl a poškrábal se na týlu. ,,Nemá to cenu. On už je takový. Radši ho nechme být."řekla sem a usmála se na něj. ,,Nesedneme si?"nazvedl obočí.Zvedla sem se a přešla k černému gauči.Justin si sedl hned vedle mě.Opřel se přez opěradlo a ruku si položil na rám gauče. (Víte jak to myslím že?) ,,Tak mi řekni co tě sem přivádí."pousmála sem se a upila si z džusu.

,,Nash mi včera psal ať přijedu. Prej má těžké období."smutně se usmál.Já jenom chápavě přikývla. ,,Noo. Co se dá dělat. V poslední době se jenom pořád hádáme. Možná je to tím že sme spolu každičký den a už si lezeme na nervy."povzdychla sem si a hlavu sklopila dolů. ,,Komu by lezla na nervy taková kráska?"uchechtl se a já se začala červenat.Na lince mi zavibroval mobil.S omluvným výrazem sem se podívala na Justina a odešla pro iPhone.

Přišla mi zpráva.Otevřela sem ji a začala číst.: Kdy konečně uznáš že Nash pro tebe není ten pravý?"
Dočetla sem ji a mobil zavřela. ,,Harry. Broučku, tady si."usmála sem se na Harryho který ležel v krabici.Vyfotila sem si ho a fotku dala na instagram.Přišlo mi upozornění.: Uživateli @justinbieber se líbí vaše fotka. Koukla sem se na něj s výrazem 'really?'.Sedla sem si zpátky na sedačku vedle Justina.Mezitím mi chodily další upozornění z Instagramu.Snažila sem se to ignorovat. ,,Tak."začal. ,,Co děláš zítra odpoledne?"usmál se na mě. ,,Noo. Asi nic, jelikož s ním se nic dělat nedá."zasmály sme se spolu. ,,Nojo. Taky mě už nebavil ten stereotyp se Sel. Ale stále sem ji miloval i když mě to iritovalo."lehce se na mě usmál. ,,To věřím."upila sem si ze skleničky a položila ji na stůl. ,,A vydíš jak sme dopadly? Už je na vždy konec. Díky bohu."zachechtal se.

,,Chtělo by to alespoň na nějaký ten čas vypnout."řekla sem a lehla sem si Justinovy na kolena.Nechápu proč to dělám.Asi protože sem unavená.Svoji ruku mi dal na rameno a začal přejíždět prstem nahoru a dolu.Konečně sem se po nějakém čase zase uvolnila. ,,To jo."řekl tišeji.Koukal někam do zdi.Asi pět minut sme takhle byly a byly zticha.Harry si na mě vyskočil a začal příst s tím že na mě usíná. ,,Podáš mi prosím mobil?"podívala sem se na Justina. ,,Jasně."lehce se usmál a natáhl se pro něj.Následně mi ho podal. ,,Můžu mít otázku?"nadzvedl obočí. ,,Ano."těžce polkl. ,,Je mi to trapný ale....jaksi..."znova těžce polkl. ,,Tak už to vyklop."zasmála sem se. ,,Kolikrát si spala s Nashem?"poškrábal se na zátylku. ,,Jednou. Proč?" ,,A jak dlouho spolu ste?"nazvedl obočí. ,,Zhruba měsíc. Možná i víc. Na školu už kašleme jelikož se tenhle měsíc maturuje, tak to už nemá cenu."usmála sem se na něj.

Poškrábal se na bradě. ,,Tak už vím proč je tak rozčílený."vyjekl najednou.Nadskočila sem jak sem se lekla. ,,Proč?"tázavě sem nadzvedla obočí. ,,Nic proti ale."odmlčel se. ,,Má nedostatek sexu."lehce se usmál a já propukla ve výbuch smíchu. ,,To-spíš-já mám-nedosta-tek-sexu!"ječela sem a smála se jako blázen.Po chvilce sem se uklidnila. ,,Myslíš to vážně? Máš nedostatek sexu?"zasmál se. ,,Jo. Jelikož Nash se ani nezeptá jestli to chci. Už když se líbáme tak to chci. Ale on očividně ne. Může za to Annabell."povzdechla sem si. ,,Já jenom že by měl mít sex častěji.....U mě by to mělo být ráno a večer."svůdně se na mě usmál.Já se zase začala smát jako kdybych utekla z blázince. ,,Co je na tom tak vtipný?"snažil si udržet kamenou tvář, ale stejně se taky začal smát. ,,Protože si řekl že si se se Sel rozešel, ale sex potřebuješ ráno a večer. To Kendall že?"zakřenila sem se. ,,Proč si všichni myslí že spím s Kendall Jenner?"řekl na oko uraženě.Najednou sem slyšela třísknutí dveří a Nash přišel do kuchyně.Otevřel lednici a napil se džusu co v ní byl.Džus vrátil.Až teď sem si všimla že měl na sobě džíny s bílím trikem a modrou, rozepnutou košilí. ,,Kam se chystáš?"zeptala sem se překvapeně. ,,Pryč. Kam jinam bych šel?" ,,A kam pryč?"řekl Justin. ,,Tam kde nebudu překážet."řekl a s třísknutím dveří odešel.

Sedla sem si. ,,Tak jak to je. Kdo to je když ne Kendall?"řekla sem a dlouho mi vážná tvář nevydržela protože sem se zase začala smát. ,,Můžeš to být ty jestli chceš."mrkl na mě.Já se začala červenat.Odvrátila sem pohled a snažila si dát vlasy co nejvíce do obličeje. ,,Awww. Naše Adele se červená!"řekl sladkým hlasem.Najednou mě 'přepadl' text jedné krásné od Shawn Mendes-Stitches. ,,You watch me bleed until
I can't breathe
I'm shaking
And now that
I'm without your kisses
I'll be needing stitches.

Tripping over myself
I'm aching,
begging you to come help.
And now that
I'm without your kisses
I'll be needing stitches.!!"

Začala sem ji zpívat a poskakovat u toho na pohovce.Justin na mě jenom vyjukaně koukal. ,,Máš nádherný hlas. Víš to?"zalichotil mi... už zase :3.....

O hodinu později....

S Justinem sme si daly červené víno a popíjely sme.U toho sme se dost dobře poznaly.Dokonce sme se i hodně nasmály.Zjistila sem že ho Selena sprostě využívala pro to aby se zviditelnila a aby byla všude ve zprávách, časopisech, novinách atd.

,,A to myslíš vážně?"zeptala sem se ho. ,,Jo. Chci aby si tam přišla. Bude grilovačka a bazén."usmál se.Zjistila sem že má 'byt' hned vedle.Takže kdybych něco potřebovala mám za ním dojít.

Ozvalo se bouchnutí dveří.Vstala sem a šla se podívat co se děje. ,,Ale notáák....Holky. Na každou se dostane."podívala sem se ke dveřím.Byl tam Nash a nějaký dvě děvky. ,,Co to je za rámus?"zeptal se Justin a přiběhl za mnou. ,,Kdo to...."chtěl to doříct ale když uviděl Nashe tak sem viděla jak celý zrudnul.Jeho svaly se napnuly a ruce setnul v pěsti. ,,Co si kurva myslýš že děláš?! Máš tady přítelkyni a ty si sem přivedeš děvky?! Si ty kurva normální?!"začal po něm Justin ječet jako smyslu zbavený.Ale alespoň někomu na mě záleží.Dozvěděla sem se že táta opustil Bahamy předevčírem a ani se nerozloučil ani nic neřekl či nenaznačil. ,,Neječ ano?"řekl opileckým hlasem Nash a chytl se za hlavu.Justinovi vyskočila na krku žíla.Šel z něj strach. ,,Budu si dělat co chci! S nima tady můžeš být, ale Adele si beru k sobě dokud si neuvědomíš co děláš a jak se chováš!"zaječel a vzal mě za ruku.Z prvu sem ji držela normálně ale pak sem si s ním propletla prsty.Justin se 'zasekl' a podíval se na naše ruce.Jemě se na mě usmál a pak zase věnoval pozornost opilímu Nashovy. ,,Ta děvka je tady taky?"zasmál se Nash.To mě dostalo.Ruku sem se dala před pusu a tekutina zvaná slzy se mi nahrnuly do očí.

,,Tak to sis posral kámo."řekl Justin se zaťatými zuby a dal Nashovi pěstí.Vzal mě za ruku a odešly sme do jeho apartmá.Já brečela jako nějaká hysterka.Sedla sem si na krémovou pohovku a objímala se rukama.Slzy sem nechala volně téct po mé tváři. ,,Na. Vypij to."řekl mi Justin a dal mi do ruky sklenici s vodou.Na jeho rozkaz sem vodu vypila.Prázdnou sklenici sem položila na stůl. ,,Půjdeš se teď prospat. Ano?"řekl a já jenom přikývla.Pomohl mi vstát z pohovky.Celou cestu k němu do ložnice mě podepíral.

Otevřel dveře a já si sedla na vysokou postel s nebesy.Justin ke mě přišel a sedl si vedle mě. ,,Víš."začal. ,,Měla by ses na něj vykašlat. Dělá ti jenom trable. Netrap se pro něj protože ti za to nestojí."řekl a začal mě hladit po zádech.Tolik mě to uklidnilo.POdívala sem se mu do očí a následně ho objala.Nečekal to takže byl chvíly zaskočený, ale pak spolupracoval.Dal mi polibek do vlasů a odtáhl se. ,,Lehni si a prospi se. Budu v obýváku."řekl a já si lehla.Přikryl mě dekou a chtěl odejít, ale já ho zastavila. ,,Justine?" ,,Ano?"otočil se na mě. ,,Děkuju ti."usmála sem se.Taky se usmál.Už zavíral dveře ale já ho znova zastavila. ,,Justine?" ,,Ah....Ano?"povzdychl si. ,,Vím že tě otravuju, ale spi tady. Prosím."do očí se mi hrnuly zase slzy.Zavřel dveře.Začal se svlékat a zkončil v jeho Calvin Klein boxerkách.Obešel postel a ta se pod jeho váhou prohla protože si lehl.Přikryl se dekou a za pás si mě k sobě přitáhl.Cítila sem to teplo co z něho 'vycházelo'.Cítila sem to potože to byla jedna velká deka pro nás oba. ,,Dobrou Justine."zašeptala sem a svou ruku položila na tu jeho. ,,Good night Honey."šeptl mi do ucha.

A další část je na světě :D Já vím psala sem že možná nebudu přidávat ale když ona je najednou nálda :D A nezabijte mě :D já vím že se vám to možná nelíbí ale s Justinem mám veliké plány 3:) Takže se do mě pusťte :D
Vote a Koment potěší :)

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat