S Claire jedeme domů a u toho nám hraje písnička od Miley Cyrus. Šaty jsou za mnou v pytly a připravené na zítřejí svatbu. Ikdyž se netěím na to že budu oficiálně Christionova manželka tak vybírání šatů jsem si užila. Šaty samotné jsou překrásné a tak jsem se rozhodla jen k decentním šperkům a zavoji. Nechci žádnou korunku ani nic podobného. Šaty jsou podle mě tak nádherné a výrazné že zbytek se nemusí řešit. Přijíždíme ke smečce a já jsem napnutá z celého toho dne ve městě. Vím že svatbě se teď nevyhnu a že mě Christian bude hlídat ještě víc ale to mi nevadí. Hlavne aby to bylo už za mnou. Jedeme k hlavnímu domu a celá se napnu když u domu uvidím známý červený mercedes a jeho blondatou majitelku venku objímací Christiana. Ten jí ale objetí neopětuje. Claire si toho všimne a nenápadně kouká na mojí reakci. Oba se na nás otočí když auto zastavuje u domu ,,Pojď se mnou Claire dame si kafe." chce něco namítnout ale když vidí výraz v mém obličeji tak auto opouští i ona. Jdu do zadu kde jsou moje šaty a krabice s botami a doplňkem které bere Claire. Christian od Bridget ustoupí a otočí se na mě ,,Jak bylo ve městě lásko ? Máš na zítra všechno co jsi potřebovala? " Kouknu se na něj a po chvíli odpovím ,,Myslela jsem že jsi s Hunterem a ne se svatební koordinátorkou." šlehnu po něm ještě pohledem a jdu do domu. ,,Pojď Claire odneseme to do pokoje pro hosty." řeknu jemně a jdeme nahoru po schodech kde položíme věcia jdeme dolů do kuchyně kde vyndám hrnečky a do obou dám lžičku a půl kávy a dám do konvice vařit vodu a u toho se bavím s Claire o dnešním dnu a o šatech poté kávu zaleju vodou a z lednice vytáhnu mléko a každé naliju trochu a poté vše uklidím. Claire dám připravenou kávu do ruky a jdeme si sednout do obýváku. Claire zrovna říká něco o zítřku když do vnitř vejde Christian a začuchá po místnosti a podívá se na kávu v mých rukou. A sakra já na to zapomněla vzpomenu si a než se šálek setká s mými rty tak už šálek drží pevné v ruce Christiana. ,,Kotě nechci tě polejt ale dej to ihned mě jinak přísahám že ti to vytrhnu z ruky násilím.'' Nespokojeně vydechnu a pouštím šálek z kterého si odpije. ,,Je vynikající." chválí mi kávu která měla být ještě před chvílí moje. Kouknu se na Claire která na nás oba nevěřícně kouká a neví co si o tom má myslet a tak sama kavu položí. ?,, Ty si ji v klidu vypij Claire. Ale tobě Rose přinesu džus. "
Claire u nás byla chvíli prakticky jen dopila svojí kávu a odešla protože byl Christian celou dobu s námi a tak jsme spolu ani nemohli tolik mluvit jako jak jsem doufala že budeme. S Christianem se nezbavím jsem naštvaná že mi zkazil můj den ale přijde mi že mu to ani nepřišlo. Chtěla jsem být aspoň v noci sama což se mi splnilo protože měl práci ale když jsem se poté v noci probudila jeho tělo s ním bylo propletené jako vždy a ja neměla sebemenší šanci se zpod něj vymotat a tak jsem znovu usnula. ,,Lasko vstávej."říká mi jeho hlas do mého ucha a to zapříčiní že sebou trhnu. Pak se zabalím celá do deky a znovu začnu spokojeně usínat.
,,Měla by jsi vstávat ." promluví jemný ženský hlas a já se vyplaším. Mé srdce začne pracovat až moc rychle a chci začít plakat. Ne to nemuze byt ona. ,,Rose čekám až odkryješ deku." říká mi a když jí uslyším znovu tak deku ze sebe ihned schodím a koukám se na tu nejkrásnější a nejlaskavější ženu kterou jsem kdy mohla poznat. Na ženu která je jako moje sestra. Na mou milovanou sestru kterou jsem poznala v New Yorku. Na Lily. Její pleť je opálená a její oči jsou plné slz stejně jako mé vlastní. Rychle si sednu a pevně jí obejmu jako ona mě. Po chvíli ticha opět promluví ,,Tolik mě to mrzí. Když jsem s Laiemem zjistily od Claire co provedl s tebou a tvou rodinou... chtěli jsme tě vidět ale Nejsme ve smečce a sem můžeme jen na pozvání a nebo na souhlas Alfy ale... byl nepříčetný proto abychom tě viděli. Aby tě viděl někdo kdo není součástí smečky . Tolik mě to mrzí Rose." šeptá mě a jemně mě hladí po vlasech a tím mé vzlyky utlumí. Tak ráda jí vidím. ,,Musíme jít dolu na snídani. Christian s Huntrem ,Claire a i Laiem čekají dole. Po snídani půjdeme na horu a začneme tě připravovat s Claire no a chlapy budou držet ženicha dál od své nevěsty - což bude těžké ." říká mi a pomůže mi vstát. Vezmu si na sebe župan a jdu s Lily dolů.
Po snídani se odebereme na horu kde za sebou s holkami zavřeme dveře a bavíme se o všem možném. Hrozně se nasmějeme když Claire Lily vypráví jak mě Christian nenechá vypít kávu a jak mi jí vyrval z ruky a přinesl mi džus.
Lily mi dělá makeup a Claire mi dělá vlasy a když jsou po dvouch hodinách hotové tak mi pomůžou do šatů. Vypadám nádherně.
Claire s Lily na mě koukají a chválí nejen můj vkus na saty ale i mě
jako nevěstu. Jsem připravená vzít si nejmajetnějšího může kterého jsem kdy poznala a nejsem si jistá že s ním jsem připravená zůstat do konce mého života. A také že ne. Ozve se zaklepání na dveře ,,Jste připraveni dát mi nevěstu ?" zeptá se Laiem žertovně a Lily mu běží otevřít dveře. Jakmile otevře tak jsem vystavená tváří v tvář Laiemovi který na mě kouká s otevřenými ústy a mírně vykuleným pohledem. ,,No není překrásná ?" zeptá se ho Lily s úsměvem ,,To je. Christian bude mít co dělat aby tě udržel dnes jen pro sebe." Zasměje se a nastaví mi paži abych se ho chytla a pomůže mi po schodech dolů. Za námi jdou Lily s Claire a drží mi vlečko protože zadní část šatů je dlouhá. Když jsme dole. Tak Claire s Lily běží rychle na obřad. Poslední kdo má dorazit jsem já a Laiem. Jelikož mí rodiče už nežijí tak se rozhodlo že právě Laiem bude ten kdo mě mu odevzdá a to už navěky.?(Kolem je ulička Rose)
Poslední díl je pro mě vždy tak dojemný 😭💖
ČTEŠ
Forever my Luna CZ ✅
WilkołakiUtekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu... Myslí si že na ní její alfa zapomněl. Omyl nikdy nezapomene..... A vždycky si i svou Lunu NAJDE....VŽDYCKY. Druhý díl My Luna CZ/ Dokončeno ✔️/ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! 1# Luna (nečtěte...