14.Čast ➕ Tip

3.4K 103 28
                                    

Nemohla jsem přemýšlet o tom co se mnou teď bude. Nemůže o mě takhle rozhodovat jsem prece svobodná bytost a nebo ne ? ,,Rose. Pokud odmítneš tak ti ublíží ne možná tolik jako mě ale ublíží ti." ,,Nezáleží mi na tom co udělá mě ...Ale tobě neudělá nic." řeknu ji ihned a nenechávám jí promluvit. Ruce si stisknu a přitisknu je ke rtům. Přemýšlím jak jí z toho co nejdřív dostat. ,,Rose...zítra je úplněk. Pro vlkodlaky je ještě nesnesitelnější nebýt se svým druhem. A obzvlášť když se v Alfovi začne probouzet vlk. Možná že tě potrestá ale jeho vlk si velmi ublíží za to co udělal a to bolí celou smečku. Cítím i tvé emoce když jsem s tebou. Chceš utéct...trápíš se. Já ti rozumím. I já jsem doufala v jiný život ale když za mnou přišel Hunter...chtěla jsem utéct ale zároveň být i sním. Teď vím ze chci dělat vše jen s ním a to až do konce. " Podívám se na ní a ruce z mé pusy odlepím. ,,Když jsem zjistila že budu s Christianem ...Myslela jsem že je to jen zlí sen. Co když doufá v něco co nikdy nebude ? Nedal mi na nic dost času. Ne tolik kolik potřebuju a už mě nutil být jeho. Jsem možná slabá ale tohle je správná věc." Nechápavě se na mě podívala. Zvedla jsem se a rychle opustila místnost. Na chodbe stojí u sebe Christian s Huntrem a o něčem se baví. Až mé kroky je zastaví a podívají se na mě. ,,Okamžitě ji odtamtud pusť. " řeknu mu a ukážu na místnost odkud jsem přišla. Kývne na Huntera a on spěchá do místnosti za mnou. ,,Co mi uděláš ?" zeptám se . Zatváří se nechápavě ,,Cože ?" ,,Přijímám svůj trest...." Naštvaně si mě přitiskne k sobě a prehodí si mě přes rameno. Rychle se mnou jde ven zatím co já se od něj snažím vykroutit. Slyším za námi Claire ale nerozumím tomu co říká. Venku je klid. Nikdo nikde. ,,Pusť mě na nohy!" vzpírám se ,,Chceš trest ? Dám ti trest." říká a jde rychlim krokem i přes moje protesty.

Když jsme v ložnici tak mě hodí na postel a jde ke dveřím které zamkne. S vražedným pohledem na mě koukne ,,Svlékni se." Vykulím na něj oči . ,,C-co-cože mám být potrestaná a né se svlékat ." v tom se jeho oči změní a na mě uz kouká Mordag ,,SVLEKNOUT DRUŽKO!" promluví na mě. Nevím teď co mám delat. Mám se svléknout a budu potrestaná nebo mě znovu zneužije? . V tom se rozejde. Ne ale ke mě ale k šatně . Něco hledá a já tam zatím stojím a čekám. Za chvíli přichází s velkou černou koženou krabicí. Pokládá ji na stolek naproti mě a pak jí otevře. Chvíli do ní kouká a přemýšlí. V tom z krabice vydává bič a roubík. Ztuhnu. Srdce mi tluče jako zvon. Proboha co se mnou bude až se mnou skončí. V tom na mě pohlédne a je vytočený. Dojde rychle ke mě a pevně mě chytne za ruku a přitiskne mě k sobě . ,,Nerekl jsem ti svléknout ?" zeptá se a ja se na něj kouknu. Nechapu jak tak nádherný člověk může mít v sobě takovou zlobu jen za to že jsem chtěla zachránit svou kamarádku. ,,Jsem rád kotě že ti přijdu nádherný ale zvolila sis. " ,,Možná jsi nadherny z venku ale ve vnitř jsi zruda. Chtěla jsem jen pomoct své kamarádce a to že jsem se šla projít je taky špatně že ?...Nenávidím tě ..." V tom jsem hozena na postel a násilím svlečena. Nemůžu se bránit. A pak to přijde. Rány jsou tak silné že se mi bič prodírá do masa a já jen křičím bolestí a chci utéct. Slzy jsou naprosto všude a já za pár minut nevím o světě a prodírám se do temnoty kde všechna bolest utichá.

 Slzy jsou naprosto všude a já za pár minut nevím o světě a prodírám  se do temnoty kde všechna bolest utichá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🖤
,,Rose...tak dlouho jsem na tebe čekala má milá ." promluví za mnou někdo a tak se otočím. Všude kolem mě je tma a za mnou stojí dvě ženy. Má mamka a nějaká žena která se na mě stejně jako moje mamka s laskou usmívá . ,,Mami..." oslovím svou mámu a ta mi otevře svou náruč. Na nic nečekám a běžím k ní. Znovu cítím její náruč a její tipickou vůni. ,,Tolik mi chybíte mami. " říkám jí s pláčem a kouknu na ženu vedle nás ,, Kdo jste ?" Mile se na mě usmeje ,,Jsem Lana...Christianova matka." Vyděšeně se na ní kouknu a od mamky se odtrhnu. ,,J- jsem mrtvá ?" zeptám se jich a oni se zasmějou ,,Ne jen velmi hluboce spíš ." řekne mi mamka jako by to mělo být něco veselého . ,,Po tom co tě můj syn tak zbil tím bičem tak jsi šla do menšího maličkého koma. Přehnal to a teď si to velmi vyčítá Rose." řekne mi jemně ,,A má právo si to vyčítat ." řeknu jí hrubě ,,Po tom co jsme umřeli byl tak sám Rose. Cely život tě hledal a ty mu jeho přehnanou lásku nemůžeš vyčítat Rose. Musíš ho pomalu učit ti důvěřovat. Po tvém útěku si prošel peklem. Hlavne teď jak jsi označená. Musíš jít na něj pomalu." řekne mi znovu jemně ,,On mi taky nedal čas ." bráním se ,,Rose mi jsme ženy. Máme víc síly než muži. Ikdyž si to nikdy nepřiznají." řekne mi s úsměvem. ,,Nevim jestli spolu dokážeme být tolik jsme si už ublížili ." zasmějou se jemně ,,On nad tebou nikdy nezlomí hůl Rose. Na to tě až moc miluje. A ikdyž se tomu braníš i ty začínáš milovat jeho. I přes to jak ti ublížil. " v tom se koukne nad sebe a usměje se ,,Máme míň času než jsem doufala teď na všechno musíš přijít sama. Hlavně na něj musíš opatrně Rose a dej mu šanci být muž jaký chceš aby byl. Už je čas se vrátit Rose ." řekne mi s úsměvem mamka ,,Ještě se uvidíme.".... A v tom vše zbledne.
🖤
Z pohledu Christiana:

V podobě vlka jsem už tři týdny . Čekám u její postele a jen čekám. Nechávám k ní jít jen doktory který od smečky nosí do vnitř květiny a nebo kontrolují její stav. Celá místnost je od květin ale já koukám jen na její tvář . Skoro nejím , nepiju a nespím jen prostě čekám. Zmlátil jsem jí tak silně a hlukoce že její tělo přešlo na obranný režim. Prej to není úplné koma ale její tělo se uzdravuje. Dva týdny trvalo než mi jí položili na záda. Vypadá tak vyčerpaně. Ikdyž jen spí. Me povinosti převzal Hunter protože jsem nemohl opustit pokoj. Kouknu se opět na její tvář a v tom vykulím oci. Její oči začali jemně mrkat.

Omlouvám se za zdržení. Měla jsem to napsané asi v Neděli ale za prvé byla jsem líná na opravu i teď tam budou věci na opravu pokud ano omlouvám se 😅 a taky nejsem s touto kapitolou moc spokojená. Omlouvám se a doufám že se bude líbit 💕

                                     ❗💕❗A teď tip na knížku která je naprosto luxusní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❗💕❗
A teď tip na knížku která je naprosto luxusní. A hlavně podobná tématice kterou píšu a já vyčkávám na další díl z překladu princ Reagan. Naprosto doporučuji číst❗💖 💖 od:Bina6892 💖

 Naprosto doporučuji číst❗💖                   💖 od:Bina6892  💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Forever my Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat