14.-Cute Dan :3

841 28 2
                                    

,,Moc mě těší. Celým jménem sem Daniel James Howell. Dělám tady DJ-je jak sis mohla povšimnout."uchechtnul se. ,,Taky mě moc těší. Já sem prostě Adele O'Conner. A jo všimla sem si."usmála sem se na něj.Byla sem sice na modrooký ale on.... On byl krásný. Ale co Nash?!! Néé!! Zapomeň na něj! Máš před sebou sexy kluka a ty myslíš na toho co ti ublížil.Rozhlédla sem se po místnosti.Liam už tu nebyl.

......................................................................
Po nějaké době sem si s Danem moc dobře rozuměla.Dokonce sme našly i Liama a přidal se k nám.Tancovaly sme, trochu i pily a tancovaly.

Koukla sem se na Liama.Oblizoval se s nějakou zrzkou.Dneska to u líbání neskončí.Otočila sem se na Dana který seděl na baru.Šla sem za ním. ,,Jednu Whisky!"houkla sem na barmana.Dan mě slyšel a podíval se na mě.Usmál se.Dívaly sme si do očí ani ne pět vteřin a už sem před sebou měla skleničku s Whisky.Odvrátila sem pohled a kopla to do sebe.Hořká tekutina mi sklouzla krkem až do žaludku.Ten hřejivý pocit v krku mi byl příjemný.Někdo si obmotal ruku okolo mých ramen.Otočila sem se na majitele ruky, který se do široka usmíval.Usmála sem se na něj a hlavu si položila na jeho rameno.Podívala sem se mu do očí.Byly krásně modré jako oceány......Počkat. Cože?!! Modré oceány?! ty má jedině Nash! Úsměv mi z tváře mizel ihned jen co sem se a něj celkově podívala.Vlasy měl ostříhané, ale nebyly úplně krátké.Tmavě modré tričko, které by se dalo považovat za černé,šedé děravé kalhoty s kostkovanou červeno-černou košilý obmotanou okolo pasu a černá mikina s kapucí.Sundala sem ze sebe jeho ruku a protočila nad ním očima.Otočila sem se k němu zády.Ale to by mě nemohl chytit za loket a přitáhnout k sobě.Narazila sem mu do hrudě.Zvedla sem hlavu a pohledem zabloudila do jeho očí. ,,Proč mi to děláš tak těžký?"šeptla sem.Asi to slyšel.Hrynuly se mi do očí slzy. ,,Protože tě miluju!"vypískl. ,,Nevěřím! Ještě na obědě si byl s umělou klauní blonckou a najednou mě miluješ?? Tak to promiň ale ani si se mě nezastal, tak proč se tady namáš. Namáháš se tu zbytečně."ukončila sem svůj menší monológ. ,,A kdo řekl že se mi líbí ona a ne ty?"nadzvedl obočí. ,,Byla to má neteř. Ale jelikož se jí líbím, nechápu jak, ale"odmlčel se. ,,Miluju jenom jednu osobu, a tou si ty."dořekl to a mě se hrnuly slzy do očí ještě víc.Nechápu.Proč mám pro něj takovou slabost?? Proč musí mít vždy pravdu??....Ale co ta facka. ,,A co ta facka?!"už sem trochu vyjekla.

,,Noo. Jak ti to mám říct."Odendala sem jeho ruce z mých ramen a odešla za Danem do ,,našeho" boxu.Seděl tam se sklenkou Tonicu. ,,Tak co? Bavíš se dobře?"uchechtla sem se na něj.Odvrátil hlavu od poháru a pohled přemístil na mě. ,,No jako jak můžeš vidět vyrušila si mě při divokém sexu s Haidy."řekl ironicky. ,,Ne. Bez tebe je tu nuda."usmál se a lokty se opřel o svá kolena. ,,Co takhle si užít noc než tady sedět jako tvrdý ý??"zasmála sem se na něj.V očích měl jiskry a na rtech obrovský úsměv.
Přemýstily sme se tedy na taneční parket.(pusťte si "Do i wanna know?" od Arctic Monkeys) Začaly sme tancovat do rytmu hudby která byla tak uklidňující a zárověň drsná a dráždivá.Dokázala mě rozhoupat do neuvěřitelných pohybů.Okolo mě se začal pomalu tvořit kruh tleskajících a jásajících lidí.Dělala sem různé obraty, přemety a chvíli i hip-hop a rock.Ta hudba mě tak uvolnila.Cítila sem se volná jako ještě nikdy.Tahle píseň bude moje oblíbená.Ještě chvíli sem tancovala do doby kdy píseň skončila.Píseň skončila a začala hrát 'Sofia Reyes-Muevelo'.Miluju španělštinu.Učila sem se ji.Ale když sme se přestěhovaly tak moje učitelka nebyla po mém boku a máma nemůže najít jinou.Tak se s ní snažím udržet kontakt.Ale píšeme si, samozřejmě španělsky a někdy se učím přez skype. ,,Nevěděl sem že umíš tančit."usmál se mi Dan do ucha.Stál přímo za mnou.Ruce si dal na moje boky.Jel s nimi nahoru, přez hrudník až k dlaním.Chytl mě za ně a tahal někam zkrz lidi.Nakonec mě dotáhl k DJ pultíku a začal pouštět '5SOS-What i like about you' a remixoval to.Otočil se na mě a za ruku přitáhl blíž.Jednu ruku měl na mých bedrech a druhou se věnoval pultíku.Byl tak Qůt.(:D chápete ne?? Tak Cute :D) Skousla sem si spodní ret a rukou, kterou sem měla položenou na jeho zádech sem zaryla do něj.Na to zvedl hlavu a všiml jak držím svůj ret. ,,Co takhle se na chvíli vypařit?"zašeptala sem mu do ucha.Na to zvedl hlavu a měl takový ten poker face. ,,Notáák. Neříkej že by si nechtěl?"zasmála sem se.Ne že bych byla namyšlená, ale mám na to chuť. ,,Dal. Ale ne tady."lišácky se usmál. ,,Pojď se mnou."šla sem za ním jako ocásek.Směřoval někam ven z klubu. ,,A kam chceš jako jít??"nadzvedla sem obočí.Šel někam za roh.Po chvilce vyjel černý Mercedes Benz Ml 360.Otevřelo se okénko a vykoukl Dan. ,,Tak si nasedni."usmál se.Naskočila sem do vysokého Meďáčka a rozjely sme se neznámo kam.Po zhruba deseti minutách sme dojely do centra města, prěd menší mrakodrap. ,,Tak jsme tu."usmál se a vystoupil.Udělala sem to samý.
Dan otevřel dveře abych mohla projít.Nastoupily sme do výtahu a rozjely se do posledního patra.Dveře výtahu cinkly.Otevřely se a mě spadla brada.Takový luxus nemáme ani my!Musela sem vypadat jako idiot.
Stěny byly šedé.Okna sahala až k zemi.Napravo byl menší bar s židlemi.Kousek od baru černá pohovka.Oproti pohovce dvě černá křesla a uprostřed skleněný stolek.Na levé straně od výtahu byla moderní šedivo-kovová kuchyň.Skoro vše bylo ze skla, kovu a šedé barvy. ,,Tak co líbí?"řekl s pobavením v hlase Dan. ,,Ano. Je to nádhera."usmála sem se.Opravdu.Bylo to luxusně a moderně zařízené. ,,A to si neviděla vše!"usmál se a přisál se na mé rty.

Tadáá!! Je tu další část. :D A potřebuju vědět jestli v příští části vám mám popsat jejich sex.Vaše názory na tu část se sexem mi napište do komentářů, jestli to popsat mám nebo ne.
A Vote a Koment potěší. :) :3

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat