10. Část

3K 124 27
                                    

Od té doby co odešel se už nevrátil. Ukázal se v ložnici jen ráno kde mi nevěnoval ani pohled a já ho při tom nechala a ignorovala ho. Nijak se nesnažil abych si ho všimla ale když zjistil že mě vůbec nezajímá tak za sebou naštvaně bouchnul dveřmi. Celý den se utápím v psychické bolesti. To co se stalo mě poznamenalo. Nikdy už nebudu mít svou rodinu. Uvědomím si a slzy mi samovolně tečou. Po čas dne za mnou chodí jen Claire která za mnou nosí jídlo ale já nejsem schopná vzít si ani sousto. ,,Rose musíš jíst." naléhá na mě Clare. Jen pokroutím hlavou a víc se zachumlám do deky. Uslyším povzdych. ,,Půjdeme alespoň dolů a pustíme si film ? Co ty na to Luno ?" Moje hlava vystřelí a naštvaně se kouknu na Claire ,,Nejsem žádná Luna. Žádná! Jsem Rose!" Zvýším hlas. A zabodnu do ní svůj naštvaný pohled. ,,Omlouvám se...tak dáme ten film ?" Zeptá se mě znovu. Chvíli přemýšlím a nakonec se na ní znovu kouknu. ,, Ale vybírám já. " řeknu jí s maličkým úsměvem. S nadšením souhlasí. Po celém dni v postely oblečená v pyžamu se rozhodnu že si ho nechám. Je navečer a tak mi přijde zbytečné se kvůli tomu strojit. Claire na mě křike že jde dolů všechno připravit a odchází s úsměvem. Jdu k opěradlu kde mám župan a beru si ho na sebe. Když ho mám na sobě tak mi z ničeho nic vypadne něco z kapsy. Kouknu se pod své nohy a vidím tu obalku s dopisy. Jak jsem na něj mohla zapomenout ? Rychle ho vezmu do ruky a rychle přejdu kolem postele a dam ho ke stolku který je vedle postele a pečlivě ho tam schovám. Nechci aby ho Christian našel a přečetl si ho dřív než já.

Když vejdu do obýváku tak Claire má přichystaný jídlo Svíčky a šampaňské

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když vejdu do obýváku tak Claire má přichystaný jídlo Svíčky a šampaňské. S úsměvem se na mě otočí ,, Říkala jsem si že když máme celý večer pro sebe tak že si můžeme udělat hezký holčičí večer ." Jak to že tu jsme sami ? " zeptám se zmateně. Christian se nezmínil že by měl opouštět smečku a mě žádná bolest z propojení nezmohla. ,,No víš ....Alfa je naštvaný a tak se vrátí až pozdě večer. " vysvětlí mi situaci. Nakonec se rozhodujeme pro Zápisník jedné lásky. Jsme zrovna u scény kdy se má rozhodnout s kým zůstane jestli s první láskou svého života a nebo s mužem kterého miluje hlavně kvůli rodičům když Claire na mě znovu promluví ,,Alfa tě miluje Rose. Musíš vědět že se opravdu snaží a všeho lituje..." ,,Claire mlč. Pokud nechceš aby se tento večer skončil ve zlém tak prosím mlč." řeknu jí a pořádně si upiju ze sklenky s šampaňském a lehnu si a obě nás přikryju dekou. Mlčí a už neřekne ani slovo. Nakonec si pouštíme ještě S láskou Rosie ale to už únavou zavřu oči.

Mé tělo se jemně probouzí ze spánku když se ocitnu ve vzduchu zabalená do pevných paží. Natisknu se na onu osobu Ikdyž vím kdo to je ale mé tělo to potřebuje. Jsem někam nesena ale já nejsem schopná se probudit. Jsem příliš unavená než abych vzdorovala. Pod sebou ucitim něco pevného a tělo se zabalí do přikrývek. Známá vůně kolem mi naznačí že jsem v posteli. Madrace se vedle mě prohne a jeho tělo obalí to mé. ,,Miluju tě "uslyším než se ponořím do spánku úplně.

Když se probudím nikdo už vedle mě neleží. Z neznáme části mě to trochu raní ale ignoruju to a zvednu se z postele.Venku je krásně a tak přemýšlím nad procházkou. Dojdu do koupelny kde si udělám své dámské potřeby. Potom se vrátím do ložnice a přejdu k šatně kde si vezmu do ruky legíny s tričkem a pleteným kardiganem a obleknu se. Když jsem hotová tak se chci rozejít dolů ale vzpomenu si na dopis a tak se otočím na patě a rozejdu se ke stolku u postele a otevřu šuplík kde je dopis a pak se rozejdu zpět do koupelny kde dveře rychle zavřu. Třesoucími rukami otevřu obálku a vyndám dopis a s hlubokým nádechem začnu číst :

,,Drahá Rose.

Naše krásná milovaná holčičko. Pokud čteš tento dopis znamená to nejspíš že už tu mi nejsme. Je jedno proč a kde se to stalo důležité pro nás je to že dopis od Gregorie máš u sebe. Nelituj nás měli jsme krásný život a hlavně měli jsme tebe. Ze všech lidí na planetě jsme tebe milovali nejvíce a moc nás mrzí že kvůli nám a hlavně kvůli  naší krvi žiješ tento život. Věděli jsme o možnosti že by si pro tebe mohla spřízněná duše přijít a znovu tě najít... když ti bylo Devět let tak jste se s Christianem spatřili poprvé a to na výročí Alf ze všech sameček ze Severu. V tu chvíli jsme ještě byli u smečky Chladného Severu. Byla to malička smečka a tuto oslavu udělal Christianův otec proto aby si Christian našel budoucí Lunu. Byla jsi tak maličká když tě ucítil. Málem ho neudrželi.( Abys rozumnělaš někdy má Alfa dát poznat svou Lunu už jako dítě.) Udržet osmnáctiletého Alfu na uzdě v tak mladém věku a odepřít mu tě bylo opravdu děsivé. Ihned jsme se odstěhovali a utekli do města aby tě nenašel (alespoň aby jsi mohla v klidu dospět a nemusel si na tebe dělat nároky v tak raném věku ¨) Věděli jsme že se to stane a hrozně nás to zdrtilo. Doufám že se k tobě bude chovat jako ke královně. Je mi líto že ti nemůžeme pomoci ale nikdo se nemůže vložit mezi rozhodnutí bohyně. A Ikdyž to tak nevypadá tak tě miluje Rose. Donut ho aby byl tobě dobrý muž a on bude. Věř nám že trpíme víc za každou tvou bolest a že naše láska k tobě bude navždycky stejná.

S láskou navěky

Máma a táta.

Slzy mi tekli proudem a nemohla jsem dýchat. Potřebuju se projít a rozdýchat všechny tyhle informace. Rychle jsem vlezla do skříně a v nerozdělaném kufru z NY jsem vzala tenisky a rychle si je obula. Poté jsem spěchala z místnosti a pomalu otevřela dveře na chodbu. Všude byl klid a já opatrně našlapovala po schodech dolů a pomaličku šla k hlavním dveřím. Claire  v kuchyni vařila a u toho s někým volala. Využila jsem momentu a rychle proklouzla ven a rozeběhla jsem se ubřečená do lesa.

 Využila jsem momentu a rychle proklouzla ven a rozeběhla jsem se ubřečená do lesa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za případné chyby! 💕
Omlouvám se za zdržení mám toho teď hrozně moc. Práce, škola, přijímačky atd. Další díl už mám vymyšlený moc děkuji za nádherné byla jsem naprosto dojatá 😢
@1luci6 moc děkuji a i vám všem jste moje zlatíčka a moc vám děkuji žeru vás 💖💕💖

Forever my Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat