BNHA: Dabi x Villain Reader

540 33 3
                                    

Gina0315 Kérésére! Remélem tetszik, lesz még egy másik verzió is amibe az U.A sok is benne lesznek.😊

Leültem a pulthoz, és szokásomhoz híven néztem ki a fejemből miközben kértem egy kis alkoholt Kurogiritől

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Leültem a pulthoz, és szokásomhoz híven néztem ki a fejemből miközben kértem egy kis alkoholt Kurogiritől. Minden nyugodt volt addig amíg nem jött oda "barátosnőm" rontani a levegőt.

-Azz a zöld hajú fiú olyan cuuuki vooolt! Meg akarom kóstolni a vérét.

Mondta pszichopata fejjel, igen nálunk ez minden napi. És a csapat szokásához híven azt csinálja amihez a legjobban ért Dabi fekszik a kanapén és néz ki a fejéből, Shigaraki pedig magába beszél, vagy vakargatja magát mint egy rühes kutya. Iguchi csak járkál fel alá. A liga többi tagja pedig nem érdekel.

-Dabi, annyira unatkozommm!

Nyavajogtam, a fejem pedig lehajtottam a bár pultjára.

-És én mit kezdjek azzal?

Kérdezte, majd befordult a fal irányába.

-Rakhatnánk almát a fejedre.

Vontam vállat, és elkeztem tisztítgatni az íj-amat.

-Hogy a rákba ne!

Mondta mire én fogtam egy almát a bár pulton lévő gyümölcs kosárból és Dabihoz vágtam.

-Miért utáljátok egymást ennyire Dabival?

Súgta oda nekem Himiko.

-Mert Dabi állandóan a hajamat birizgálja, és ezzel felidegesít. Meg maga a srác is idegesítő.

Vontam vállat, majd Toga elment és Tomurával folytatta a csevegést.

Shigaraki szemszög:

Odajött hozzám Toga és elkezdett arról hablatyolni hogy tegyük féltékennyé Dabit x [Név]-et. Ekkora baromságot, egyépként is, nekem ehez mi közöm van? Habár a végén bele mentem ebbe a hülyeségbe mert 1. Unatkozom, 2. Toga megigérte ha megcsinálom ezt a szarságot nem olvas többet a naplómba. A tervhez híven oda ültem [Név]-hez és elkeztem beszélgetni vele erről arról. A szemem sarkából Dabi reakcióját figyeltem, nem is figyelt a szőle lányra, inkább engem és [Név]-et pásztázott. Tch ilyen könnyű elcsavarni a fejét annak az idiótának? Na és erre mit lépsz Dabi barátom? Mosolyra húztam ajkaim, majd a mutató ujjammal megfogtam a lány állát majd le smároltam. [Név] próbált elhúzódni de jobbnak látta ha felagyja. Jött is Dabi hogy megállítsa tevékenységemet, mire lerántott a lányról és be akart nekem húzni eggyet de Kurogiri elteleportált onnan.

-Nincs verekedés!

Mondta majd tovább törölte a pohatakat.

[Név] szemszög:

Fel se bírtam fogni az előző csókot már jött is egy másik. De ez nem Sigaraki volt hanem Dabi. Hevesen mozgott az ajkai az enyémeken majd elváltunk és a hajamat kezte el birizgálni. Ezzel össze kócólva (hajszín) hajamat.

Anime Oneshotok/Agymenések  [NYITVA]Where stories live. Discover now