Šla sem k Nashovi domů.Zazvonila sem a otevřela mi jeho mamka. ,,Dobrý den! Je doma Nash?" ,,Ahoj Adele. Jo je u sebe v pokoji. Dneska má nějakou divnou náladu."řekla a já šla za ním.Zťukala sem na dveře.Nic se neozývalo.Zaťukala sem znovu.Zase nic.Vešla sem dovnitř a pohled mi spadl na spícího Nashe na podlaze.Byl tak zlatý když spal.Klekla sem si k němu a začala mu šeptat do ucha. ,,Lásko vstávej. Dneska sme samy dva. A mám něco krásného v plánu."zašeptala sem svůdným hlasem.Neberte si to že ho chci.Nash je kamarád.Moc dobrý kamarád a nechci aby se něco pokazilo jako dneska. ,,Hmmm.....Co se stalo?"podíval se na mě nechápavím pohledem. ,,Spal si na zemi." ,,A vůbec nemáš být náhodou s Cameronem??"řekl naštvaně. ,,A proč si mi šeptala lásko?? A že sme sami a máš něco v plánu??"řekl a šel k oknu. ,,Nevěděla sem jak tě vzbudit."odpověděla sem mu.Šla sem k němu a ze zadu ho objala. ,,Proč si odešel??"narážela sem na oběd, kdy se Nash naštval a odešel. ,,Viděl sem jednu holku se kterou sem dřív chodil a která mi zlomila srdce tím že mě podvedla a zrovna s ním se tam ocucávala."řekl a viděla sem že se mu chce brečet.Otočila sem ho k sobě čelem a pevně ho objala a on mě taky.Tím že byl vyšší tak sem si musela stoupnou na špičky.Začala sem ho hladit po zádech a tím se ho snažila uklidnit. ,,Nebreč. Ona ti za to nestojí. Když tě podvedla nevěděla o co přichází."řekla sem a bylo mi taky do breku.Když vidím někoho brečet tak se mi chce taky.Začala sem brečet a Nash mě začal utešovat taky.Sedli sme si na postel a já si sedla na něj.Pořád sme se objímali a fňukaly jako malí děti když jim někdo vezme lízátko.Vzpoměla sem si na Luka jak mi to udělal a já blbá sem mu odpustila.Propukla sem v hysterický pláč.Nechala sem slzy volně padat po tvářích.Nash se odtáhl a podíval se na mě. ,,Neplač.....Prosím!"podíval se na mě a já se mu podívala do očí.Chtěla sem ho znova obejmout ale začal mu zvonit mobil.Dal mi pusu na tvář.Přesedla sem si z něj na postel a nohy dala k tělu. ,,Aidene?........Kdy že přijedeš??............Ok pokusím se. Ahoj."postel se prohla a Nash byl vedle mě.Stihla sem se uklidnit když telefonoval. ,,To byl bratranec. V pátek přijede na víkend."řekl sklesle. ,,A co je na tom špatné??"nechápala sem ho. ,,Nebudu moct být s mojí dobrou kamarádkou."usmál se na mě a já ho objala. ,,To nevadí. Můžu být s vámi pokud mu to nebude vadit."bála sem se co mi na to řekne. ,,...Noo myslím že si tě zamiluje."umál se.Podívala sem se mu do očí. Naše pohledy se setkaly.Začal mě hladit po zádech a najednou sebou škubnul protože na něj skočila Skylynn, a mě jako bonus rozepnul podprsenku. ,,Skylynn! Co to děláš?" ,,Chci si hrát a Hayse tam má nějakou holku."Hayse a holka??Myslela sem že žádnou nemá. ,,Prý s ní dělá projekt do školy." ,,Jo tak projekt."řekly sme s Nashem najednou. ,,Mmm nechci nic říkat ale rozepl si mi podprsenku a byla bych ráda kdyby si mi ji zase zapl."řekla sem se smíchem v hlase.Otočila sem se k němu zády a vytáhla tričko.A co by kluk neudělal.Dělal že hledá ramíka (nebo jak se tomu říká) a při tom mi zmáčkl prso. ,,Héj!"vykřikla sem a praštila ho do břicha. ,,No co? Byla šance kterou nesmím promrhat."já se zasmála.Zapl mi ji a já dala tričko dolů.Sky se na nás celou dobu dívala. ,,Víte že by vám to slušelo?!"oba sme se na sebe podívali a pak propadly do velkého smíchu. ,,Sky ty tomu nerozumíš."řekl Nash se smíchem. ,,Nashi? Máš tu návštěvu."řekla Camila.Ve dveřích se oběvila nějaká holka s kudrnatýma vlasama. ,,Mahogany!"řekl Nash a běžel ji obejmout.Dala mu pusu na tvář a usmála se.Pak si všimla že tu sem taky. ,,Kdo je to??"ukázala prstem na mě. ,,Eh...to je Adele. Nová sousedka."řekl a já si připadala trapně. ,,No nic. Tak já jdu. Pa Nashi!"pak už sem jenom viděla jak ho chytla za ruku a políbila.Nevím co to do mě vjelo ale chtělo se mi brečet. ,,Copak?"zeptala se mě Camila. ,,Nic. Co by mělo být?" ,,Není to kvůli Nashovi?"jen sem se na ní podívala a pak sem ucítila mokro na mé tváři. ,,Jo.......Je."řekla sem sklesle. ,,Neboj. Ani já tu holku nemám v lásce."řekla a objala mě.Je to skvělá žena.Rozloučila sem se a šla domů.
PS: tak a konec.Těším se na příští část.
ČTEŠ
Call me Adele! [With Nash Grier]
FanfictionAdele je ve měste nová.Do města přišla jako někdo kdo je pro lidi zajímavý....Tolik kluků ji chce...ale ona má zájem jen o jednoho...(možná)....Jak se to vyvine?? (Made by: Ellie_The_Princess...dříve MasterKitty) Momentálně se za ten příběh fakt sty...