LauraOwOowo nak készült ez a rész, remélem elnyeri a tetszését ❤️
-TE ROHADT DEKU! NEM LÁTSZ A SZEMEDTŐL HOGY NEKEM JÖSSZ?
Üvöltöttem le a gyerek fejét, pont úgy ahogy a bátyám is szokta.
-[név]-chan, ne haragudj... Véletlen volt, csak teljesen a gondolataimba merültem...
Mentegetőzott továbbra is a fiú.
-EZ AKKOR SE JOGOSIT FEL ARRA HOGY NEKI MENJ A HUGOMNAK!
Nagyszerű ez a szamár is megérkezett... A pólójánál fogva felemelte Izukut és szikrázó szemekkel nézett, az ő szemébe.
-Kacchan, elég lesz... Ne bántsd eleget üthetted szerencsétlent oviba és általánosnak is... Egyébként is ez az UA, hősnek készülsz nem?
Próbáltam kivédeni Midoryat, igen mint láthatjátok elég kusza személyiségem van, az eggyik pillanatban idegbeteg a másikban tök nyugis vagyok.
-Tch ha te mondod...
Elengedte Dekut és mikor elment mellettem megborzolta a hajam.
-Köszönöm [név], ha nem szólsz közbe én már nem élnék.
Elnevette magát kissé kínosan, de még ez a mosolya is aranyosnak mondható.
-Amiért letámadott a bátyám, elhívlak egy fagyira... De természetesen csak ha benne vagy!
Mentegetőztem.
-Mi? Egy lánnyal? Ráadásul Bakugou húgával?
-Megértem ha vissza utasítod az ajánlatom.
Hajtottam le a fejem, és készültem volna elmenni, de Izuku vissza rántott.
-Nem úgy értettem! Én nagyon szívesen elmegyek veled fagyizni!
Time skip+Midoryat szemszög:
Elindultunk [név]el a fagyizó felé, kínos csönd telepedett köztünk. Itt az idő Midorya, mond el neki az érzéseit! De mi lesz a kinevet? Vagy rosszabb esetben elmondja Bakugounak is és gúnyt űznek belőlem? De mivan ha viszont szeret? Katsuki húga, engem hogy szerethetne már? Ekkora baromság se járt még a fejembe.
-Midorya? Megint elbambultál... Ide értünk. Min gondolkozol ennyire?
-SZERETLEK!
Uhh, ezt nem kellett volna. Baka, baka, baka...
-Tessék?
Halkan elkuncogta magát, úgy tudtam....
-Én is...
Mondta majd, megborzolta a hajam.