Z pohledu Christiana:
Když jsem s ostatními dojel do firmy Warkers v New Yorku tak jsem nemohl uvěřit že můj bratranec se dostane na samou špičku . Než odešel z naší smečky tak měl osmnáct a jeho družka Lily měla jen pouhých čtrnáct let. Rozhodli se že si chtějí svůj život řídit sami. Byli to těžké časi. V devatenácti jsem se stal Alfa smečky a můj o rok mladší bratranec našel svou družku a odešli. Byl jako můj mladší bratr. Zvlášť po tom co se naši rodiče zemřeli při autonehodě když se za námi vraceli domů. On měl zastoupit svého otce a stát se betou. Odmítl a na jeho místo jsem si vybral právě Huntera. Dveře se s pípnutím otevřeli a mě se naskytl pohlem na mého bratrance a jeho družku. Přinutil jsem se k úsměvu ,,Rád vás oba znovu vidím." řeknu upřímně ale bez špetky štěstí. Ona byla moje štěstí. Přivítání bylo celkem rychlé ale vůbec mi to nevadilo. Chtěl jsem být zase v posteli a vidět ji (halucinace) ikdyž jsem trpěl u toho jako zvíře. Odvedl nás do jeho kanceláře která byla velká a prostorná. Nejvíce mě ale zaujal výhled. New York se mi nikdy zvlášť nelíbil ale musím uznat že z výšky byl nádherný. Hunter s Liamem se ke mě připojily a já přemýšlel jaké by to bylo kdyby tu Rose byla teď se mnou když v tom zaslechnu Claire jak šokovaně vydechne její jméno a já se nadechnu. Po dlouhé době zavrňí i můj vlk růže a maliny. Miluju tu kombinaci. Tu měla moje Rose. Rose. řeknu si a otočím se právě když její ruce upustí servis. Šokovaně tam stojím a nejsem schopný pohybu. Je tady. V tom uslyším připnutí výtahu. Rychle se probírám z tranzu a utíkám k výtahu ale nestihnu to poslední než se dveře zavřou vydím její tvář. Výtah jede dolů a já buším do dveří aby se otevřeli . Musím se k ní dostat. ,,Christiane přestaň ! " otočím se na něj udýchaně. ,,Co se to tebou proboha děje ? " zavrčí na mě Liam a mé oči se změní. Šokovaně mě pozoruje stejně jako ostatní kteří nevědí tedy kromě Claire a Huntera mojí spojitost s Rose. Ale i jim dochází proč jsou moje oči místo červených zlaté. Zlaté oči se u Alfi mění pouze tehdy když mu něco a nebo někdo brání být se svou Lunu. No a mě v tom brání ten blbý výtah Je to pouto mezi ní a mnou. Stisknu tlačítko a výtah se začne vracet na horu ,,Pane bože to Rose byla ta dívka co od tebe utekla viď ?" ,,A zase bude se mnou." řeknu když se výtah otevře a vejdu do vnitř ,,Počkej půjdeme s tebou New York je veliký ." rekne Laiem a všichni nastoupí do vnitř.
První kam jsme šli je její byt. Byl tu její pach ale byl starý několik hodin ale stejně jsem ho nasával. Sem se nevrátí . Všechny důležité věci tu má. A ví že první místo kde jí budu hledat bude právě její byt. Liam a Lily měli její adresu. A vloupání jsme nedělali s Liamem poprvé. Řekl jsem sestře aby tady vzala všechny důležité věci a pak se vrátila k Liamovi do domu. My jsme šli hledat. Všechny jsme si vzali drobnosti mezi nimi byli i věci Claire. Proto jsme ji hned nenašli. Našla tu posranou knihu. Kdyby nebyla moje spřízněná duše tak přísahám že jí zabiju. Rozdělily jsme se s tím že když by se našla tak mi dají vědět. Už je večer a já i můj vlk kňučíme ,,Co když se jí něco stalo ?" zeptám se Mordaga ,,Nestalo. Nadechni se ." přikáže mi a já to zacítím růže a maliny. Koukám kolem sebe a pak si na druhé straně chodníku si všimnu malé postavy která jde pomalou chůzí. Rose. Pak se začne ošívat a koukat kolem. Ví že jí někdo pozoruje ,,Jdeme si pro naší Lunu ?" ptá se mě Mordag. Nemusel se ptát dvakrát a už jsem byl nalepený na jejím maličkém krehkém těle . Nemohla se mi moc bránit. Pak mi omdlela. No lepší než kdyby se bránila. Jen počkej až dorazíme domů.
ČTEŠ
Forever my Luna CZ ✅
WerewolfUtekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu... Myslí si že na ní její alfa zapomněl. Omyl nikdy nezapomene..... A vždycky si i svou Lunu NAJDE....VŽDYCKY. Druhý díl My Luna CZ/ Dokončeno ✔️/ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! 1# Luna (nečtěte...