Byli skoro čtyři hodiny a já si začala balit své věci a vypínám počítač. Z opěradla si vezmu svůj béžový kabát a židli přisunu ke stolu. Ze země si vezmu svojí kabelku a zamířím k protějším dveřím . Dnes byl fofr dvě schůzky s klienty a pak dvě porady kvůli smlouvám pro kliemta. Pan Warkes to chtěl mít hotový aby se zítra mohl věnovat svým hostům. Nemam mu to za zlé sám vypadal unaveně. Ale mohli jsme schůzky naplánovat i jinak. Vycházím ze dveří a oddechnu si. Dnes už nemám žádnou praci. Chloe už se taky obléká . ,,Konečně máme dnešek za sebou. Bylo to dnes poněkud chaotické co u tebe ?" zeptám se ,,Taky ale jak mám zítra volno tak jsem rada že jsem si svou praci mohla v klidu udělat tady než zítra s vnoučaty. Omlovam se že jsem ti to s tím volnem neřekla už ráno ale chtěla jsem to mít schválené. Ikdyž jsem o hostech věděla uz minulý týden ." říká a bere si na sebe starší černý kabát ,,To nevadí . Sama přemýšlím o volnu ale nevím na kdy. Mám hodně přesčasu ." Přiznám se jí když obě zamíříme k výtahu ,,No to je skvělé. Jsi tu kadý den a když ne tak pracuješ z domu. Potřebuješ si odpočinout." řekne mi káravě Povzdechnu si má pravdu jsem tu pořád občas jsem chodila i o Víkendu. Ale pořád to pro mě bylo lepší než jít domů kolem osmé. Udělala jsem to jednou a jít temnými uličkami ke mě do bytu... už ne děkuji. To my stačili tři týdny v té pochybné restauraci. Výtah se zastaví a dveře se otevřou a já se proberu z mých myšlenek. Chloe výjde ze dveří a já ji následuju projdeme kolem velké recepce a kancelářmi který fungují na hledání nové společnosti aby jsme s nimi spojili síly a byli ještě lepší než jsme teď pokud to tedy jde. Každé oddělení má na práci něco jiného. Jdeme k východu kde už vidím Lili netrpělivě přecházet sem tam. Vyjdeme ven je ošklivé počasí. Je sychravo na nebi žádné vysněné sluníčko jen plno mraku který jsou zachmuřený a ze kterých vypadalo že i sprchne. ,,No konečně čekala jsem na tebe asi deset minut." řekne mi Lily netrpělivě. Otočím se ještě na Chloe a popřeju jí krásné zítřejší volno a rozloučíme se. Zatím co Chloe jde domu já jdu s Lily na nákupy a věřte mi to je hrozný. Lily je schopná vás obléct do čehokoliv a říct vám sto důvodu proc tu věc musíte mít a nebo proč tu věc ona musí mít. Je schopná ztrávit v obchode hodinu a ptát se na materiál oblečení.Ano i k tomu jednou došlo. Obdivuju její přehled o módě ale já jsem ten tip co si koupí to co mu ihned padne do oka a nemusím o tom přemýšlet a pak když něco takového najdu zaplatím a rychle odejdu tak můžu jít domů. Ale s ní to nejde. Dnes mě její shopaholický nákupy zabijou.
Jsem s Lili v obchodech až do osmi hodin do večera. Jsem hotová doslova padám na pusu. Kolem mě jsou tři malé taštičky a Lily je taškami doslova obalená. ,,Skočíme si ještě někam na večeři ne ?" Zeptá se mě když vycházíme z nákupního centra. S jejím návrhem souhlasim umírám hlady a tak zamíříme do velmi drahé ale Liliny velmi oblíbené restaurace Manhattan. Sedíme na jejím oblíbeném místě. Koukám na ceny a málem se zadusím. Tolik za pitomý salát?! . Nakonec se pro něj rozhodnu protože je nejlevnější. Ikdyž je stejně drahý jako moje oblečení které jsem si kupila a i to jsem tam chtěla nechat za tu cenu.Lily mi pořád říkala že to zaplatí ale nechci byt nikomu nic dlužná a tak její návrh o zaplacení odmítám . Celý večer probíhal velmi příjemně a ikdyž restaurace byla dost daleko od mého bytu tak odmítám i její nabídku na odvoz domu. A rozejdu se směrem k domovu. Cela cesta ubíhá krásně. V téhle části New Yorku jsem ještě nebyla a tak pořád koukám kolem sebe aby mi nic neuteklo. Tahle část je překrásná. Jsem asi v půlce cesty když začne pršet jako z konve. Rozhlédnu se kolem sebe a vidím naproti Starbucks. Přebýhám na druhou stranu a rychle spěchám do otevřeného obchodu. Koukám kolem sebe ale nikdo tu není krom obsluhy.Rozejdu se k mladému klukovi s blond vlasy opalenou pokožkou a pronikavým pohledem. ,,Dobrý den , poprosila bych jedno karamelové latte." Usměje se na mě a ja mu úsměv oplacím a zaplatím mu kolik si řekne . ,,Ty asi nejsi zdejší viď ?" zeptá se mě ,,Ne, bydlím asi půl hodiny cesty odsud." potvrdim mu jeho slova. Čekám asi deset minut než mi podá moje latte ,,Moc dekuji." poděkuju a otočím se na odchod ,,Přijdeš i zítra ?" uslyším jeho hlas s nadějí. Otočím se a usměju se ,, Uvidím ." odpovím a odejdu z obchodu s úsměvem na tváři .
Už konečně jsem kousek od mého bytu Latte mám skoro dopité a chystám se přejít když jsem u okraje silnice abych přešla a já to nečekám. Jede kolem nějaké sportovní luxusní černé auto a celou mě nahodí od špinavé kaluže ale auto nezastaví jede dál. Vidím periferně jen mladou blondýnku jak se směje a kousek řidičovi ruky a pobaveně jedou dál. Naštvaně výkřiknu do prázdna. Skvělý ještě že jsem za chvíli doma pomyslím si. Už se těším na to až si vlezu do svého útulného malého bytečku a dám si horkou vanu a pak se zamotám do přikrývek . Celá natěšená jdu domů ale něco mi v podvědomí říkalo že je něco špatně. Ale nevedela jsem co. Na nic jsem nečekala a utíkala domů.
Doufám že se díl bude líbit. Další díl bude Neděle - Pondělí 💖✨
Přeji hezký zbytek dne 💖
ČTEŠ
Forever my Luna CZ ✅
WerwolfUtekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu... Myslí si že na ní její alfa zapomněl. Omyl nikdy nezapomene..... A vždycky si i svou Lunu NAJDE....VŽDYCKY. Druhý díl My Luna CZ/ Dokončeno ✔️/ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! 1# Luna (nečtěte...