BNHA: Denki x Reader

690 33 3
                                    

Itt lenne a Denki x Reader. Remélem tetszik!❤ Én próbálkozom!!

Egy mondhatni átlagos napnak kezdőtött ez a nap is, addig amíg az osztály ki nem találta hogy menjünk vakációzni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egy mondhatni átlagos napnak kezdőtött ez a nap is, addig amíg az osztály ki nem találta hogy menjünk vakációzni. Nos igen, pontosan ezért állok most itt kint a szállásunk medencéjének szélén egy száll bikiniben, miközben a fiúk vizi pisztollyal lövik egymást orrba szájba. Nos igen és ebből én is kaptam, Bakugou telibe az arcomba lőtte a vizet mert Kaminari kitért előle.

-Oi, liba ez is miattad van!

-MÉGIS MI A FASZ VAN MIATTAM??

Meghúzta a vállát majd tovább állt, legalábbis azt hittem. Katsuki a hátam mögé lopodzott majd bele lökött a jég hideg vízbe.

-Bakubro, ez nem volt férfias tett!

-MIT POFÁZOL FURAHAJÚ??!

Majd Kaminari jött oda segíteni nekem kimászni. Amikor megfogta a kezem teljesen belepirultam, őszintén már vagy egy éve tetszik Denki, de még mindig nem merem elmondani neki.

-Hé, kislány! Jól vagy?

Bólogattam, inkább meg se szólaltam mert ha megteszem tuti valami baromságot fogok mondani...

-Shipppp!!!

Visított a rózsaszín barátnőm mellettünk, és amint meghallotta a többi lány ezt a szót csak úgy özönlettek ide.

-Jajj, (Neved)-Chan meg Kaminari-Kun nagyon cuki pár lennének.

Jött oda Uraraka is.

-Csókot, csókot, csókot!!!

Hajtogatták egyszerre a lányok mire Kaminari vállat vont majd az ajkait az enyémhez tapasztotra. Mondanom sem kell, olyan vörös voltam mint egy paradicsom.

-Awww!

Olvadtak el a lányok, néhányuk még meg is örökítette a csókunk.

-Stip stop koszorús lány!!

Szólalt meg Mina.

-Stip stop a ruha és a smink készítés!

Visított Momo.

-Lányok!!! Denki-kun meg én még csak eggyütt se vagyunk!

Kiabáltam rá a lányokra.

-Hah, szépen kikosaraztak villám fasz.

Szólalt meg Bakugou.

-Na de Kacchan!

-HOZZÁM SZÓLTÁL ROHADT DEKU?!

Megszeppenve vettem észre hogy az egész osztály körbe áll minket.

-Ez nem volt kedves (Neved)-chan, ez határozottan nem volt kedves...

Szólalt meg Denki mire én megvakartam a tarkómat.

-Hát, izé. Én nem úgy értettem! TETSZEL NEKEM KAMINARI-KUN!

Szinte kiabáltam a végét és csukott szemmel vártam az elöttem álló fiú válaszát.

-Te is nekem kislány.

Majd megölelt Kaminari és a számra nyomott egy puszit.

Anime Oneshotok/Agymenések  [NYITVA]Where stories live. Discover now