Fruits B: Kyo x Reader

346 17 0
                                    

Ohayo, gondoltam csinálok egy ilyet is. Mert miért ne? Ezt a rész unalomból írom. UwU

A kutyáim ma furán hangosan és erőteljesen ugattak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A kutyáim ma furán hangosan és erőteljesen ugattak. Nem nem is csak ma, hanem minden egyes nap 8 kor és 3 kor. Nos ma is ez történt, kimentem az udvarra és egy narancs sárga hajú fiút láttam elhaladni a kertünk mellett. Meg akartam volna szólítani, de nem igazán mertem, inkább vissza mentem a szobámba.

-Ha holnap megint fel kell keljek 8 kor a kutyáid miatt, kidobom őket veled eggyütt.

Szólalt meg édesanyám.

-Gomen.

Mondtam, majd felvettem egy terepmintás dzsekit és kisiettem a házból a fiú után eredve. Ha jól láttam akkor az erdőbe ment. Kb 10 perc séta után oda értem egy nagyobb házhoz. Kivolt nyitva az ajtó, és én beléptem rajta.

-Elnézést, van itt valaki?

Kérdeztem halkan, kissé sötét volt a házban, alig láttam az orrom elé, de ekkor durranásokat hallottam.

-Ezt még megkeserülöd te hülye egér!

Épp megtaláltam a villanyt és felkapcsoltam. A narancs hajú feküdt a földön, szúrósan nézve az ezüst hajú fiúra.

-A te kutyáid akarnak megenni engem minden eggyes nap!

Ezuttal nekem kiabált.

-S.sajnálom. Pedig az embereket általába kedvelik, csak a macskákat utálják. Szóval nem is értem.

Vakartam idegesen a tarkóm.

-Értem, Kyo vagyok.

Bólintottam és én is elmondtam a nevem.

-{Név}. É.és elnézést hogy bejöttem a házba, én már m.megyek is!

-Tch.

Felállt a földröl Kyo és elment mellettem. Én meg elindultam kifele a házból. De valaki megfogta a karom.

-Sajnálom hogy ez a gyökér ilyen modortalan. Gyere egyél velünk {Név}.

Bólogattam majd az ezüst hajú után mentem.

-Egyépként Yuki vagyok.

-Nagyon örülök Yuki.

Mondtam majd bementünk az étkezőbe.

-Tőled nem könnyü megszabadulni...

Szólalt meg Kyo, miközbe falta be a sült halat.

-G.gomen.

Hajoltam meg a fiú elött.

-Tch csak vicceltem..

Hamarosan végeztünk a vacsorával és kikisért Kyo.

-Majd délután gyere el megint velem, tudni fogod mikor megyek el a házatok elött.

-Ige..

Nem tudtam végig mondani mert megbotlottam valamibe, és Kyonak estem aki elkapott.

-Arigato.

De ekkorra már a fiúból egy narancssárga macska lett.

-M.micsoda? Egy macska? De miért? És hogy?

A fiú vissza változott emberré. És teljesen meszelen volt.

-MI?

Kiabáltam volna tovább de a fiu megcsókolt.

-Shh, maradj csöndbe.

Mondta teljesen nyugottan én meg paradicsom pirosan elfordultam hogy Kyo fel tudjon öltöznim.

-Azt hogy ezt láttad ne mond el senkinek.

-Mármint arra gondolsz hogy macskává változtál vagy arra hogy láttalak meztelen?!

Kérdeztem kissé idegesen.

-Igazábol inkább semelyiket.

Nevette el magát a fiú.

Anime Oneshotok/Agymenések  [NYITVA]Where stories live. Discover now