Eren x Reader❤ A következő egy Jean x Oc lesz!
Vissza emlékezés:
Amikor az oriások áttörték a Mária-falat. Mindenkiben urrá lett a félelem. Ahogy bennem is 15 éves voltam amikor egy kisfiú kiáltásait hallottam odafutottam, és egy fiút és egy lányt láttam egy összeomlott háznál ahol próbálták megmenteni az anyjukat. Odasiettem és próbáltam segíteni kimenteni a nőt, de ez esélytelennek bizonyosult, ráadásul egy oriás is közeledett. Ekkor se szó se beszéd felkaptam a két kölköt és elkeztem velük futni az ellenkező irányba.
-NE ANYÁT NE BÁNTSD!!!
Kiabált a kisfiú könnyeivel küszködve. Elfutottam egy sikátor féleséghez és letettem a két gyereket. A fiú rám akart volna ordítani de a lány elé állt és megköszönte hogy segítettem.
-Köszönjük szépen hogy megmentettél!
Egy ideig figyeltem a fiút ahogy zokog de aztán oda álltam elé.
-Sajnálom, de az anyukádon nem lehetett már segíteni.
-Kinyírom! Az összeset kinyírom mind egy szálig!! Eggyet se hagyok menekülni!!
-Huh?
Úgy tűnik nincs magánál. Vállat vontam majd elfutottunk a hajókig amik a Rózsa fal mögé visznek minket. Amikor felszálltunk csatlakozott hozzánk egy szőket hajú kisfiú is.
-E.Eren.
Ment volna oda hozzá de én lefogtam.
-Hagyd...
Ezután 5 évvel;
Csatlakoztam a kadétokhoz és sikeresen csatlakoztam a felderítő egységhez. Erenékkel azóta nem tartottam a kapcsolatot viszont ő is csatlakozott a felderítő egységhez és abba a csapatba került ahova én is. Elbambúltam mire megszólalt az osztag vezetőm Levi.
-Takaríts asszony.
Szólalt meg, mire a felmosót a vödörbe tettem és a vizes felmosót a báttyám képébe nyomtam.
-Uhh, instand karma.
Szólalt meg Jean, aki a polcokat takarította. Levi mérgesen felállt, majd Jean fejét a felmosó vödörbe nyomta.
-Úgy kell neked hogyha beszólsz a báttyámnak!!
Levi csúnyán nézett rám mire elkeztem gyorsan felmosni a padlót.
Amikor végeztem kimentem a várból ami mostmár hivatalosan is a felderítők egységének ezen belül is Levi csapatának a helye a falakon kívűl. A lényeg a lényeg hogy kimentem és ott volt Eren és Armin akik azt a feladatot kapták hogy lovat csutakoljanak.-Ohh csak nem (Neved) Ackerman?
Szólalt meg Eren.
-Személyesen!
Hajoltam meg mire mindhárman elnevettük magunkat. Fogtam egy kefét és elkeztem segíteni a csutakolásba.
-(Neved) igaz hogy eggyütt vagy ló pofával?
Kérdezte Armin.
-Mi? Ezt a marhaságot kitől hallottad?
-Jean-től.
Vont vállat majd folytatta tovább a csutakolást.
-Persze (Neved) biztos összejönne egy olyan fiúval mint Jean.
Mondta idegesen Eren.
-Ezzel mire célzol? Jean jófej.
-Inkább lófej.
Idegeskedett tovább Eren.
-Most mi a bajod Jean-el?
Dobtam le a földre a kefét.
-Igazából semmi, csak le akarja nyúlni azt a lányt aki tetszik. És mindenkinek azt terjezti hogy eggyütt van vele!
-MI?
Akadtam ki, Eren most miröl is beszél?
-Ezt hangosan mondtam?
-Eléggé...
Szólalt meg Armin is.
-Mi van itt?
Emlegetett szamár, jött ide Jean is. Aki átkarolta a derekam a hátam mögül.
-Engedd el (Neved)-et!
-Mer'? Tán a pasija vagy?
Mondta gúnnyal a hangjába Jean. És Erennél most tört el a pohár. Idejött és behúzott eggyet Jeannak, és engem magához húzott és megcsókólt. A csókja lágy volt és érzelemmel teli. Majd elváltunk egymástól.