Oké lehet hogy nem is annyira fontos amit szeretnék, de azért örülnék ha elolvasnád! Szóval a kedvenc animémről van szó. A Wolf's Rain című csodáról.
Biztos sokaknak nem ismerős, mert sajnos nem lett valami híres ez az anime. Pedig egyszerüen imádom, nagyon jóra sikeredett ez a sorozat. Őszintén ez az anime az első animém amit láttám, és van sok száz másik amit megnéztem de még így is ez a kedvencem. Nagyon sok mindenen átsegített ez a megható mégis akciódús történet. Szóval ha unatkozol vagy van kedved megnézni akkor tedd meg. Egyépként egyáltalán nem hosszú tehát nem fog sok időt elvenni az életedből. Nekem ez az anime egy kincs volt, már maga az volt a kincs hogy láthattam. Na mind egy itt egy kis leírás a Wolf's Rain történetéről és néhány kép.
"Az anime egy apokaliptikus jövőben (vagy a múltban) játszódik. A városok nyomasztóak, az emberek egyre fogynak. Egy prófécia szerint a világvége közeledik és akkor elérkezik a Földre a Paradicsom, az utat pedig csak a farkasok találhatják meg. Farkasokat azonban hosszú ideje nem láttak, kihaltnak hiszik őket, mert régebben vadásztak rájuk, mivel úgy hitték, hogy ők hozzák el a világvégét. Pedig az emberek között élnek, emberalakot öltve élnek a túlélésért.
A történet egy fiatal farkasfalkáról szól. Kiba, Tsume, Toboe, Hige és Blue (aki a történet közepe fele csatlakozik a falkához) elindulnak megkeresni a Paradicsomot és időközben egyre inkább összeszoknak. Az útjuk során rengeteg kalandba keverednek és találkoznak az alkímia leányával, Chezával, akit a Nemesek alkottak holdvirágból."
Ui:És itt lennének a képek!❤Meg az előzetes.💞 (Bocsika de csak így sikerült berakni az előzetest!)
https://m.youtube.com/?gl=HU&hl=hu#searching