12. Část

3.3K 110 20
                                    

Je to snad poprvé co mě poslechl a to už něco znamená. Deku kterou jsem doposud pevně svírala ve svých promrzlých dlaních jsem svlékla a Christian ještě víc vykulil oči a celou si mě prohlédnul. Mé tričko slabě prosvítalo a Christian na to naštvaně zavrčel. Nesnesl pomyšlení na to že by mě viděl muž takhle a určitě ve vnitř v něm zuří když mě tak už viděl Laiem. Udělal pár kroků ke mě a rázem byl u mě a já nevěděla co od něj mám čekat. Celou si mě zabalil do náruče a ja se snažím mu vytrhnout ,,Ani se nesnaž koťátko chci tě jen cítit chvilka tě nezabije. " ,,Chvilka ano ale ne deset minut tak už mě pusť. Je mi to nepříjemné ." zasměje se a pustí mě ,,Jsem zvědavý co budeš říkat po svatbě. " řekne pobaveně a vezme mě do náruče jako nevěstu. Nad tou představou jeho a mě a svatby se mi chce brečet. Rychle se mnou projde domem ven kde už před domem je Hunter a Laiem a oba se o něčem baví. Jakmile nás zahlédnou tak ztichnou a Hunter nám otevře dveře. Nevěnuje nám při tom ale ani pohled což je zvláštní protože ti dva jsou nejlepší přátelé. Jakmile mě položí na sedačky tak zavře dveře a obejde auto a seda si ke mě do zadu a i Hunter který je na místě řidiče je připraven toto místo opustit. Jedeme v tichu. Nikdo nevydá ani hlásku . Každý z nás jako by byl ve vlastních myšlenkách a díky tomu cesta ubíhá velmi pomalu.

Nakonec bezpečně dorazíme do smečky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakonec bezpečně dorazíme do smečky. Christian mě bere do náručí a když chci začít protestovat tak mě Mordag propálí zlým pohledem a tak se svého vzdoru rychle vzdám. A nechám se nést přímo do domu. Všimnu si ještě Huntera který se svěšenými rameny odchází pryč neznámo kam ale nestihnu se zeptat kam a proč protože Christian jde rychle do obýváku kde mě posadí na gauč a začne mě přikrývat dekami a dokonce mi jde i uvařit čaj. Chová se jako prvotřídní manžel ale ve skutečnosti to je psychicky narušený alfa který má problém s udržením vzteku a nezkrotnou majetnickostí která u něj vůči mě nejde zastavit a mě dusí. On se ale v tomhle ohledu zajímá pouze o sebe. Sedne si ke mě a chce mi dat upít z čaje ,,Nechci čaj je moc horký " odmítnu. Hodí na mě naštvaný obličej a hrnek s čajem položí zpět na stolek. ,,Začni chci vědět všechno." Vyzvu ho a on si povzdechne a předkloní se a lokty si opře o stehna a hlavu mírně svěsí. ,,Když mi bylo osmnáct tak byl čas aby si budoucí Alfa začal hledat nevěstu. Alfa si nejde často hledat nevěstu sám nemůže být od své smečky daleko a tak se vyhlašují něco jako oslavy. Každá smečka z kadého označeného území se musí dostavit. První se začíná ze smecky z níž patříš u nás je to Sever pak je to jako ostatní světové strany Jih, Východ a Západ ale máme i střed a zemi cizích kde nemají Alfy a kadý je svým pánem. My jako královská smečka máme tu výsadu že když my a nebo ten z Alf kdo nás požádá smíme využít toho práva ostatní požádat o to aby přišli. Je to tedy jen má výsada a poté to bude i výsada našeho dítěte. " U toho našeho dítěte mi přejel mráz po zádech ale nijak to nekomentuju a nechávám ho mluvit dál. ,,Většinou se předpokládá že když je Alfovi osmnáct let tak že jeho spřízněná duše bude ve stejném věku a může si jí hned označit. Málo kdy se stalo že Alfa pozná Lunu jako dítě v historii je jen pár vyjimek. Ty jsi ale byla u nás jediná . Bylo ti devět když jsem tě zacítil a zamířil za tebou k zmrzlinovému pultu a tam jsem tě zahlédl. Nebudeš mi věřit ale už od té chvíle jsem te miloval. Když to ale uviděl můj otec tak ostatní svolal pryč a mě už v tu dobu drželo pět parchantů abych se k tobe nedostal. Byl jsem tam já moji rodiče, ty a tvé rodiče samozřejmě. A těch pět nejsilnějších můžu ze smečky který mě drželi. V tom tvý vyděšení rodiče udělali to co neměli. Chtěli tě co nejrychleji odvést. V tu chvíli jsem dvou naším bojovníkům zlomil vaz a ostatní odsrčil a běžel k tobě. To mi nebylo moc platné protože tě stejně rychle odvezli a ja to nestihl. V ten den jsem zabil deset mužů. Byl jsem tak naštvaný když jsem tě viděl v těch překrásných červených šatickach jak jíš zmrzlinu. Možná budu znít jako úchyl ale kdybych mohl už v ten den bych si tě označil abyl bych s tebou a vzal si tě. Chtěl jsem tě vypátrat ale jedna vědma z jiného kmene ti dala vypít čaj měl být na nějakou nemoc ale ve skutečnosti ti měl zakrýt pach. Jelikož jsi byla tak malá stačila jedna dávka.
Od té doby jsem tě hledal snad všude ale nepodařilo se. Mý rodiče poté zemřeli a nakonec jsem tě az našel znovu v tvých osmnacti letech. Byla jsi ještě krásnější a já se znovu zamiloval. V ten den už tě Mordag nemohl pustit a už ani teď nepustí. Už neudělám stejnou chybu jako jsem udělal před rokem a dnes... co mi k tomu řekneš ?" Zeptá se mě naštvaně ale já tam sedím v šoku ,,Uvědomuješ si jak úchylný jsi ? proboha bylo mi jen devět a ty by jsi mi v nejlepším dětství udělal stejné peklo jako zažívám s tebou teď? " Řeknu a vyskočím na nohy ,, Pozor na pusu já jsem tu alfa nechtej mě po dnešku znovu rozčílit Rosmarry!" řekne rozzuřeně a taky se postaví. Prijdu si jako trpaslik a moje odvaha stejně rychle klesla jako vzešla. ,,Miluju tě celou dobu, celý život ale ty si mé lásky nevážíš a odmítá jí tak se nediv že dělám věci jaké dělám a pořád to může být horší můžu přejít i k fyzickým trestům a to opravdu nechceš a teď mi řekni co jsi dělala v lese. Chtěla jsi utéct hmm? ." Čeká na odpověď a já si jeho odpověď opakuju znovu ,,To mi teď vyhrožuješ ? Chtěla jsem se jen projít a tuhle informaci v klidu vydýchat a tak jsem se šla projít. Nechtěla jsem utéct...Opravdu ne ale pak jsem se ztratila a bloudila až jsem našla ten dům ale nikde jsem nenašla konec smečky aby jsi mě našel proto jsem šla dál. Myslíš že jsem chtěla mrznout schválně ?" Ptám se ho ,,Ne to si nemyslím ale ted mi řekni ještě poslední věc lasko .." řekne a obejme mě ,, Jak jsi zjistila že jsem tě našel tak brzy." a sakra co ted ?.... ,,To ti nemůžu říct ." Řeknu a vykroutím se mu ale znovu mě strhne zpět a koukne mi do očí ,,Hned Rose!" Zakřičí mi do obličeje a jeho oči nebezpečně zrudnou ,,M-mý r- rodiče napsali mi to v dopise. " Zapřemýšlí ,,Ten muž ...Předal ti ho hádám ." jen kývnu,,Nebudu ho číst ." dodá ještě a já se na něj překvapeně kouknu ,,Ne ?" zeptám se ,,Ne. je to dopis pro tebe asi se chtěli víc na rozloučení a já jim nedal místo. Jsem rád ze ti ho napsali a že ti ho dali. Nechci aby jsme měli tajnosti Rose ano a věř mi že tohle jediné jsem před tebou skrýval. Nechtěl jsem tě vyděsit ale byla jsi ještě dítě a..." Nedokončí to skloní hlavu a přemýšlí pak se koukne znovu na mě a políbí mě. A já jsem v šoku.

Omlouvám se za případné chyby a moc děkuji za podporu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za případné chyby a moc děkuji za podporu. Jsem moc ráda že vás mé psaní ještě nepřestalo bavit 💖❤️💖

 Jsem moc ráda že vás mé psaní ještě nepřestalo bavit 💖❤️💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tip. Nejkrásnější příběh co jsem tu teď četla 100% doporučuju. Únos, donucený sňatek ❤️
Od : MeropeMerzmer 💕❤️

Forever my Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat