AoT: Armin x Reader

473 16 5
                                    

(NEM AoT Világ!!)

Idén leszek elsős gimibe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Idén leszek elsős gimibe. Őszintén? Már nagyon várom! Új osztály új környezet. 1 hét múlva kezdődik a tanítás addig is be kell vagy ad ezt azt az iskolához. Legjobb barátnőmmel megyek Mikasával, aki azt mondta hogy jön két másik fiú barátja is valami Ármin és Eren de ők csak később érnek oda. Felhúztam a cipőm majd elindultam a bolt elé, mivel ott lesz találkozóm barátosnőmmel. Fel alá járkálok mint egy bolond kb egy fél órája várok, mire élet jelet ad magáról Mikasa.

SMS:

Mikasa: Szia! Bocsika nem tudok elmenni a találkozóra! De a fiúk ott lesznek! Egy barna és egy szőke fiút keress! Puszii!❤

Ohh Mikasa hogyha találkozunk úgy picsán ruglak hogy csak nyekkensz!! Amikor is nekem jött egy szőke hajú fiú.

-Uhh bocsika! Nem ide valósi vagyok, nem tudod hogy hol vannak az író szerek? Ott lenne találkozóm egy lánnyal meg egy barátommal!

Rendesen elbambultam amikor megláttam a fiút. Gyönyörű kék szeme volt. El lehetett volna benne veszni.

-Baj van?

Kérdezte mire én a lehető leg hülyébb választ adtam.

-Gyönyörű szemed van!!

Mi a fasz!? Ezt komolyan kimondtam? Olyan bolond vagyok. Csak én lehetek ilyen hülye...

-Kö.. Köszönöm!

Mondta egy kicsit kipirulva a srác.

-Várj! Mikasa eggyik haverja vagy?

Kérdeztem közömpösen. Csak kérlek ne legyen az mert az kurva égő lenne. Nem is hogy égő de ha megtudja Mikasa abbo' baj lesz!

-De az vagyok! Armin a nevem!

Bátorodott fel a fiú és felém nyújtotta a kezét amit én elfogadtam és megráztam. Bementünk az üzletbe ahol találkoztunk Erennel is. Mind a ketten nagyon jó fejek állandóan tudnak hülyülni.

Amikor haza értünk temérdeknyi üzenet jött Mikasától.

SMS:

-Tényleg azt mondtad Arminnak hogy gyönyörű a szeme?
-Uuu tán nem tetszik?
-Hahoo?
-Össze foglak hozn vele ha nem válaszolsz!
-Kislány!

-Nyugii MikaMika! Itt vagyok! Nem tetszik Ármin hadjál már!

-De azért a szeme szép?! 😏

Ráhagytam Mikasára az egészet, lenémítottam az értesítéseket beszéljen csak ha akar. Még hogy tetszik nekem Armin? Pff hagyjuk már!

1.hónap múlva.

Már kezdünk össze melegedni az osztállyal ezért szerveztünk egy kis összejövetelt ahol üvegezni fogunk.
Jeanék szervezik ezt az egészet, Jeanból kiindulva jól be fogunk baszni. Néhány óra mulva rendbe raktam magam és elindultam a megadott cím felé. Csöngettem, mire ki nyitották nekem az ajtót.

-Szia [Név]!

Köszöntek kórusba az ott lévők.

-Sziasztok!

Ott ültek körbe egy asztalnál, és meglepő módon csak Armin mellett volt hely. Ez tuti Mikasa műve.... Én voltam az utolsó akire vártunk szóval elkeztük a felelsz vagy merszet.

Jean megpörgette az üveget és Sasha-ra mutatott.

-Felelsz vagy mersz?

Kérdezte Jean.

-Merek.

Jean elgondolkodott hogy mit mondjon de végül kitalálta a merést.

-Nem ehetsz holnap délig!

-Nyeee!! Ez már kínzás!!

Kiáltotta el magát Sasha mire Jean csak megvonta a vállát. Most a burhonya lány pörgegett és Mikasára mutatott az üveg.

-Mika! Felelsz vagy mersz?

Kérdezte Sasha egy furcsa mosoly kíséretében.

-Felelek.

Mondta a barátosnőm.

-Neked tetszik Eren?

Erre jött a tipikus válasz hogy nem mi csak barátok vagyunk sőt testvérként tekint Erenre bla bla bla...

Mikasa pörgette az üveget ami rám mutatott. Oh bazdmeg....

-Na [Név]?

-Merek. Mert nem vagyok beszari.

Mondtam mire Mika mosolyra húzta a száját. Ebből nagy baj lesz, nagyoon nagy baj...

-Csókóld meg Armint.

Erre a kijelentésre rácsaptam az asztalra. És mérgesen néztem Mikasára.

-Azt mondtad nem vagy beszari...

Rántotta meg a vállát a lány, és csak figyelt engem. Lehúztam a poharamba lévő bort majd megcsókóltam Armint. Viszonozta a csókot gondolom a játék miatt. Egy kissé ügyetlen volt, szerintem ez volt az első csókja, de idővel bele jött. Elváltunk egymástól majd a gyönyörű tenger kék szemeibe ujfent elvesztem. Mint az első találkozásunknál. Ezt a napot soha nem fogom elfelejteni...

Anime Oneshotok/Agymenések  [NYITVA]Where stories live. Discover now