13.-Dan

1K 33 0
                                    

Ráno sem vstala.Oblékla se, umyla se a namalovala.Šla sem se nasnídat.Vzala sem si mobil s taškou a šla do školy.
...........................................
Před školou na mě čekal Nash s Camem a Mattem. ,,Hey guys!!"zařvala sem. ,,Ahojky Adele."ozval se Cam. ,,Ahoj"usmál se Matt. ,,Ahoj lásko."řekl Nash.Přitáhl si mě k sobě a dal mi pusu na čelo. ,,Tak jdeme do školy?"nadzvedla sem obočí a vykročily sme vstříc učení.
*Na obědě*Seděly sme jako vždy u našeho stolu. ,,Nashýýýý!!"Z ničeho nic k nám přiběhla menší ceckatá bloncka.Byla zmalovaná jako klaun. ,,Ááá! Už dorazil klaun na oslavu Khailyných 18!"zachychotala sem se.Znechuceně se na mě podívala. ,,A ty si jako co? Troska co se neumí ani normálně namalovat?! Tak to promiň ale s tebou, se nemám o čem bavit."odfrkla si. ,,Noták. Holky klid.''řekl Nash.Ani se mě nezastal!!Ta klaunice si k nám přisedla a začala něco blábolit.Byla sem naštvaná.A taky sem dost žárlila!!!! Jako co si o sobě myslí?! Že mi přebere kluka lusknutím jejích růžovoučkých nechtíků?! Tak ať na to rovnou zapomene! ,,Lásko. Myslím že dneska na tu párty s Liamem přece jenom půjdu. A navíc máš práci.''řekla sem a zmizela jim z dohledu ještě než stačil něco říct.

Odemkla sem skříňku a vyndala sem si z ní bundu.Lekla sem se.Někdo mi totiž zavřel skříňku přímo před nosem.Otočila sem se na dotyčného.Byl to Nash.Protičila sem očima a chtěla odejít kdyby mě nechytl za loket. ,,Co si myslíš že děláš?!"vyjekla sem na něj. ,,Co si myslíš že děláš ty?! Myslíš že si jen tak odejdeš?! A ještě mi řekneš že jdeš na nějakou blbou párty s tvím ex?!"vyjeknul a spevnil stisk.Bolelo to. ,,A proč bych nemohla když seš tam s umělou bárbie!"už musím být sprostá.SEM TOTÁLNĚ NASRANÁ!!!Jak mi to ještě může vyčítat že tam půjdu s ním?! ,,Ji do toho vůbec nepleť! A navíc sem tvůj přítel já, tak si toho važ!!"dal mi facku.Chytila sem si pohmožděnou tvář.Takovýho ho neznám.A už ani znát nechci. ,,Pust mě!"začala sem sebou kmitat.Vymanila sem se z jeho sevřetí a utekla ven před školu.
Doma sem se rozvalila na postel.Hlavu sem zabořila do polštářů a začala křičet.Sedla sem si a Vytočila Liamovo číslo. ,,Ahoj Liame. Jen ti chci říct že na tu párty jdu."povzdychla sem si. ,,Ahoj krásko. Tak dobře počítám s tebou. Přijedu pro tebe v pět."veděla sem že se usmívá.Přeci jen mi řekl že mě "miluje". ,,Dobře takže v pět před naším domem. Tak zatím pa." ,,Pa lásko."slyšela sem jak mi poslal pusu.Típla sem to a šla si připravit oblecění na večer.Vybrala sem si žlutý tričko nad pupík s černou mašlý na prsou a černý kraťasy s vysokým sedem.K tomu všemu černý Converse a černý svetr.Vzala sem si to s sebou do koupelny a položila na umyvadlo.Začala sem se malovat.Vzala sem si řasenku od Maybeline a dala si ji na oči.Pokračovala sem korektorem a pudrem.Lehce sem si udělala linku na oční víčka.Vzala sem si tvářenku a zvíraznila lícní kosti.Na rty sem si dala lehký lesk a dala ho do kabelky.Začala sem se pomalu oblékat.Vlasy sem si dala do vysokého drdolu.
Seběhla sem do kuchyně pro hrozny.Posadila sem se na linku a začala je jíst.Miluju je.Ale Nashe víc.Co to melu! Ublížil mi! Nemysli na něj blbko!! Prázdnou mísu sem dala do myčky a šla sem do barové místnosti.Je tam totiž balkón s lehátkama.Lehla sem si a poslouchala šum stromů a zpěv ptáčků.Povzdychla sem si.Je Škoda že tu není Nash.Ne! Nemysli na něj už zase!! Vduchu sem se profackovala.Vyrušilo mě přijíždějící auto.Podívala sem se na mobil.Bylo přesně pět hodin.Bouchnutí dveří mě odpoutalo od mobilu.Liam byl opřený o své auto.Byl sladký.Vždicky sem byla na modrooký. ,,Pojď pod střechu a chytej mě!"zasmála sem se na něj.Přešel pod střechu a nastavil ruce.Rozhodovala sem se jestli mám skočit nebo ne.Nakonec sem couvla.

Rozeběhla sem se a skončila přímo v Laimově náručí.Smála sem se jako blázen.Kdyby sem nevěděla že sem zdravá tak si myslím že sem utekla z blázince. ,,Tak jdeme?"usmál se na mě. ,,Jo. Ale až mě pustíš." ,,Proč bych to dělal?"nadzvedl obočí a usmál se. ,,Protože mám svoje nohy a chodit umím ty vajíčko."dala sem mu pěstí do hrudi.Jednou rukou otevřel dveře od auta a položil mě na sedadlo a jelo se.
...................................
Zaparkovalo sme před domem z kterého byla slyšet hudba přez celou ulici.Liam mě tahal dovnitř.Otevřel dveře a mě do nosu udeřil silný zápach kouře a alkoholu. ,,Adele chtěl by sem ti někoho představit."řekl a tahal mě za ruku někam k tanečnímu parketu.Došel se mnou až před DJ-ovský pult.Poklepal DJ na rameno.Hned zvedl hlavu od pultu a usmál se na Liama. ,,Čaues Bro!"zakřičel přez halsitou hudbu Liam. ,,Čau Bro! Chci ti někoho představit!"DJ obešel pult a při tom kývnul na nějakýho kluka.Šly sme do nějaké místnosti.Bylo tu ticho na rozdíl od tamtud. ,,Tak to je ona."ukázal na mě Liam rukou jako když představuje exponát v museu.Ten DJ se otočil čelem ke mě.Byl hezký. ,,Adele. Tohle je Dan Howell. Dane, Adele O'Conner."natáhla sem k němu ruku.On ji vzal a políbil.

Tak to je pro dnešek vše. Doufám že se líbí :) Vote a koment potěší.:D a Dana hraje Dan Howell....takže on sám :D

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat