BnHA: Perverz Katsuki x Reader

760 35 4
                                    

Gomen a késésért! @Bakugou_Katsuki2005 kérésére készült, remélem tetszik. [Nem tudom hogy megjelölt-e a wattpad, ha nem azért is gomen]

Egy benzinkútban voltunk az osztállyal. Itt találtuk a legesélyesebbnek túlélni. Egy-két zombi még így is bejött de hamar kinyírtuk. Fent álltam az ablakpárkányon és onnan figyeltem ezeket az átkozott lényeket.

-Hmm, de jó a kilátás!

Megrezzentem, és hátrafordultam Bakugou éppen a szoknyám felcsúszott részét képlelte. Gyorsan letakartam és leugrottam az ablakpárkányról.

-PERVERZ!

És a lehető legerősebben pofán vágtam.

-Te álltál úgy hogy lássam!

Emelte fel mind a két kezét védeketően. Én meg elmentem mellette pont úgy hogy meglökjem egy kicsit. Leültem a többiekhez Sero mellé, és jött utánam Bakugou is aki a másik oldalamra ült le.

-A következő a terv, kinyitjuk az ablakokat és mindenki akinek olyan képessége van nyírja őket azon keresztül.

Vázolta fel Deku hogy mi is lesz pontosan a dolgunk.

-OI, TE NEKEM NEM MONDOD MEG HOGY MIT CSINÁLJAK DEKU!

Úgy kiabált mellettem Bakugou hogy már én is megsüketüktem.

-De Bakugou de te akkor is maradj itt és vigyázz ha betörnék az ajtót.

Hát ez RIP Deku.... Bakugou átkugrott a másik oldalra és rángatni kezte szerencsétlen gyereket. És én Sero próbáltuk vissza húzni, Kirishima pedig próbálta rábeszélni hogy engedje el Izukut.

-BAKUGOU ENGEDD EL AZ ÖCSÉM!

És fekete lángokat irányítottam közéjük. Igen ez a képességem, fekete tűz ami mindent felemészt.

-Mijen öcséd!? Nem is hasonlítasz Dekura!

Akadt ki teljesen a süni.

-Féltestvérek vagyunk, szóval ha öt bántod engem is bántasz!

Alltam a fiú elé.

-Tch.

Adta ki a szokásos hangot Bakugou és elment.

-Köszönöm Nee-chan.

-Semmiség.

Legyintettem, és Katsuki után eredtem. Nem akartam megbántani, de már a nem létező kukim is kinn van hogy folyton az öcsémet molesztálja.

-Oi, süni!

És utol értem, megfogtam a vállát ő meh hírtelen menyasszony pózba felkapott.

-Oi, fél nyomi.

Mondta elképesztően közek az arcomhoz és teljesen melegnek éreztem az arcom, tehát biztos elpitultam.

-RAKJ LE TE PERVERZ!

Üvöltöttem olyan Bakugou stílusba.

-Tch, menyasszony a férjétől tanul.

És elengedett, és én a földre estem.

-Ouch, milyen menyasszony és milyen férj!?

Erre a fiú már csak kajánul mosolygott és elment.

Anime Oneshotok/Agymenések  [NYITVA]Where stories live. Discover now