9.-Pár

1K 37 1
                                    

Vyšly sme z místnosti.Nash mě vzal do náruče jako princeznu.Celý mokrý sme se došouraly do jeho pokoje.Musel se převléknout.Zalezl do koupelny a já slyšela už jenom tekoucí vodu.Lehla sem si na jeho postel a koukala do stropu.
Ráno sem se vzbudila kvůli tekoucí vodě.Sedla sem si.Přemýšlela sem.....co jsme? Co jsme když nejsme pár? A proč se tak chováme? Nic mi nešlo do hlavy.Po chvilce mého přemýšlení mě vyrušili dveře od koupelny.Nash z nich vyšel jenom v ručníku.Svíma zubama sem začala drtit svůj spodní ret. ,,Koukáš na mě jak na jídlo."zasmál se. ,,Nee.....Mám nápad."oznámila sem.Dravě sem se mu přilepila na rty.Chytl mě za zadek a tvrdě ho zmáčkl. ,,Hmm....Počkej. Počkej.......Nebudeš to moct udělat dokud mi neřekneš co jsme."řekla sem udýchaně. ,,Jak co jsme?"nadzvedl obočí. ,,No jestli sme přátelé nebo......nebo pár."zarazil se. ,,Noo.....to je taky dobrá otázka."pustil moje pozadí a sedl si na postel.Dal si hlavu do dlaní.Párkrát si projel vlasy. ,,No...víš...nevěděl sem že tě to až tak žere...ale to je jedno, na tom nesejde"odmlčel se. ,,Mmm....Adele O'Conner budeš moje přítelkyně?"zeptal se s jiskřičkami v očích.Vzal moje ruce do těch jeho a položil si je na hruď. ,,Ano."řekla sem a objala ho.Sešly sme dolů ruku v ruce. ,,Lidi!"křiknul Nash. ,,Oficiálně sme s Adele spolu."usmál se na mě a tiskl mě více k sobě. ,,Jako by sme to nečekaly."řekl Hayse. ,,Seš milej. Co tě žere?"zaječela sem na něj.Odešla sem k Nashovy do pokoje.Sedla sem si k počítači, zapojila reproduktory a pustila Get low od Dj-Snake.Basy se rozezněly při refrénu a já sem běžela do obýváku za nimi. ,,Nemůžeš to ztišit?!"řval Hayse. ,,Ne!! A problém?!"zařvala sem nazpět.Začala sem tancovat a později se přidaly i ostatní.Až na Hayse.Seděl na pohovce.Rozhodla sem se jít za ním. ,,Copak?"nadzvedla sem obočí. ,,Nic."odsekl.Zvedl se a odešel.Radši sem to neřešila a vrátila se trsat.
Asi po hodině sem se musela jít napít.Vzala sem sklenici a napustila do ní vodu.Opláchla sem ji a nechala ať se odkapá.Z misky sem si vzala jablko a začala jo jíst.Přiběhl Nash a ze zadu mě objal. ,,Tak jak se má moje kráska?"dal mi pusu na tvář. ,,Fobře. A proto sa folám Ftefan."začala sem si hrát na Štefana.(to je ten pes, kdyby ste nevěděli o co go. :D) ,,A jaktože??" ,,Co?" ,,Že ti je dobře."usmál se. ,,Protože mám nejůžasnější osobu na světě....samozřejmě až po mé tygřici."vyplázla sem na něj jazyk. ,,Ty máš tygřici?!"v očích měl jiskřičky.Usmíval se od ucha k uchu. ,,Jo. Co je na tom divné?"zvedla sem ruce na obranu. ,,Ne není. Chtěl bych ji vidět."objal mě. ,,Noo....pokud bude mít Malaha náladu."podíval se na mě pohledem "kdo je to?". ,,Malaha. Tak se jmenuje."zasmála sem se.Pevně mě objal. ,,No nic. Už musím domů."pustila sem ho.Rozloučila sem se s Aidenem a Giou.S Nashem sem si dala pusu a chtěla se vydat domů.Jenomže na mé štěstí mě sledoval někdo v černém Mustangu.Nevi sem byla jenom paranoidní.

Call me Adele! [With Nash Grier]Kde žijí příběhy. Začni objevovat