Így nagy unalmamba írok nektek egy Bakugou x Motoros Readert szóval ja.❤ Remélem tetszik!! Továbbra is lehet kérni tőlem one shotokat! Na mindegy, dem dumálok tovább! Kezdjük.💞
Már vagy egy fél éve járok az UA-ba. Az A osztályba, elég unalmas fél év volt. Sokszor rendeztünk pizsi partykat a lányokkal és shoppingoltunk, de még így se bírtam kiverni a fejemből azt a fiút. Azt az idegbeteg sündisznót aki minden áron le akar győzni mindenkit és a földbe akar tiporni. És hogy mi tetszett meg Kacchan-ban? Azt én se igazán tudom megmondani. Egyépként egy általánosba jártam Bakuval és Dekuval, Izukuval hamar össze barátkoztam kedves és törődő jelleme miat, Bakuval meg hát.... Két féle eset volt, vagy levegőnek nézett (ez volt a jobbik) vagy le ordította a fejem.
-(Név)-Chan...
Lebegtette elöttem a kezét zőld hajú barátom. Mire vissza tértem a valóságba.
-Már vagy 5 perce kicsöngettek, de még mindig itt ülsz. Baj van?
Aggódott értem Izuku, mire csak felpattantam és elkesztem bepakolni a cuccaimat a táskámba.
-Nem, jól vagyok!
-Tán nem megint Bakugoura gondoltál?
Suttogta oda nekem Midorya. Nos igen csak ő tudja hogy tetszik nekem a süni. Már több éve ismerjük egymást számára ez egyértelmű volt.
-Háát... Meglehet.
Vakartam idegesen a tarkómat, mire Deku csak felnevetett. A vállamra helyeztem a táskám mire elindultunk a kolesz felé, mivel ez volt az utolsó órám. Dekuval elváltak utjaink mivel ő a saját szobálya fele vette az irányt, és én is a sajátomhoz indultam. Ledobtam a táskám a földre, és felvettem a motoros cuccom. Nos igen, sokszor mondják hogy a motorozás nem nőies stb stb. Megfogtam a (Kedvenc szín) sisakomat a kezembe és elsétáltam a kocsma fele, mivel ott dolgozik az eggyik haverom és ő vigyáz a kincsemre hogy semmi baja ne legyen. Beléptem a kocsma ajtón és a barátom ott beszélgetett a pultnál a vendégeivel. Erre én oda tolakodtam és elhívtam onnan Jhont.
- Csá! Ide adnád a garázs kulcsot?
Elővette a zsebéből a kulcsokat és oda passzolta nekem.
-Vigyázz magadra kislány!
-Mint mindig.
Elmosolyodtam, és egy 15 perc múlva már a motoron ültem és száguldottam. Ilyenkor egyszerüen kitisztul a fejem de mégis elveszek a gondolataimba. Addig tartott ez az érzés amíg dugóba nem akadtam. Tch nagyszerű...
-Oi, motoros lány!
Sétált le a járdáról Bakugou (?) hozzám.
-Fura hajú nem tudott eljönni moziba. Ezért eljössz te hogy ne kelljen kidobni a jegyeket.
Kiálltam a sorból és laparkoltam a motorommal. Levettem a sisakot és csak hülyén néztem Bakugoura.
-Most te elhívsz egy randira?
Kérdeztem ilyesztő nyugodtsággal.
-Tch, minek látszik liba?
Ugrottam Katsuki nyakába mint egy kislány aki megkapta a barbit amire vágyott. Baku nagy nehezen de vissza ölelt. Egy puszit nyomtam a fiú arcára és futni keztem be a moziba, nehogy meggondolja magát a rohadék sündisznó <3