DobakKitti kérésére készült :3
Remélem tetszeni fog ez a rész, igyekszem😅Lassan tavaszi szünet... A virágok már elkezdtek kibontakozni, a fákon újra elkezdtek megjelenni a levelek, kellemesen sütött a nap de én mégis egy osztályteremben rohadok ezekkel...
-FELROBBANTALAK ROHADT DEKU!!!
Ordított Bakugou a fiúra.
-Most miért vagy ideges Bakubro?
Kérdezett rá kissé félve Kirishima.
-EZ A ROHADÉK ITT HANGOSAN VESZI A LEVEGŐT.... PEDIG NEM IS SZABADNA LÉLEGEZNIE AMILYEN SELEJT!!
Drasztikusan ledöltem a padra, majd ezután 10 percel bejött Aizawa-sensei.
-Mindenki üljön le a helyére... Ma termet fogunk díszíteni, és ünnepi vacsorát készítünk, amit All Might fog pontozni.
-Ne féljetek!!! Hogy miért?! Mert itt vagyok ÉN!!!
Ugrott be a tanterembe a szőke hajú tanár úr.
-Az osztályt elfelezzük, főzni fog menni Bakugou, Kirishima, Denki, Sero, Deku, Todoroki és (Név) a többiek maradnak.
Elindultunk a konyha felé, felvett mindenki egy köntöst és úgy álltunk neki.
-Lúzerek az élükön Dekuval, ide figyeljetek... Ti csináljátok rizst, én (névvel) addig megcsinálom a sonkát.
Mondta Baku, oda mentem hozzá és neki is álltunk főzni.
-Hogyhogy magadhoz osztottál be sündisznó?
Kérdeztem mire full nyugodtan válaszolt.
-Nem bíztam volna rá azokra a selejtekre ezt a finom húst [írói mgj:. Khmm Sasha (aot)]
-Tán a szemedbe én nem vagyok selejt?
Kérdeztem sejtelmesen, amin látszólag felhúzta magát. Ide illene az az idézet hogy csak akkor szolalj meg ha a mondani valód értelmesebb a csendnél.
-OI, LIBA! NEM AZT MONDTAM HOGY NEM VAGY SELEJT, CSAK KEVÉSBÉ VAGY AZ MINT ŐK!!
Mutatott rá a mellettünk lévő társaságra.
-Héé, Bakubro ez fájt... Egyepkent ne kiabálj csóró lánnyal, így soha nem fogod felszedni.
Mondta Kirishima, és a mondat végénél rákacsintott sündisznóra.
-Én felrobbantom! Esküszöm hogy felrobbantom!
Mondta majd megindult a vörös felé viszont én lefogtam.
-Megmutatom én neki! Még hogy nem tudnám felszedni ezt a libát, tch!
Kiabált tovább... Brobáltam lefogni viszont ő elkapta a karom és magához húzott.... Aztán... Lekapott!? Érzékien csókolt, a kezét levetette a derekamhoz és még közelebb húzott magához, majd ezek után elengedett.
-Na nemááár, ez az idegbeteg is hamarabb csókolózott mint én.
Szólalt meg Denki kissé nyávogós hangon amin mindenki röhögött.