7. Fejezet

91 13 3
                                    

-RINGGGGGGGGG!!!!!- ébresztett a suli csengő.
-Francba, pedig most jött volna álmomban az a rész mikor rá jövök ki volt a fekete lepel alatt az unikornis-tigris tetején....- mondtam ki hangosan.
-Whoa, nem tudtam hogy ilyen nagy a fantáziád.- mondta Zsizell nevetve az első óra végén.- Én a motyogásodból csak annyit értettem hogy:-"Mesii~ Grmmhmhh~ Nehmm.... Vhárj...." - Majd megint érthetetlen szavakat motyogtál. Ja, meg valami dallamot is hümmögtél.-mondta majd el kezdett kuncogni.
-Nos,... szoktam énekelni az álmaimban. És valószínűleg mikor Mesit emlegettem akkor járt az agyam annál a résznél mikor a falkával nekem támadtatok.
-Mii?? Nézd Skyler, mi sose bántanánk téged. Mesi pedig, száz százalékig biztos vagyok benne, hogy soha sem bántana téged...- mondta elgondolkozva de mégis komolyan.- Na meg persze, még nagyon nem vagy nekünk ellenfél.- mondta ez úttal már egy kis cukkolásnak. Mindenki tudja hogy Zsizell az, a falkatag akit a legkönnyebben legyőzök. Egyszerűen túl engedékeny mindennel, mindenben. Tudom hogy ez is egy ok, amiért el lehetne keseredve de, addig a jó amíg nem szomorodik el. Az én szememben eddig ő a legjobb barátom és a legvidámabb ember is.
-Jah. Persze. Tényleg, el is felejtettem hogy én lennék a legfiatalabb, és még a falkának sem vagyok a tagja, meg még nem is edzünk rég óta.- hadartam majd el nevettük magunkat a helyzeten.
- Na gyere te álomszuszék. A kövi óra francia. A tanárnő meg tudod milyen...- tudom hogy Zsizell egy csupa szív lány de, ez után a mondata után rá jöttem hogy ő sem szeret mindenkit. Persze én is úgy vagyok vele hogy ki nem állhatom azt a banyát. De, Zsizelltől ez meglepett.

A francia tanárnő pedig tényleg egy banya. Nagy, bibircsókos orra van. A bozontos szemöldökét szerintem sosem szedték(nem mintha az baj lenne, de nála sokat segítene). A haja mindig szörnyen kócos és a dússága miatt úgy néz ki mint egy barna szőrcsomó, ami éppen őszül. Ráncos arcán a szemei gyönyörűen mutatják, hogy nem olyan öreg mint aminek látszik. Hatalmas mogyoró barna szemei ragyognak mint a csillogókövek. Sajnos ezt csak akkor látni mikor valaki egyest kap vagy, megbukik nála. És sajna ő az, a féle tanár akinél a legtöbben bukásra állunk. Még Jázmin is aki mindenből kitűnő. De ahogy hallottam nem csak a mi osztályunkkal ilyen, ez minden osztályban egy banya.

-Francba, a franciával.
-Inkább csak a tanárral- üzente telepatikusan mind a két csajszi a falkából, aki egy órán volt velem. Ezen pedig el nevettem magam hisz, igazuk volt.

Az órák után ismét a faháznál találkoztunk mindenkivel kivétel, Emesével.
-Hol van Emese?-kérdeztem meglepetten.
-Másik városban. Az pedig hogy mit csinál, teljesen csak is rá tartozik.- mondta mereven Max.-Viszont, mivel Flóra is el ment, én foglak ma edzeni. De nyugi, nem esik bántódásod. Majd oda figyelek hogy, a törékeny testeddel semmi baj ne eshessen.- ezt egy nagyon is lekezelő hangnemmel mondta, közel az arcomhoz hajolva. Valószínűleg nem tudja, hogy milyen erős is vagyok valójában. Ez jó. Kihasználhatom ellene. Egy tettetett hálás pillantással jeleztem hogy rendben, majd el kezdtünk bemenni a házba, hogy átöltözzünk. Én, mint mindig, Mesi szobájába mentem. A szobám amúgy sem valószínű, hogy szükséges így kézzel lábbal ellenkezek másik szobába költözés ellen. Szóval igen, nagyrészt Mesivel egy szobában öltözünk. De persze, ez nem olyan mint az első ilyen alkalom volt. Most már a sportmelltartót vesszük fel reggel és, részben mivel tél van és rohadt hideg, a nadrágot is a farmereink alá vesszük. Szóval ilyenkor csak a felső réteget vesszük le és fel veszünk egy pólót meg a pulcsinkat. És ez egy nem elfelejthető dolog. Azon oknál fogva, hogy mivel első alkalommal nem figyeltünk oda, mind a kettőnk le öltözött egy szál bugyira és mikor fordultunk a cuccunkért, akkor egy igazán kellemetlen szituáció alakult ki. Ő megszokta előttem, hogy a szobában egyedül van, és senki nem nyit rá, én meg annyira sokkolva voltam, és fáradt is, hogy még nem jutottak el a dolgok az agyamig. De, mind a ketten tanultunk az esetből.

És ami most fontos az az, hogy ott legyek a szeren mert már az udvaron várok Max-ra, hogy megjelenjen.

-Hú-ha, gyors vagy kisfarkas.- mondta mikor tíz perc várakozás után kijött.- remélem, legalább ilyen gyors leszel az edzésen.

-Én is.-mondtam, teljes ártatlansággal a hangomban.

-Ahww, ne legyél ennyire szende! Ha szeretnéd, lehetek gyengéd is.-mondta egy kacsintás kíséretében.

 Tudom hogy gonosz dolog amit teszek most, hogy eljátszom az ártatlan gyenge, visszahúzódó kezdőt de, ő nem figyelt oda egyik alkalommal sem mikor gyakoroltunk. Én mindenkinek tudom a rangsorolását erőben. Mesi az első, őt követi messziről, Flóra, Mark, Gábor, Max és Zsizell. Magamat meg ezen a téren most fedezem fel. Szóval a rangsor nem teljes. Viszont előnyömre még azt is tudom, hogy mi a gyengéje Maxnak. Így egy kedves bólintás után, hogy nem kérek a kedvességéből, be is álltunk a kezdéshez.

If I Fall In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum