ep31💜

2.1K 146 6
                                    

(Unicode)

နှင်းဆီပန်းခင်းထဲကအချစ်ငှက်နှစ်ယောက်ကတော့လက်လေးတွဲကာနှင်းဆီခင်းထဲလမ်း‌ေယောက်ကတော့လက်လေးတွဲကာနှင်းဆီခင်းထဲလမ်းလျှောက်နေကြတယ်

"မှည့်လေးပန်းစည်းကလေးနေပြီလား ကိုသယ်ပေးမယ်လေ"

"ဟင့်အင်လေးပါဘူး ကိုပေးထားတာမလို့မဗည့်လေးပဲကိုင်ထားချင်တယ် ဒါနဲ့ပန်းစည်းလေးကအရမ်းလှတာပဲ ညိုးသွားမှာပဲဆိုးတာ"

"မညိုးစေရဘူးကိုအာမခံတယ် ဒါrose onlyကနေအထူးမှာထားတာလေ အဲ့ကနှင်းဆီတွေကလှလည်းလှတယ်ခံလည်းခံတယ် ဒါကြောင့်ညိုးမှာစိတ်မပူနဲ့ဟုတ်ပြီလား"

"ဟီးဟုတ် အဲ့ဆိုကုတင်ဘေးမှာတင်ထားမယ်နော် အိပ်ရင်မွေးနေအောင်"

"မှည့်လေးဘဘောပါဗျာ နှင်းဆီခင်းထဲလျှောက်လာတဲ့တစ်လျှောက်လုံးဘာတွေမြင်ခဲ့သေးလဲ"

"အဟိမှည့်လေးချစ်တဲ့ယုန်ရုပ်လေးတွေလေ အဲ့တာလေးတွေကိုဖြုတ်ယူလို့ရလားဟင် အရမ်းချစ်လို့"

"ရတာပေါ့မှည့်လေးကိုပေးဖို့ပဲလုပ်ထားတာလေ အကုန်လုံးမှည့်လေးအပိုင်ပဲ "

"ကိုအတော်ဆုံးပဲ "

"ကိုကတော်တော့ဆုလေးပေးချင်ဘူးလား"

"ပေးမှာပေါ့လို့ အာဘွား"

"မှည့်လေးကလေအရမ်းတွေချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ ဒါနဲ့ကိုတို့ဘယ်နေ့လက်ထပ်ကြမလဲဟင် ကိုကတော့ဖြစ်နိုင်မြန်မြန်လက်ထပ်ချင်လှပြီ မှည့်လေးကိုကို့အပိုင်ဖြစ်ကြောင်းတလောကလုံးသိစေချင်နေပြီ"

"မှည့်လေးကဘယ်နေ့ဖြစ်ဖြစ်ရပါတယ် ကိုအဆင်ပြေတဲ့နေ့ဆောင်လေ ခုဆောင်လည်းရတယ်နော် မှည့်လေးအတွက်မင်္ဂလာပွဲခမ်းခမ်းနားနားတွေမလိုဘူး အဓိကကကိုရှိနေဖို့ပဲလိုတာ ကျန်တာတွေမှည့်လေးမမက်မောဘူး"

"အဲ့လိုစိတ်ဓာတ်လေးတွေရှိလို့ကိုကမချစ်ဘဲကိုမနေနိုင်တာသိရဲ့လား "

"မချစ်ဘဲမနေနိုင်ရင်ချစ်ပေါ့လို့ မှည့်လေးတားပါဘူး မှည့်လေးလည်းချစ်မှာ"

"ဟာကွာခုချက်ချင်းမင်္ဂလာကောက်ဆောင်ပလိုက်ရ  အဲ့ဆိုကိုအိမ်ရောက်ရင်မမနဲ့တိုင်ပင်ပြီးမင်္ဂလာကိစ္စစီစဉ်လိုက်တော့မယ်နော်"

Owner Of Mole (OOM) (Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon