21.-Bahamy

733 28 2
                                    

Probudila mě hlasitá rána. ,,Kurva. Do psí prdele. A je to v piči."slyšela sem nadávky.Koukla sem se na zem vedle postele.Nash seděl na zemi a držel si hlavu. ,,Vyděsil si mě."nadskočil. ,,Ty mě taky teď."usmál se.Chytla sem jeho hlavu do rukou.Měl rozseklý obočí. ,,Co si prováděl?"zděsila sem se. ,,Spadl sem z postele a praštil se o noční stolek."vzdychl. ,,Ty si trdlo. Pojď sem."pevně sem ho objala.Deka mi začala klouzat dolů a já se ocitla nahá.Všimla sem si že Nash byl taky nahý.

Odtáhly sme se a Nash si šel pro boxerky.Vytáhl připravené Calvin Klein, černé děravé kalhoty, čistě bílé triko a černou koženou bundu s černými Vans.Kousla sem se do spodního rtu.Byl k sežrání.

Nash mi vytáhl od Hayse tepláky a Nashovo tričko.Jelikož má Hayse stejnou velikost.V lodičkách sem přeběhla do auta a připoutala se.Nash ještě házel kufry do kufru a vyrazily sme k nám.

Táta už šílel že to nestihneme.Běžela sem se vyčistit zuby, namalovat a obléct.Vzala sem si připravené fialové chachi momma a černé tílko.Na to černou mikinu a na nohy černé Converse.Udělala sem si culík a s kuframa v rukou opatrně sešla skleněné schody.Kufry sme hodily Nashovy do auta.Nash totiž tátovi půjčil auto.

Cesta trvala půl hoďky na letiště.Podaly sme letenky ke kontrole a prošly terminálem.Sedly sme si na sedačky a povídaly si.Táta začal telefonovat a s Nashem sem se šla kouknout po obchodech.Koupily sme si nový Beats, nějaký repráky a prodlužováky s roztrojkamy.Vrátily sme se k tátovi.Akorád nám hlásili že za 10 min. nám letí letadlo.Prošly sme znova terminálem a mířily do letadla.Já sem seděla uprostřed,Nash u okna a táta u uličky.Slyšely sme hlas stewarta a připásaly se.

,,Tak co? Těšíte se?"promluvil taťka. ,,Jo. Moc. A ještě jednou děkuju za tu letenku pane Jobsi."usmál se Nash. ,,Nemáš zač a neděkuj mi pořád. A tykej mi. Sem Steve."podal táta Nashovy ruku.Nash ji přijmul a potřásly si s nima.

Cestou sem usla Nashovy.Divím se že sem ho neposlintala. ,,Za chvilku přistáváme."skyšela sem tátův hlas.Usmála sem se na něj.

Letadlo dosedlo na ranvej a postupně sme vystupovaly.Čekal nás tam černý Jeep.Naházely sme tam kufry a jely někam..ani nevím kam.

Tak to je pro dnešek vše :3 snad se takhle krátká líbila :D a děkuju za úžasných 2K reads!! Ste úžasný! :D
Vote a koment potěší :)

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat