Utekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu že na ní její Alfa zapoměl.
Omyl nikdy nezapomene.
A vždycky si svou Lunu najde....VŽDYCKY .
_________________________🖤U to je třičtvrtě roku co jsem se dostala do New Yorku. Na začátku mi to město přišlo zlé a špinavé. Lidé se tu převáně dělí na dvě skupiny a to na ty co mají peníze a ty kteří je nemají. Díky penězům od Christiana jsem si mohla dovolit pronajmout si byt v relativně krásné čtvrti a zároveň i kousek od mé práce kterou mám u půl roku . Ne jsem se dostala do nejlepí firmy v New Yorku tak jsem se ivila pár týdnů jako servírka v restauraci dva bloky od mého bytu. Cesta domů i do práce byla ale celkem nebezpečná u samotná čtvrt byla plná výtrníků a tak jsem to tam vydrela tři týdny a u toho si hledala práci jinde. A jsem náhodou zjistila že právě ve firmě Warkers shánějí osobní sekretářku přímo u pana Warkerse. Nečekala jsem že se druhý den ozvou s tím že si mě právě na post sekretářky vybrali. Bylo to jako ve snu a od té doby se mi začalo dařit . Ve firme jsem byla od osmy hodin ráno do čtyř ale záleželo na tom jestli byla práce hotová a nebo jestli mě pan Warkers potřeboval. Pan Walkers byl mladý mu okolo Dvacetidevíti let. Vysoký a sportovně stavěný mu s hnědými vlasy a pronikavým pohledem který měl velmi nádhernou ženu jménem Lily. Byli jako spřízněné duše které se ve světě našli. Vedle sebe vypadali jako nejkrásnějí pár na světě. Právě Lily se stala mojí největí podporou tady v tom mém novém světě. Stali se z nás přítelkyně. Nikdy jsem jí neřekla kdo doopravdy jsem ani svůj celý příběh. Jediný po čem toužím je zapomenout. Zapomenout na Christiana, na Claire, a na svůj tehdejí ivot. Po tom co jsem utekla jsem nikomu nezavolala. Párkrát mě to napadlo ale vždycky jsem nakonec uznala že by to mohla být chyba. U jsem v NY skoro rok. A jsem opravdu šťastná. Snažím se hodně pracovat abych nemusela moc přemýlet. Ale stejně mě minulost občas dožene. Občas se přichystám nad tím že mi Christian a nebo ostatní chybí. Občas se v noci probudím celá od slz. Myslím že za to může i to naše propojení. Ze začátku asi ty první dva týdny jsem si myslela že uteču zpátky za ním. Bála jsem se. Chtěla jsem jen trochu svobody. Povzdechnu si nad tím a zaklapnu svojí hotovou práci na zítřek. Pan Warkers jel s Lily na prodlouený víkend na Bali. Co bych já za to dala... ale jednou a si našetřím dost peněz si tam zaletím taky. Ne že bych se neměla dobře . Peníze ve firme jsou opravdu zasloužené ale ta práce mě natolik baví že peníze jsou jakoby bonus. Peníze který mi od Christiana zbyli si ale šetřím. Nikdy nevím kdy budou zapotřebí. Unaveně si prolmnu oči a notebook si dam na stoleček vedle postele a zhasnu světlo. Přetočím se na bok a ihned usínám .
Rano je chaotické. Beru si na sebe černé aty na tělo a béový kabát a černé lodičky s kabelkou. A pak vysloveně utíkám z bytu. Venku je zamračeno a fouká studený vítr. Na to e hlásili krásně to vypadá na pěkný slejvák. Jsem v půlce cesty ne si uvědomím že nemám sebou ani deštník. Jsem taková koza. Zanadávám si na sebe. Naštěstí to ale do budovy stíhám jen tak tak. Dojdu k výtahu a zmáčknu tlačítko 10. Co je úplně poslední patro v budově. Na chodbě je recepce kde sedí Chloe drobná brunetka kolem Čtyřicítky. ,,Dobré ráno ." pozdravím jí s úsměvem ,,A dobré ráno Rose." řekne mi úsměv mi oplatí. Za ní jsou dvoje dveře a to buď velké dvoukřídlé z tmavého dreva a nebo moje klasicky velké dveře s prosklenými matnými skly ve tvaru obdélníku tři pod sebou. Rozejdu se k těm malým a otevřu je. Mám malou kancelář se stolkem z tmavého šedého materialu a počítačem. Pak jen velký sejít na schůzky. Pro někoho by přila ošklivá ale mě přijde elegantní a i luxusní. Pomohla mi ji zařídit Lily.
Zapínám si počítač kdy slyším jak se otevřou dveře od výtahu ,,Dobré ráno Chloe. Mohu s vámi probrat tu vaší žádost na zítřek ?" ,,Ano jistě pane." říká Chloe ,, Lásko zajdu za Rose " Slyším Lily..... ,,Ahoj Rose." řekne jemný hlas u dveří a tak zvednu hlavu ,,Ahoj tak jak bylo na Bali ?" zeptám se s úsměvem . Její dlouhé blond vlasy se kroutí v elegantních spirálách. Na sobě měla rudé krajkové šaty a černý kabátek s lodičkami. Je trochu opálená ale jinak je stejná jen její oči jsou teď modřejí a výraznějí . ,,Bylo to nádherné ." řekne mi s úsměvem. A přejde ke mě a sedne si na roh stolu ,,Ani mi to neříkej rozmyslela jsem si to jinak budu ještě smutnějí než kdy jsi mi to řekla že tam jedete ." řeknu jí s úsměvem na tváři a kouknu se do počítače ,,Má toho dneska hodně ?" ,,Ani ne proč se ptá ?" zeptám se a kouknu se zpět na ní ,,Ale zítra přijede Liamův bratranec a já nemám co na sebe. A i ty si něco krásného musí taky koupit." řekne mi zamračím se ,,proč ?" zeptám se nechápavě . ,,No protože ...." ,,Dobré ráno Rose ." promluví u dveří Pán Warkers ,,Dobré ráno pane." pozdravím ,,Potřeboval bych od tebe na zítra laskavost Rose. Přijede můj bratranec chtěl bych je uvítát s Lily aby jsme nemuseli od nich odbíhat. Chloe bude zítra hlídat celý den s vnoučata a má navíc dovolenou tak že jí o to požádat nemůžu. Ale zároveň je mi blbý žádat o to tebe když máš tolik hodin přesčasu... '',, Chápu tak že káva a ještě něco? " zeptám se.,, Bude stačit jen káva pak zajedem na večeři. Jsi moc hodná Rose. Přijedou o půl páté tak že tu půl hodiny má volno můe si dělat co bude chtít jen kdyby jsi tak ve třičtvrtě přinesla kávu tak bys mi opravdu moc pomohla pak samozřejmě bude moct jít domů. " řekne mi ,, Dobře určitě není problém." řeknu a usměju se. Lily chytne svého muže za ruku a odchází.,, Moment! " řekne a otočí se na mě,, Tak že dnes po práci půjdeme na nákupy. Nezapomeň na to. Budu tě čekat před firmou" řekne a mrkne na mě. Zasměju se a vrátím se k práci
Krásný Nový rok 2021 Zlatíčka 🎆✨💖
Omlouvám se za případné chyby a jsem ráda e tu jste opět se mnou 💖🐺💖Mr & Mrs Warkersovi
ČTEŠ
Forever my Luna CZ ✅
WerewolfUtekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu... Myslí si že na ní její alfa zapomněl. Omyl nikdy nezapomene..... A vždycky si i svou Lunu NAJDE....VŽDYCKY. Druhý díl My Luna CZ/ Dokončeno ✔️/ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! 1# Luna (nečtěte...