22. Část

3.3K 113 61
                                    

Kdy se probouzím tak s bolestí celého těla. Nelhal dělal se mnou různé věci celou noc devět hodin v kuse a ve vnitř mě tak i usnul. Po devíti hodinách neúnavného sexu a uspokojováním mě kdy jsem třikrát omdlela z přepětí z toho všeho mě stále miloval všude po celém těle. Mé tělo je bolavé a moje mezinoží doslova hoří a bolí jako ďas. Christian byl jako smyslu zbavený a potřeboval každou část mého těla. Zval si mě snad milionkrát a uspokojoval mě jak rty tak i prsty snad hodiny a hodiny. A zvíře v něm bylo spokojené že mi mohl přinést uspokojení. Christian se podemnou probíral k životu a jeho erekce ve vnitř mě rostla a ve mě se spustil pocit známého naplnění. ,,Prosím už znovu ne ." šeptám mu tiše do hrudí a uslyším jeho smích a hruď podemnou vibruje ,,Moje zvíře je v sedmem nebi lásko. " říká a políbí mě čelo ,,Byla jsi naprosto famózní ." říká mi a obejme mě pažemi ,,Musím tě umýt a sebe taky." říká mi a když se chci pohnout vzdechne. ,,Miluju probouzet se uvnitř tebe kotě ." řekne a udělá ve me pohyb a já knouravě vydechnu slastí i bolestí a jemu se to líbí a tak pohyby začne opakovat a já vzdecham spolu sním. Rychle mě otočí na záda a začne přidávat na rychlosti tak že naše těla bouchají a třou se o sebe a já jsem hnána ke známému orgasmu spolu s ním.

,,Kotě teď tě musím vykoupat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kotě teď tě musím vykoupat." řekne a zvedne mé bezvladné tělo do vzduchu a jsem nesena do koupelny. Začne napouštět teplou vodu a já ulevně vydechnu. Tohle jsem potřebovala. Hladina vody stoupne a za mě se usazuje Christian který si mě přitáhne k sobě a který si hraje s mými vlasy. ,,Dnes chci byt jen v posteli. " Říkám unaveně do jeho hrudi a mám co dělat abych nezačala spát. ,,Cokoli kotě ." řekne a myje mé tělo . A stará se o mě . ,,Zítra pojedu s Claire do města ." řeknu mu a on zakňučí. Zamračím se a otočím se k němu ,, Nechci aby jsi šla. Ne tak brzo po páření ." ,,Christiane za tři dny je svatba a já potřebuju šaty a ty to víš ." říkám mu nekompromisně ,,Ja vím že tam musíš ale třeba bych měl jet s tebou víš může se ti něco stát a teď...." ,,Proboha Christiane co by se mi mělo stát není to tak daleko." říkám mu a zákoutím očima ,,To říkala i moje mama než se cestou z města vybourali v aute a zemřeli s mým otcem." šeptá mi slabě ,,Ano ale mě se nic nestane s Claire pojedeme jen do obchodu možná se koukneme po městě a pojedeme zpět. Žádný strach." říkám mu už mírně naštvaně protože si nechci jediný den svobody bez nej nechat zkazit. A doufám že to tak i zůstane a já budu mít jeden klidný den o samotě. ,,Nechci tebe ani naše štěňata ztratit lásko. Nezlob se." ,,Ještě není důvod říkat něco takového. Třeba ani těhotná nejsem a ty už říkáš tohle." říkám mu a pak už mi neodpoví ..Christian se mnou skoro nemluví nevím jestli je to tím co jsem řekla a nebo něčím jiným ale cely den spolu jsme spíš mlčeli.

Druhý den ráno se probudím do krásného dne. Už od rána se choval se ještě víc ochranářsky a dal mi seznam věcí které teď nemůžu dělat. Rozhodla jsem se to nekomentovat a čekala na Claire až zazvoní naše dveře. Až se tak i stalo a já vyběhla ze židle od snídaně a spěchala ke dveřím ale jsem tržena zpět ,,Žádné flirtování ani mluvení s muži a když ti zavolám tak to zvedneš." kývnu hlavou a jdu dál ale opět se zničehonic ocitám u něj s jeho rtech na těch mých. Jsem v šoku a pak se odtrhneme od sebe ,,Miluju tě kotě ." říká mi jemně a já konečně mizím z jeho dosahu.

Forever my Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat