Gina0315 kérésére készült ez a rész, remélem tetszik.❤️
Már 2 éve hogy a felderítő egység csodás csapatát ékesítem. Haha jó vicc... Ékesítem, na persze. A világ legkétbalkezesebb embere vagyok. Sajnos a csapatvezetőm, Levi Ackermannak is mindig csak a terhére vagyok, főleg úgy hogyha ő a közelembe van, még bénább leszek mint egyébként szoktam. Akárhányszor megpróbáltam felhívni magamra a törpe figyelmét mindig égés lett belőle, pedig csak pozitív képet akartam mutatni magamról. Egyébként épp most szereztünk be a falon kívülről egy hatalmas nagy karácsonyfát, hisz hamarosan szenteste lesz.Time skip; szenteste..
Eren felállította a fát Arminnal, hamarosan belelendültünk a díszítésbe, Jean eléggé furcsa díszeket rakott a fára, egy két félig megrázott szaloncukor, egy ősrégi égőt ami épp hogy csak világít, és még sorolhatnám.
Levi elkezdett felmászni a fára, elösször nem is értettem hogy mit akar.-Ennek a fának a tetejére nem kell már dísz, hisz én szebben ragyogok minden csillagnál!!
Ezzel a mondatával helyetfoglalt a fa tetején, felmászott mellé Hanji, és egy kisebb harc keletkezett a fán.
Mikasa sóhajtozva nekiállt összesöpörni a tűleveleket, ami Hanji és Levi miatt eléggé hullani kezdtek. Én megelégeltem magam és leállítottam a két csapatvezetőt.-Nyugalom, mind a ketten elfértek ott fent, ne veszeke....
És elestem a saját lábamba... Télibe a fára, ami azzal a lendülettel eldőlt Hanjival és Levivel együtt.
-Hehe, ne hari...
Vakargattam a tarkóm
-Semmi baj, majd én és Eren elmegyünk új fáért, ugye Eren?
Eren bólintott és elindultak Mikasával beszerezni egy új fát.
-Istenem de ügyetlen vagy... Mondjuk ez tőled egész aranyos kölyök.
Teljesen elvörösödtem ettől a kijelentésétől, és inkább neki álltam összeragasztani az eltört, ám ez teljesen reménytelennek bizonyosult.
Szerencsére megérkeztek Mikasáék az új fával, és glitterrel meg fóliával díszítettük fel. Levi megint úgy látta jónak ha felül a fa tetejére... Ám jött Jean és full részegen belefutott a fába, ami vagy 2x akkora sebességgel el is dőlt. Mikasa odament Jeanhez, és ahelyett hogy felsegítette volna jól arcon csapta.-TUDOD MILYEN NEHÉZ VOLT BESZEREZNI MÉG EGY ILYEN FÁT!!???!
Kiabált rá Mikasa.
-Nem...
És elcsattant még egy pofon. Én ezek az új ingerek feldolgozása után, oda futottam a törpéhez.
-Jól vagy Levi?
Értetlenül nézett rám egy ideig, de aztán válaszolt.
-huh, persze.
Oda nyújtottam a kezem, emit el is fogadott és feltápázkodott.
-Tudjátok mit találtam a díszek közt még?
Kérdezte kuncokva Connie.
-Na mit?
Érdeklődött unottan Levi.
-HÁT EZT!
És röhögve Levi és közém emelte a fa gyöngyöt.
-Tudjátok hogy mit szoktak a fagyöngy alatt csinálni?
Kérdezett rá Connie.
-Tch, persze hogy tudom..
És oda húzott magához Levi, lágyan megcsókólt, nyelvével engedélyt kért a bejutáshoz amit én meg is adtam. Bátran kijelenthetem hogy ez volt életem legjobb karácsonya.
Kicsit nagyon elkéstem ezzel a résszel, ne haragudj!❤️