Tudom tudom ez nem egy anime, de azért meg szeretném csinálni. És CsJ-ből és Eldaryaból is lehet kérni oneshot-okat.❤-Ez nem tesz jót a hírnevének kisasszony! És én se gondolom ezt helyesnek, ha nem tanul tovább kénytelen leszek felbontani a szerződést.
Mondta a főnököm, és idegesen az asztalra csapott. Levettem a lábam az asztalról meglepetségembe. Leginkább az utolsó pár szó járt a fejembe, "felbontani" és "szerződés". Nem hiszem el, ekkora nag, dobra verni hogy nem akarok gimibe járni... Ez a seggfej meg kényszeríteni akar rá.
-Ez a maga döntése [Név]. Én holnapra már egy gimnáziumba akarom magát tudni.
Zárta le a " veszekedésünket".
-Van a közelbe is egy jó iskola. A neve Sweet Armoris. Oda fogsz járni ha érdekel a karriered.
Nem kellet sokáig gondolkodnom bele mentem. Nehogy már ezért menjek tönkre. Kimentem a stúdióból és beültem a kocsimba, a sofőröm el is indult a lakásomhoz. Hamarosan már az ágyamba voltam, és a plafont pásztáztam. El olvastam egy egy cikket magamrók amik persze arról szóktak hogy iskolába fogok járni, már emiatt se tudom vissza vonni ezt. Nagyszerű. Befordultam a fal felé és hamarosan lecsugtam szemeim.
-Ébresztő!!
Kiáltott a menegerem, mire azonnal felpattantam az ágyból.
-Minden el van intézve, még az iskolába alá kell írj néhány papirt.
Mondta majd ki is ment. Gyorsan felöltöztem. Lehet hogy rap-elek de attól függetlenüm mondhatni Rockos stílusom van ruhák terén. Kimentem reggelizni, az asztalomon ott volt két szendvics és egy csómó tankönyv, rajta pedig egy órarend. Imádom Alexát (meneger) mindig mindent meg csinál helyettem. Még egy iskola táskát is rakott a székre. Gyorsan magamba tömtem a reggelit és elpakoltam a könyveim, beültem az autómba és beindította a kocsit a sofőröm. Kb 10 perc autókázás után meg is érkeztünk az iskolához. Ez nagyobb mint gondoltam. Bementem, és egy hosszú folyósón találtam magam. Mire valaki nekem futott és hátra estem a személlyel eggyütt.
-Uristen, uristen, uristen! Adsz egy autogrammot légyszi!??
Mondta egy fura stílusú, kék hajú fiú. És oda nyujtott hozzám egy papirt és egy tollat. Természetesen alá írtam neki, azzal a feltétellel hogy nem szól senkinek és elmondja hol a tanári. El is mondta, és el is mentem a tanáriba.
Néhány papirt alá kellett írnon, és mehettem is a dolgomra. Az 1.A ba kerültem. Elég hamar beértem ezért volt még 10 percem becsöngetésig. Kimendtem az udvarra, és leültem az eggyit padra, nekiálltam telefonozni. Mire egy vörös hajú, fura srác figyelt engem, és idegesen elindult felém.-Ez az én helyem! Húzz inen.
Lehúztam a fejemről a kapucnit és úgy néztem a fiú szemébe.
-Tessék?
-Ahogy látom nem csak hogy deszka vagy, még süket is.
Szép beszólás, egy ilyen nyomitól mint ő. Elismerésem számára. Arrébb csúztam a padon ezzel helyet adva a fiúnak. És le is ült, mire én újra a telefonomat nyomkodtam, ugyanis a főnökömmel beszéltem.
-Nem tetszik amikor Feat-elsz azzal a csávóval.
Felnéztem a telefonomból és válaszoltam neki.
-Egyéni probléma.
Húztam vállat. És megszólalt a csengő. Unottan elballagtam az 1.A osztályba ahol kiderült hogy piroskával és a kék hajúvak is egy osztályba leszek. A tanár leültetett egy szőke hajú fiú mellé.
-Én Nathaniel vagyok! A dök elnök, bármi baj van engem nyugodtan felkereshedsz.
Mondta, és leültem mellé.
-Milyen rím van a Rózsa szóra?
A fiú felém forult és furán nézett rám.
-Ez hogy jön ide?
-Hát azt mondtad bármi baj van keresselek fel. És az új zenémhez nem igazán tudok rímeket.
Nathaniel lehajtotta a fejét a padra és inkább jegyzetelni kezdett. És is követtem a példáját, viszont valaki állandóan rugdosta a székem.
-Pszt deszka.
Súgta ide a piroska, mert hát ki más ülne mögöttem ha nem ő. Rugodt bele még egyszer a székembe.
-D.E.SZ.K.A
Betűzte el a gúny nevem.
-Tch, [Név].
Mondta mire azonnal hátra fordultam. Mire eggyáltalán nem az történt amire számítottam. Megfordultam és a fiú arca vészesen közek volt az enyémhez, de ő még közelebb jött és végül megcsókólt.
-Még a nevedet se tudom, te seggfej.
Fordítottam vissza a fejem a padom felé rák vörös arccal és idegesen. Hamarosan kicsöngettek mire elindultam ki a teremből.
-Hé!
Kiabált oda nekem a fele más szemű srác. Aki órán Castiel mellett ült. Megálltam és a fiúra néztem.
-Ne legyél mérges Castielre. Ő mindenkivek ilyen.
-Szóval mindenkit random lesmáról? Kösz most megnyugodtam...
-Mármint mindenkit piszkál. De egyépként most elösször láttam őt ilyen tapintatlannak. Na mindegy elhagytam a jegyzet füzetem szóval megyek. Egyépként Lysander vagyok.
Mondta majd elment.
-Deszka, ezt lehet hogy tényleg nem kellett volna. Bocs.
Mondta, de hiába, akkor se fordultam meg. Addig amíg deszkának hív, rá se hederítek. De két kezet éreztem a mellkasom körül, és egy testett mögöttem. Castiel rám támaszkodott még a fejét is a fejemre tette. Nagyon jó lesz ha ezt lekapja egy paparazzi...
-Tudom hogy hallod...
Mondta, majd elengedett.
Itt is egy paparazzi kép nektek. ^^
Remélem tetszett, ez a rész! UwU