Oba na mě koukají Christian se zvláštním pohledem a ona se ještě usměje . ,,Vy jste ta svatební koordinátorka správně ?" zeptám se a je vidět že oba čekali že situaci na jejích blízkost začnu jinak ale já se chovám jako by to byl obchod nebo obchodní transakce. A ani jeden neví jak začít. ,,A- ano to jsem. Mé jméno je Bridget Vanhouten ." řekne a natáhne ke mě ruku ,, Mé jméno je Rose. Omluvte mě ale chci to mít rychle za sebou mám v plánu se projít. " řeknu s falešným úsměvem a Christian přejde ke mě a nenápadně na mě zavrčí a zakňučí a jde dál ke stolu na níž je alkohol. ,,Dáte si alkohol ? " ptá se nás a já zavrtím hlavou a jdu si sednout na gauč a nechávám tam Bridget stát. ,,Já si dám. Však ty víš co mám ráda Chrisy." řekne a sladce se na něj usměje a mě ihned dojde co měla v úmyslu říct . Naštvat mě protože spolu spali. Jen se jemně koukne na mě ale já dál pokračuju ve svém soustředění být klidná zatím co ve mě to řve a chci vypadnout co nejrychleji z místnosti. Bridget přejde ke křeslu a tam si položí svůj kufřík s materiály a sladce se na mě usměje. Já jí jen pozoruju a říkám si jestli se může někdo s touto opalenou kostí srovnávat. Christian přijde s dvěma skleničkami a jednu jí podá a druhou si nechává . ,,Aáá děkuju zlato." řekne sladce když se Christian posadí vedle mě a pod jejím oslovením vedle mě nepatrně ztuhne. Pak se znovu uvolní a spojí svojí ruku s mou. ,,Tak začneme ne ? nemam moc času ." pronesu s nejfalešnějším úsměvem které mé tělo dokáže udělat.
Hodinu tu sedíme a mám radost že už je skoro vše vyřízené ,,A teď poslední a to svatební šaty. Tady je složka podle které jsem na tebe vybírala šaty. Chris mi na tebe dal tu správnou velikost a tak jsem se po něčem málem mrkla." řekne mi a s úsměvem mi dává složku kterou otevřu a nestačím se divit. Tohle nosí dnešní nevěsty ? vždyť tam vypadají jako kurvy. Buď jim je vidět vršek a nebo spodek. Projdu jí až do konce kde je na nevěstě jen krajka a krom kalhotek jí jsou vidět úplně všechny části těla ,,Mohu se zeptat kdo to vybíral ? " ptám se sladce ,, Já " řekne s úsměvem směrem k Christianovi a čeká od něj pochvalu. Otočím na oba právě poslední model a Christian vyprskne alkohol ven. Vím že právě on by udělal všechno pro to abych byla zakrytá před zraky ostatních můžu ,,No.. Vypadá to jako pro kurvy. Chapu že vám možná tento styl vyhovuje ale mě rozhodně ne." ,,Prosím ?" ptá se v šoku že jsem jí nazvala kurvou ale já se poprvé opravdu sladce usměju na ní ,,Nemusíte se omlouvat." řeknu jí zatím co Christiann vypadá pobaveně. Zvednu se a odcházím jak z místnosti tak i z domu. Jdu a užívám si své vítězství a usmívám se jako Nikdy.
Procházím smečkou a všichni se mi klaní a nebo si vzrušeně štěbetají. ,,Luno!" slyším výkřik děvčátka a za mnou se ženě malá Kiera a utíká ke mě . Usměju se a vezmu si jí do náruče a ona mě pevně obejme ,,Tolik jsi mi chyběla prej si byla nemocná a já za tebou nemohla." řekne mi a smutně se usměje. Bože já jí žeru. Pomyslím si v hlavě když mě obalí pevné ruce a výrazná vůně známé kolínské mi napoví ihned kdo to je ,,Alfo." vypískne dívenka v mém náručí a šťastně se usměje. ,,Ahoj zlatíčko tak co už ti je lépe ?" ptá se jí jemně a překvapí mě jak jemný k této křehké dívence je ,, Měla jsem jen rýmu Alfo " vypískne a zasměje se ,,Pokud se chceš nechat nést tak pojď ke mě ať Luna není unavená ." říká a když k němu natáhne malé drobné ručičky tak mi bere malou z náručí. Povzdechnu si a otočím se na ně ,,No já budu pokračovat. Tak pak malou odveď ." řeknu a s úsměvem se rozejdu ,,Ne Luno já chci jít s tebou." křikne na mě a vytrhne se Christianovi z náruče a běží za mnou a chytá se mě za ruku ,, A já půjdu taky ." řekne Christian a chytá se mě za ruku. Kouknu se na mě a ja na něj a vyšlu mu naštvaný pohled. ,,Luno musím ti ukázat naše pekařství a cukrárnu." piští malá vzrušeně a tahá nás za sebou. Zatím co jdeme a mala Kiera nás doslova táhne tak kolem nás procházejí lidé ze smečky a ty se nám klání a ustupují kolem nás. Dojdeme k obchůdků který je od domu tak 10-15 minut od domu a která vypadá jako by jste se probudili v Paříži a nebo v Itálii. Krámek byl malý natřený světle zelenou barvou s plachetkou ,,once upon a tart" Na velkých skleněných oknech bylo že se nejspíš obchůdek dělí na pekárnu a kavárnu a před obchůdkem a kousek od něj byli stolky a židličky. Byla jsem okouzlená. ,,To je nádhera .." říkám nahlas a jsem s Christianem a Kierou vtažená do vnitř.
Vycházeli jsme se smíchem. Provozovatel Mario který byl Ital nám vyprávěl jak si ho nárokovala jeho žena a že nevěděl v jednu chvíli jestli na ní provést exorcismus když se dostavilo její horko a chtěla ho skoro znásilnit v otevřeném obchodě. " smáli jsme se ještě dlouho a Kiera nevěděla čemu protože jsem jí zakryla uši když Mario spustil. Je tak malá na takový věci. S Christianem jsem si dala croasant a malá Kiere měla zmrzlinový pohár s ovocem a k tomu kakao které jsem měla s ní protože Christian mě nenechal dát si ani latte kde kávy moc není. Zatím co on si dal preso. Vyprovodili jsme Kieru domů a i my jsme šli dál . Bylo skoro devět hodin když jsme došli do domu a jakmile za mnou zavřel ozvalo se zavrčení. Zamračila jsem se a ohledla se za sebe ,,Co se děje ?" zeptám se když zavře na zamek vchodové dveře a otočí se na mě s červenými Mordagovými granáty který si mě hladově prohlížejí. A sakra RUTH. Vyběhla jsem po schodech na horu ale hned mě prudce otočil a hladově mě políbil ,,Teď jsi moje družko a já tě teď učiním mou a mou pro mé štěňátka. " řekne Mordag majetnicky a vede mě do ložnice a zamkne za námi dveře na zámek.
Omlouvám se za případné chyby a doufám že se díl bude líbit 💕
ČTEŠ
Forever my Luna CZ ✅
VârcolaciUtekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu... Myslí si že na ní její alfa zapomněl. Omyl nikdy nezapomene..... A vždycky si i svou Lunu NAJDE....VŽDYCKY. Druhý díl My Luna CZ/ Dokončeno ✔️/ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! 1# Luna (nečtěte...