BNHA: Todoroki x Reader

561 28 3
                                    

Nah konichiwa! Ezt a részt unalomból írom. Remélem nem lett olyan rosz. [Megj:.Nem épp a kedvenc karakterem Todoroki]

Egy igen furcsa fiú mellett ültem az osztályban, sose szólalt meg nevetni se láttam és csak annyit tudok róla hogy Todoroki Shoto a neve. Mire észbe kaptam a ceruzám a földre esett, mire lehajoltam érte hült helyét találtam. Felemeltem a fejem és egyenesen Todorokira néztem, aki szintén velem szemezett.

-Ez a tiéd, igaz?

Mondta fapofával és teljesen egyhangúan.

-I-igen.

És kivettem a kezéből az említett kis tárgyat.

-Látom rajtad hogy furcsának tartasz.

Fordult előre és írni kezte amit Aizawa-sensei is írt a táblára.

-Nem! Cs-csak meglepődtem hogy hozzám szóltál. Ez minden.

Fordultam én is előre.

-Lenne kedved eljönni velem valahovan [Név]? Szép és talpra esett lánynak tartalak.

Mi!? Tuti álmodok. Az igazi Todoroki eddig észre se vette hogy létezem! De őszintén, nem egyszer esett meg hogy én is megfeledkeztem róla...

-[Név]?

Nézett rám felemás szemeivel aggodóan.

-De természetesen elmegyek.

Fordultam el hogy ne lássa a full vörös arcom. De megfogta lányan és vissza fordította.

-Aranyos amikor zavarba jössz.

Mondta szintén egyhangúan. Kicsengettek de mi még mindig nem mozdultunk. Ám Kaminari elmnet a székem mellett és a lábával meglögte azt hogy pont Shotora essek. Szúrósan néztem az éppenséggel ajtón kilépő fiúra, aki csak mosolyogva egy like jelet mutatott. A felemásra tekintettem aki full vörös arcal tartott meg engem.

Anime Oneshotok/Agymenések  [NYITVA]Where stories live. Discover now