3. Fejezet

98 13 0
                                    

A farkasok mind átváltoztak emberré. Az első volt Max.
A második Zsizell, utána egy ismerős arc szintén az általánosból, Márk. Majd egy fiú és egy lány. Az utolsó kettő láthatóan idősebb volt.
-Nem tudom kit ismersz, kit nem, ezért el mondom a neveket a rangokkal.-mondta Emese.-Én az alfa vagyok. Max és Zsizell, a bétáim. Márk, az egyetlen omega a falkámban. És ők itt Gábor és Flóra. Mind a ketten a bétáim.-ezzel be is fejezte.
Bemutatkoztam, de mivel már mindenki ismert, ez fölösleges volt.
-Gyere velünk.-mondta Emese.
-Hova?-kérdeztem értetlenül.
-Csak kövess. Nyugi, nem lesz semmi bajod.-majd kacsintott egyet.

Nem is mentünk sokáig de, mégis az erdő közepére értünk. Itt egy hatalmas faház várt minket. A többiek úgy néztek ki mint ha ez nekik teljesen normális lenne, én viszont tátott szájjal csodáltam az épületet. Ahogy út közben megbeszéltük, körbe vezettek. Minden rendben volt, pontosan addig, amíg a konyhába nem értünk.
-Apa!?!??
-Szia kicsim.- teljesen úgy mondta mintha nem éppen külföldön kéne lennie.
-Te most... Vagyis hát... Úgy értem....- igazából nem tudom hogy akartam befejezni.De erre nem tudtam mit mondani.
-Nyugalom hercegnőm!- ezt azzal a hanglejtéssel mondta amitől, mindig megnyugodtam.- Most nem mentem vissza. Úgy döntöttünk Emeséékkel hogy, felkeresünk és mindent elmondunk. És..-de nem hagytam hogy befejezze.
-Bocsánat de, mi a franc?!
-Skyler, mi az apádat már nagyon rég óta ismerjük. Ő is egy közülünk. És csak a jót akarja neked. Viszont nem pont olyan mint mi. Ő egy megrekedt.-mondta Emese.
-Az mi?-kérdeztem. Úgy éreztem hogy, az egész életem egy kirakat volt ami mögött nem az van amit vársz. Én igazán szeretek fantazykat olvasni. Főleg a vérfarkasokkal teli történetek nyerik el a szívemet. De ezt még sose láttam/hallottam.
-A megrekedt az, aki vérfarkas de, nem történt meg a szertartás mikor 15 éves volt. A szertartáshoz kell legalább egy vérrokon aki vérfarkas. Át kell változnia a gyermekkel egymás után, kor szerint a legkisebbig.-ez nekem zavaros volt de, kezdtem kapiskálni.-Nekem nem volt egyetlen élő rokonom sem. Csak a falka volt nekem. Senki aki vér szerint tartozott volna hozzám.
-De, a nagyiék nem vérrokonaink?-kérdeztem sokkoltan.
-Nem. Ők csak örökbe fogadtak mikor megtaláltak egy napon az utcán. A falkával voltam de, szerettem volna egy apát és egy anyát magamnak. Akik a falkán kívül is neveltek. És a nagyiék úgy neveltek mintha a sajátjuk lennék. Ezért az óta is hálás vagyok nekik.
-O-oh..
-De, ez nem a legfontosabb most!-kiáltott fel, gondolataimból kiragadva.- Ma a legfontosabb az hogy, te ma teljes körű vérfarkas leszel.
-Anya is eljön?
-Nem. Ő nem vérfarkas. És a húgod sem lesz az. Mivel a mostoha apád sem az.-nem tudom miért de, megkönnyebbültem ezek hallatán.- Na kezdjünk is bele!
Ekkor mind ki mentünk a ház mögé és körbe álltunk. Én álltam a kör közepén. Elkezdtek mormolni valamit farkasokról, emberekről, holdról és erdőkről. Majd egyszer csak abba hagyták. Ekkor apám üvöltött egyet mint, egy igazi farkas. Majd Flóra át változott. Őt követte Gábor, Max, Márk, Zsizell és utánuk pedig Emese. Ami ebben érdekes, hogy, a falka alfája a legfiatalabb.
-Most pedig te jössz kicsim. Gondolj a farkas énedre és lazulj el.
Úgy tettem ahogy apám mondta. Majd egy kis idővel később azt kezdtem érezni hogy, el kezd szőrösödni a kezem. Majd megnyúlt az arcom és hatalmas, hegyes fogaim lettek.

Mikor ki nyitottam a szemem mindenki csak tátott szájjal bámult. És ez jobban meg ijesztett mint a tény hogy, vérfarkas vagyok.

Emese szemszöge:
Mi a franc?!?
Skyler az átváltozás előtt is lenyűgözően nézett ki. Most pedig...
Egy fehér farkas lett de, látni lehetett rajta hogy, félni kezdett. Most félhetett önmagától és félhetett a meglepődöttségünk miatt is.

 Most félhetett önmagától és félhetett a meglepődöttségünk miatt is

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Nyugodj meg. Miért van lehajlítva a füled?-  kérdeztem.
-Jobb kérdés miért van tátva a szátok?
-Mert te egy különleges, fehér farkas vagy. Te csak fehér vagy. Semmi folt, vagy átmenet a szőrödben. Ez különlegesebb mint amikor valaki tiszta fekete, mint én.
Erre megnyugodott. Fogalmam sincs miért nem tájékoztatta az apja eddig semmiről de, így nehezebb lesz neki minden.

Skyler szemszöge:
Emese megnyugtatott hogy, sikerült átváltoznom rendesen. De úgy látom hogy, ez a dolog nekem nehéz lesz.
-Kicsim. Te gyönyörű vagy!- apám tényleg úgy nézett mint,egy szobrász a művére. Egyszerűen mikor apám mellett voltam mindig jobbnak éreztem magam. Anyám mellett...  Nos, mellette nagyon magasok az elvárások. Így más a viszonyulásom hozzá. De, most még a szokottnál is büszkébb, volt a lányára ami miatt én is büszke lettem magamra.
-Igaza van.- hallottam Zsizell-t -Gyönyörű vagy.
-Kö-köszönöm.- rohadt béna vagyok de, egyszerűen hihetetlenül hat rám Zsizell.

If I Fall In LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang