3. Část

3.1K 112 24
                                    

                     Z pohledu Christiana:

Už je to skoro rok co mé srdce pocítilo  milující a nebo radostný úder. Mé srdce nezaznamenalo tento úder ani jednou za tu dobu co odešla. Bude to rok. Rok co jsem bez své lásky. Poté co jsem přišel na oslavu a zjistil ze tam není jsem myslel že se rozpadnu na kusy. Tolik zloby, vzteku a zoufalství jsem ještě nezažil ani  jsem zoufale celé roky čekal na ní. Na Rose. Čekal jsem kadý den na svou životní lásku ona ale nepřišla a zmizela. V ten den mě museli  hospitalizovat. Týden jsem nejedl, nepil a jen se užíral ve svém zoufalství. Můj vlk semnou nemluvil byl jsem tak sám. Každou minutu jsem si představoval ten večírek jak by to dopadlo kdyby tam byla a zjistila že to je to ve skutečnosti zásnubní večírek. Chtěl jsem vidět lásku v jejích očích a říct jí že bude už navěky jen moje. Že jí ochráním. To co se stalo....Přiznávám nebyl jsem na to připravený. Doufal jsem že to zůstane navždy . Od té doby co odešla se změnilo všechno. Já i moje smečka trpí protože trpím já. Ne jen že já nemám spřízněnou duši . Nemá ji nikdo. Koho přistihnu tak ten je potrestán bez výjimky. Dokud se nenajde Luna nebude šťastný nikdo. A až jí najdu tak dostane ten nejhorší trest. Bude mi jedno že jí ublížím ona ublížila mě a bylo jí to jedno. Možná mě nebude milovat ale už neodejde strach jí to nedovolí tím si jsem více než jistý. Každá vzpomínka na ten den ji bude připadat jako nejhorší noční můra a já si přitom budu užívat její přítomnost. Jsem monstrum ale to přeci zvířata jako já jsme ne ? Každou noc mám noční můry. Lékař tomu říká panická porucha. Moje stavy jsou občas dobré ale jindy hodně zlé. Buď to jsou jen bolesti na hrudi nebo velké bolesti hlavy a v tom horším případě mám svýravý pocit na hrudi a nemůžu dýchat mám pak návaly chladna nebo horka a i mžitky před očima kde v každé vidím jí . Mám ztrátu kontroly dvakrát to dopadlo tak že jsem zabil svoje lidi za to že jí nenašli jen tak jsem jim vytrhnul ohryzek a čekal až se udusí vlastní krví. Bojím se že jestli to takhle půjde dál tak opravdu ztratím kontrolu už úplně a zešílím stejně jako vlčice co jsem jím zabil druhy. Ano je to špatné ale po pravdě nemůžu si pomoct . Kdyby tu byla všechno by bylo jinak. Moje sestra přijela a je mi oporou i s jejím manželem. Všechny své schůzky beru jako trest a jsem spíš duchem mimo. Ostatně jako vždycky. Snažím se tolik se snažím tě najít. Zvlášť po označení jsi jako moje droga. Najdu tě a dostanu tě zpátky ke mě.
To ti slibuju moje sladká Rosemar.

Z pohledu Rosemarry:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z pohledu Rosemarry:


Večer jsem špatně spala. A ještě jsem své tělo donutila vstát před budíkem. Dala jsem si rychlou sprchu a začala jsem se oblékat. Vzala jsem si na sebe rosegold šaty na tenkých ramínkách které jsou ze saténu. Nejdříve jsem nechtěla přišli mi moc extravagantní na to vzít si je do práce ale počasí venku je naprosto a pokud se vrátím do Starbucks tak chci trošku udělat dojem. Ne že bych hledala po tom všem co jsem zažila s Christianem chlapa to ne ale zkrátka chci vypadat pěkně. Proto jsem se i víc nalíčila. Musela jsem uznat ze vypadám pěkně. Na sebe si dám ještě béžový kabátek a lodičky s menší kabelkou ve stejné barvě jako kabát. A vyjdu z bytu. Zastavuju se ještě v menším pekařství kam občas chodím pro snídaně a ty většinou jsou naprosto stejné a to croissant a kávu s mlékem bez cukru. Tentokrat si vezmu i salát . Jsem normálně zvyklá jíst v oběd v práci . Většinou si něco objednáváme s Chloe. Ale jelikož v praci dneska nebude tak musim mít svůj . V práci jsem o půl hodiny dřív v klidu si zapínám počítač a sním svou snídani. A pak se dám do práce.

Forever my Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat