Hy, lehet hogy egy kicsit csúszni fogok a kérésekkel. Sajnos este el aludtam ezért nem sikerült írni aztán ma 9re volt idő pontom a sebészetre de balaset történt ezért várnom kellett. És még a topyoj-os kulakkal is megvágtam az ujjam TwT. Na mindegy ez a fejezet @Bakugou_Katsuki2005 kérésére készült.
Bakugou Katsuki a világ legidiótább embere. Valószínűleg ezt válaszolnám ha kérdeznéd. Kacchan régen a legjobb barátom volt. Még az U.A ba is eggyütt jelentkeztünk és, egy osztályba is kerültünk. Egészen addig amíg Shigaraki Tomura el nem rabolta, és át nem állította a rosz oldalra. Azóta én már profi hős vagyok Katsuki pedig egy híres és rettenetes gonosz tevő. Ezekkel a gondolatokkal ugrottam át az eggyik ház tetőről a másik háztetőre, vagyis ugrottam volna ha nem botlok meg valamibe (én esetembe a saját lábamba xd. Irói megj.) és telibe neki estem a másik ház oldalának, és innen kép szakadás.
-Oi, liba ébredj.
Ráztak meg a vállamnál fogva.
-Lerobbantom a fejed ha nem kelsz fel!!
Annyira ismerős ez a kijelentés, ez a hang, és ez az illatt. Bakugou? Fel nyitottam szemeim, és télleg egykori legjobb barátommal álltam szembe. Azonnal átkaroltam Kaccant és erősen magamhoz szorítottam.
-Miért? M.miért hagytál egyedül?
Szipogtam, mire Bakugou viszonozta az ölelésem.
-Mert egy barom voltam.
A könnyeim elkezdtek patakokba folyni, és erősen megszorítottam az elöttem álló pólóját.
-Többet nem hagyom hogy elmenj!
Kiabáltam rá a fiúra.
-Többet nem fogok elmenni liba.
Pöckölte meg az orrom, pont úgy mint régen.
-Szerintem megalapíthatnánk a Bakusquard-ot. Pont úgy mint régen. És ha kell ehez melléd állok és gonosz tevő leszek, és szerintem a csapat többi tagja is megtenné!
Néztem a fiú szemébe.
-Az lehetetlen lenne. Rajtad kívűl mindenki utál.
-EZ NEM IGAZ! Mindenkinek hiányoztál. még Dekunak is, annak ellenére hogy állandóan bántottad!
Fordultam el Bakutól. Mire meg pillantottam rózsaszín barátnőmet és Bakusquard többi tagját is.
-Hogy kerültök ide?
Kérdeztem meglepett arccal.
-Láttuk hogy Bakubro visz a karjaiban ezért követtük őt idáig.
Mosolygott Kirishima.
-Bakugou, ezt azért mert elárultad a csapatod.
Szólalt meg Denki, és megrázta Bakugout a képességével.
-OI, VILLÁM FASZ! MÁR CSAK TE HIÁNYOZTÁL IDE!
Megfogtam a jellvényem, miszerint hivatásos hős vagyok és kidobtam az épület ablakán. Amit a többiek is meg tettek. Mire Bakugou értetlen fejet vágott.
-A Bakusquárdnál nem lesz gonoszabb szövetség.
Ugrándoszott Mina.
-Mi lesz az első bűntettünk?
Kérdeztem Bakugoutól. Mire átkarolta a derekam és ezt mondta.
-SELEJT CSAPAT! IRÁNY A BANK.
Erre mindenki elnevette magát,és elindult a Bakusquard Kaccan vezetésével.