,,Nádech " řekne mi jemně Laiem když vejdeme po Červeném koberci za známé svatební melodie ven. Na dlouhé cestě k oltáři kde už stojí připravený Christian s Hunterem který jsou otočený ke mě a čekají na můj příchod. Kolem mě jsou lidé ze smečky jako je Mario s ženou a dětmi . Nebo i malou Kieru která mi vzruseně mávala ale vidím i Bridget která mi věnuje naštvaný pohled a pak dál kouká s touhou na Christiana. Ostatní lidé ale neznám. Když se blížíme k Christianovi tak se otočí a s vykulenými pohledem mě pozoruje. Když jsme u něj tak mě vezme za ruku a Laiem mě pouští. Stojí vedle mě než kývne na faráře a ten začne ,,Jsi nádherná ." šeptá mi tiše a já nepatrně zčervenám. ,,Alfo Christiane Gandy berete si tuto ženu za svou ? budete ji opatrovat, milovat a ctít dokud vás smrt nerozdělí ?" ptá se Christiana a já si uvědomím že do téhle chvíle je to teprve podruhé co slyším jeho příjmení . ,,Ano." odpovídá mu pevně Christian ,,Luno Rosemarry Rosebloom berete si tohoto muže ?budete ho opatrovat, budete ho milovat a ctít dokud vás smrt nerozdělí? " ptá se mě a mé srdce se třese když uslyším v hlavě Christianovo zavrčení ,,A- ano." říkám poněkud nejistě. ,,Pote jste prohlášení za může a ženu. Můžete políbit nevěstu." říká a Christianovi rty se přistisknou na mé a ozve se velký potlest.
,,Než půjdeme na oslavu tak jsem ti koupil šaty na převlečení aby jsi si tyto nezničila. Vím jak ti na nich záleží. " říká mi jemně a bere me do ložnice pro hosty kde jsou nádherné červené šaty. ,,Páni jsou nádherný ." říkám Chriatianovi který se na mě zářivě usměje ,,Mám dobrý vkus zlato." řekne a dotkne se mých zad ,,Co to děláš ?" ptám se ,,Svlékám ze šatů svou ženu ." odpovídá mi pobaveně a svlékne mě ze šatů.
Nakonec mi pomůže i do červených a než chce jít řeknu mu že musím na toaletu at mě počká na oslavě. K mému překvapení souhlasí a odchází. Jakmile jsem v ložnic tak najdu věc kterou jsem hledala a vezmu si dost peněz a telefon. Vonavku v testru si dám do podprsenky v šatech a doufám že tam vydrží a peníze dám do kabelky a tu schovám k hlavním dveřím za vázu s květinami a pak zamířím ven. Kde všechny čekají na mě. Christianovi oči mě rychle najdou a pak už mě nepustí. Jdu k němu a bavím se. S Christianem rozkrojíme dort,tančíme, bavíme se s hosty a všichni vypadají šťastně. Christian vypadá tak spokojeně ale jsou věci které si v životě s ním musím uvědomit. Jakmile se omlouvám že musím na toaletu a jsem pryč z dosahu Christiana a všech hostů beru si parfém od ženy z města a vzpomenu si na její slova. ,,Tato tekutina mu zabrání vás najít a tak ode něj můžeš odejít. Dávej na sebe pozor. Tento jediný roztok jím zabrání vás cítit " Důkladně se nástříkám a s kabelkou opouštím jeho dům. Náš dům. Nevím jesti na chvíli nebo na dlouho ale dám mu vědět až budu připravena se vrátit. Dám všem vědět až bude Luna připravena vidět svého Alfu.
Jsme u konce Foever my Luna CZ
Teď začíná oficiálně pokračování :My Queen my Luna CZ 💕
ČTEŠ
Forever my Luna CZ ✅
Hombres LoboUtekla mi neznámo kam. Doufá že jí nenajdu... Myslí si že na ní její alfa zapomněl. Omyl nikdy nezapomene..... A vždycky si i svou Lunu NAJDE....VŽDYCKY. Druhý díl My Luna CZ/ Dokončeno ✔️/ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! 1# Luna (nečtěte...